Ongelma on sellainen että edessä on muutto vuokra-asunnosta ja koira on raapinu väliovia. Sille täytyisi nyt tehdä jotain kun ei uusiakaan huvittais kustantaa. Ovet on aika uudehkoja (talo rakennettu 2002) ja ne on jotain lastulevyä tai vastaavaa materiaalia. Miten ja millä maalilla näitä kannattaisi maalata?
VÄLIOVEN MAALAUS!APUAJA!
6
1522
Vastaukset
- vielä kerran
käyppä nyt kuitenkin kysymässä jostain
uutta ovea, saattaa loppujuoksussa kuitenkin
tulla edullisemmaksi.
välttämättä vuokranantaja ei hyväksy itse
maalaamasi ovea.
ei tuollainen ovi hirveitä kustanna, johan
maalit ja tarvikkeet maksaa jopa puolet oven hinnasta, sekä työt päälle.. - Runontaja
Katso tuolta
http://www.fenestra.fi/portal/72/
Tai laita hakurobottiin sana väliovi tai sisustusovi.
Mikäli kuitenkin haluatta maalata, ovi pitää kitata, hioa ja maalata.
Kitti maksaa noin ???
valkolakka maksaa??? kenelläkään tietoa?
tärpätti eli maalin ohennus maksaa ???
Sivellin myös maksaa ???
Itse käytän maalin levityksessä pientä rissaa (pituus n 10 cm ja paksuus n. 2 cm) ja sekin maksaa
Laskua tulee suurinpirtein 55.- € kun tekee itse eikä pinnasta tule samanlainen mitä - Maalaamista aloitteleva
Hei! Minullakin sama ongelma, mutta ei koira, vaan muuten raavittu ovia ja kolhittu vuokra-asunnossa. Ainakin vessan ovi pitää kokonaan maalata ja makuuhuoneesta toinen puoli. Ostaisin ehkä oviin samaa kuin minä seinämaaliksikin sopivaa Tikkurilan Värin vesiohenteista Värisilmä Super Remonttimaali 20. Ihan perusvalkoinen, vähän laittoivat harmaasävyä sekaan, ettei ole liian valkoinen. Ostin 0,9 L purkin sävyn kanssa se on 1 L. Maksoi 11 euroa. Ehkä kaksi litran purkkia tai yksi 3 litran purkki riittäisi sinulle. Kysele maalikaupastasi tarkemmin asiaa. Meillä kun kissa raapi makuuhuoneen ikkunan karmit, petsatut itse yritin korjata niitä...sitten vielä kissa raapi ikkunan alaosan patteriin asti hypätessään ikkunalle. Pitää siis sekin asia korjata. Terv. aloittelija
- hyvät hyssykät
sentään!!!! ÄLÄ VAAN MAALAA seinä maalilla tulee ihan sairaan törkeen näkönen!!!!!!!!!!!!!!
kaluste maalillam vesi ohenteinen helmi tai öljy maali empire esim.. MUTTA ei millään remppa maalilla!!!!!!
T: maalari ja maalimyyjä
- Huomannut
sovi asiasta vuokranantajan kanssa ennenkuin menet sotkemaan niitä maalaamalla.Vuokranantaja tulee varmasti näkemään työsi tuloksen.Kyllä vuokralaisiakin on joka lähtöön kuin 2002 rakennettu talo on jo palasina tämän olen vuokranantajanakin huomannut.
- ........
Voisitko ajatella maalaamoa? Ruiskutettuna pinnasta tulisi varmaan hyvä.
Asunnon omistaja on ilmeisesti yksityinen. Esimerkiksi kaupungin vuokra-asunnoissa ei olla hirveän tarkkoja. Eräässäkin asunnossa oli kaksi nyrkinmentävää aukkoa seinässä peitetty leveällä teipillä. Asukkaat sitten remppasivat omaan laskuun, kun eivät viitsineet katsella sellaista. Tähän he myös vetosivat, kun poismuuton yhteydessä huoltomies valitti jostain pienistä jäljistä. Olivat kuitenkin aiheuttaneet enemmän hyvää kuin huonoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909