Lähdössä Filippiineille

reissumies-82

Hei! Olen menossa Filippiineille marras-joulukuun vaihteessa. Aluksi olen kaksi yötä Manilan pohjoispuolella Clarkin alueella, suunnitelmissa käydä katsomassa Pinatubon tulivuori. Onko kellään kokemusta tästä kohteesta?

Sen jälkeen jatkan Cebuun, jossa aikaa on kaksi viikkoa. Osaatteko suositella missä kannattaisi vierailla tuon kahden viikon aikana? Olen ajatellut alustavasti joitain saaria kuten Bohol, Bantayan tai Malapascua. Onkohan kelit hyvät tuohon aikaan?

5

1267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reissudude-79

      moikka jos luet tän niin olen lähdössä filippiineille 12.12 joten jos kiinnostaa nähellä ja vaikka bissellä käy niin ilmoittele! niin ja yksin olen lähdössä [email protected]

      • reissumies-82

        Moi! Mulla on valitettavasti paluulento Cebulta jo 10.12 Hong Kongiin.


    • repo75

      Olen käyny useasti filippiineillä, ja bohol on ehkä ainut lähellä oleva käymisen arvoinen paikka, mutta jos uskallat niin ota seacat ja mene käymään leyten saarella, luonto siellä on ihan uskomaton ja vuorilta virtaavat joet sekä kasvillisuus! Mutta kun sulla on aikaa 2 viikkoa niin suosittelisin että cebun kaupungissa menet ayalan ostoskeskukseen ja sieltä matkatoimistosta otat lennot catiglaniin ja menet boracaylle! ET TULE PETTYMÄÄN on meinaan semmoinen paikka että sinne jää ihmisen sydän! Aivan uskomaton paikka, mutta muista tinkiä ostoksista! Turistilta pyydetään aina 3-4 kertaa kovempaa hintaa esim paidoista, aurinkolaseista, jne.

      • vinkeistä

        Joo, kiitosta paljon. Tonne Boholille tosiaan haluan ehdottomasti mennä, oon kattonu jo sieltä sopivia kohteita joissa haluan käydä. Sait kyllä pääni pyörälle tuolla Boracaylla, kun haluaisin mennä sinnekin, mutta aikaraja taitaa tulla vastaan. Suosisin mieluummin Cebun lähistön saaria. Jostain täytyy aina karsia ja ehkäpä pitää jättää Boracay nyt vaan väliin. Paljonkohan nuo lennot sinne suurin piirtein maksaisivat Cebulta?

        Oon lukenut, että moni on tykästynyt Bantayaniin ja Malapascuaan. Oletko itse käynyt näissä? Taidankin päättää vasta Cebulle päästyäni, mihin sitten loppujen lopuksi menen. Leyte vois olla myös ok.

        Boracaylla on varmasti upea ranta, mutta tykkään tosi paljon luonnosta ja saarista, joilla ei ole kovin paljoa vielä turisteja. Vaikea päätös...


      • reissumies-82
        vinkeistä kirjoitti:

        Joo, kiitosta paljon. Tonne Boholille tosiaan haluan ehdottomasti mennä, oon kattonu jo sieltä sopivia kohteita joissa haluan käydä. Sait kyllä pääni pyörälle tuolla Boracaylla, kun haluaisin mennä sinnekin, mutta aikaraja taitaa tulla vastaan. Suosisin mieluummin Cebun lähistön saaria. Jostain täytyy aina karsia ja ehkäpä pitää jättää Boracay nyt vaan väliin. Paljonkohan nuo lennot sinne suurin piirtein maksaisivat Cebulta?

        Oon lukenut, että moni on tykästynyt Bantayaniin ja Malapascuaan. Oletko itse käynyt näissä? Taidankin päättää vasta Cebulle päästyäni, mihin sitten loppujen lopuksi menen. Leyte vois olla myös ok.

        Boracaylla on varmasti upea ranta, mutta tykkään tosi paljon luonnosta ja saarista, joilla ei ole kovin paljoa vielä turisteja. Vaikea päätös...

        joka ton yllä olevan viestin kirjoitti :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe