OINAS NAINEN JA OINAS MIES ?

minäpä vain...

niin, mitäs olette mieltä tästä yhdistelmästä? Entäs oinas nainen ja rapu mies? Ihan mielenkiinnon takia haluaisin tietää. Kiitos jo etukäteen vastanneille!

7

2651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rättileena

      ..on, ainakin enempi rapumiehestä
      Suhde on erittäin intohimoinen,hyvin kiihkeäkin.
      Mutta rapu hitaana, ja päättämättömänä ärsyttää ainakin minua, joka ei jaksa odottaa.
      Ravun rauhallisuus toisaalta ihastutti ja ihastuttaa edelleen. Itse olen tempperamenttinen äkäpussi...

      Oinasmies eritavalla ärsyttävä, suhde samoin intohimoinen, seksi erittäin kiihkeää, suorastaan rajua.
      Mutta oinasmiehen katoaminen joskus sitten osaa käydä hermoille.

      Molemmilla miehillä on ollut ihana tapa sulkea syliinsä, rapumiehellä ote on lujempi, varmemepi.

      joten, toimii ja ei toimi..... =)

      onnea sinulle

      • minäpä vain...

        ...vastauksestasi!


      • Oinas-oinas
        minäpä vain... kirjoitti:

        ...vastauksestasi!

        Minä olen oinas ja myös mieheni on oinas.Meillä on 4 vuotta yhteiseloa takana.Hyvin on mennyt.Mieheni on hellä,joka halii ja pitää huolta minusta,rehellinen,luotettava,aviomies.Naimisissa ollaan onnellisesti.Kohta kahden lapsen vanhempia;)Kyllä sen huomaa kun tapaa sen oiken.
        Meillä osuu synttäritkin samalle päivälle.


      • kuin junan vessa!
        Oinas-oinas kirjoitti:

        Minä olen oinas ja myös mieheni on oinas.Meillä on 4 vuotta yhteiseloa takana.Hyvin on mennyt.Mieheni on hellä,joka halii ja pitää huolta minusta,rehellinen,luotettava,aviomies.Naimisissa ollaan onnellisesti.Kohta kahden lapsen vanhempia;)Kyllä sen huomaa kun tapaa sen oiken.
        Meillä osuu synttäritkin samalle päivälle.

        ...vaikka empä tiedä onko kyse horoskooppimerkeistä vai vain henkilökemiasta. mutta nämä kaksi oinasta ovat viettäneet maailman suloisinta, jännittävintä, kiihkeintä, rennointa, mielenkiintoista... yhteiseloa kohta viisi vuotta. oinasmieheni jaksaa yllättää, mutta myös pitää hyvänä ja silitellä ja mitä tärkeintä: kunnioittaa ja ottaa huomioon. oinas-oinas=tasa-arvoista ja kiihkeää, mutta turvallista.kannattaa kokeilla =)


      • oikutin
        Oinas-oinas kirjoitti:

        Minä olen oinas ja myös mieheni on oinas.Meillä on 4 vuotta yhteiseloa takana.Hyvin on mennyt.Mieheni on hellä,joka halii ja pitää huolta minusta,rehellinen,luotettava,aviomies.Naimisissa ollaan onnellisesti.Kohta kahden lapsen vanhempia;)Kyllä sen huomaa kun tapaa sen oiken.
        Meillä osuu synttäritkin samalle päivälle.

        Minulla myös ihana tulinen,seksikäs oinas viekussa,kaksosten vanhempia olemme ja synttärit myös samana päivänä!:D rakastetaan toisiamme enkä luopuisi murustani ikinä


    • Joku

      Itse olen oinas nainen ja tapaillut oinas miestä jonkin aikaa. Ja alan olla erittäin vakaasti sitä mieltä että vastakohdat eivät täydennä toisiaan!

    • vpk

      suhde toimii mitä parhaalla mahdollisella tavalla,en vaihtais pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe