eli mitkä horoskoopit muodostavat yhdessä "pahimman" yhdistelmän? suhteen, aurinko-nousumerkki-suhde jne.?
pahin yhdistelmä?
16
5299
Vastaukset
- ainakin
vesimies/kaksonen
jousimies/leijona
oinas/kaksonen
kaksonen/kalat- jellonatar38
Todistan että leijonan ja jousimiehen yhdistelmä on Vaikea!!! 5 vuotta yhdessä oltu ja yhtä taistelua. Tosin myös suurta intohimoa. Vaan ei tyyntä koskaan.
- karolina1
jellonatar38 kirjoitti:
Todistan että leijonan ja jousimiehen yhdistelmä on Vaikea!!! 5 vuotta yhdessä oltu ja yhtä taistelua. Tosin myös suurta intohimoa. Vaan ei tyyntä koskaan.
..Eipä voi muuta sanoa, exän kanssa kyseinen yhdistelmä kesti vajaat 3 vuotta, sitten loppui niin henkinen kuin fyysinenkin kantti. Toivottavasti Te jaksatte!
- Jellonatar38
karolina1 kirjoitti:
..Eipä voi muuta sanoa, exän kanssa kyseinen yhdistelmä kesti vajaat 3 vuotta, sitten loppui niin henkinen kuin fyysinenkin kantti. Toivottavasti Te jaksatte!
Vai niin kävi teille. No me ollaan oltu tätä taistelua nyt 5 vuotta. Katsotaan miten käy:))Jospa tämä tästä...
ps. mitkä olivat teillä pahimmat kompastuskivet?Kumpi sinä olet, leijona vai jouskari? - mutta...
jellonatar38 kirjoitti:
hankala liitto. Minä neitsyenä annoin jousimieheni mennä menojaan; en kahlitse ketään, kun itsekin haluan olla "vapaa". Tästä ei jousimies tykännyt. Minun olisi pitänyt olla olemassa vain häntä varten. Liitto kesti kaksi vuotta ja loppui lopulta jousimiehen liialliseen juhlimis- (lue: juopottelu-) tarpeeseen.
Jousimies ja neitsyt ovat ihan hyvä pari kavereina. He saavat toisistaan esim. hyvää juhlimisseuraa. Molemmat tykkäävät myös syvällisistä keskusteluista. Eli kaikki se, mikä on ns. arjen tuolla puolen toimii näiden kahden välillä. - Nimetön
Jellonatar38 kirjoitti:
Vai niin kävi teille. No me ollaan oltu tätä taistelua nyt 5 vuotta. Katsotaan miten käy:))Jospa tämä tästä...
ps. mitkä olivat teillä pahimmat kompastuskivet?Kumpi sinä olet, leijona vai jouskari?olen vähän aikaa sitten tutustunut jousimies mieheen, hän on yhtä vauhdikas kuin minäkin, aina meno mielessä :) samanmielinenkin, näin ainakin tässä vaiheessa koen. ainoa MUTTA on etten saa hänestä otetta jotenkin, enkä ehkä tarpeeksi huomiota, hän hämmentää minua, herättää myös uteliaisuutta, tämmöistä ainakin alkuvaiheessa voin sanoa :)
- lollo
Höh, mitäs pahaa noissa on, esim kaksoset ja veskarit tulee kyllä hyvin juttuun, ovat ainakin samalla taajuudella.
Mä sanoisin että pahin vois olla neitsyt-vesimies tai oinas-neitsyt esim.
- parivaljakkoa
Älä vietä aikaa kolmisin, jos ystävistäsi kaksi ovat kaksonen ja vaaka - nämä kaksi lieroa tekevät yhdessäolostanne ennen pitkää helvetin. Ovat epäluotettavia yksinkin.
- Tulisika
Minä olen aina huolestunut Aurinko-Kuu suhteesta... Aurinko Oinaassa/Kuu Kauriissa on vain yksi esimerkki. Marsin ja Saturnuksen hurja yhdistelmä.
- tiedoton*
aurinko tai kuu -suhteen. Kumpi on..?
- miss x
aiheuttaa?
- Hmm...
Mitä mieltä olette yhdistelmästä Kaksonen/Skorpioni?
oinas. suhde oli myskyisä sekä mies nainen ja 2 tyttökaverusta...neitsyt ja leijona on myös hankala lievästi sanottuna.
- kaksi kaksosta...?
no eipä ainakaan kaksonen-kaksonen yhdistelmä toiminut..
- mielenkiinnolla orotan komm...
Kalat(n)-Kauris(M)
Vesimies(n)- Oinas(M)
Kalat(N)-Leijona(m)- ykskakskolme
tolla parivaljakolla on eirittäin kiihkeä suhde, mut ei yleensä kovinkaan pitka. tuttua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2111421Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa463964Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1133160Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1432479Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin992201Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2001824Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3091087Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta18875Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143795- 56752