Kuka on tämä nainen, joka näyttää saavan kaiken, mitä kehtaa pyytää (=lypsää)? Eikö puolen Itähelsingin herättäminen, pahoinpitely, rääkyminen ja julkisuuden henkilön tyttöystävyys riitä julkkiksen asemaksi?
Törkeää rahastaa omilla törppöilyillä ja kuolleen miehen imussa.
Jorma reinin ex-tyttöystävä?
4
2271
Vastaukset
- rikki
ja pahoinpiteli yhdessä Reinin kanssa Reinin perheenjäseniä.
Kenekähän politikon kanssa se nyt on naimisissa?
Tietenkin joku nuori popparikin on voinut rakastua päätä pahkaa tähän kovikseen.- Kuningas
Jorman poika Kari "Kartsa" Reini on raamikas kaveri, oli jo silloin. Fiksu mies ja osaa laskea leikkiä isänsä tempauksista.
- Kaali
Kuningas kirjoitti:
Jorman poika Kari "Kartsa" Reini on raamikas kaveri, oli jo silloin. Fiksu mies ja osaa laskea leikkiä isänsä tempauksista.
Kuka tämä nainen on? Työtön siipeilijäluuseri, taktikoiva pimu, kuka, mikä, mikä ammatiltaan? Kyllä täytyy olla kylmä pää, kun ottaa riskin siitä, että joutuukin itse kustantamaan esim lakimieskulunsa.
- Anonyymi
Reini oli kunnon jätkätyyppi, karjui tupo-neuvotteluissa jos osapuolten välille ei meinannut löytyä sopimusta. Joi viinaa ja räyhäsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232