moi,
onko kellään kokemusta, onko mahdollista että ovulaatio olisi tullut jos apteekin oma ovulaatiotesti näyttää melkein plussaa..? siis testiviiva on melkein yhtä tumma kuin kontrolli? olen testannut jo viikon ja joka päivä testiviiva on ollut erittäin haalea, sitten yhtenä päivänä MELKEIN yhtä tumma kuin kontrolliviiva, ja sitten taas haaleampi. Onko niin että en ovuloinut ollenkaan, vai voiko tuo tarkoittaa ovulaatiota (vaikka ohjeen mukaan kyllä on negatiivinen tulos, tiedän..)?
apteekin oma ovulaatiotesti
6
5362
Vastaukset
- määvaan
Testasitko kerran vuorokaudessa? Mä oon testannu aamuin illoin. Monesti ollu silleen että illalla haalee viiva, aamulla melkeen yhtä tummat viivat.. sit seuraavana iltana täydet kaks viivaa ja aamulla taas melkeen yhtä tummat.
Hormonipiikki voi mennä ohi jo puolessa vuorokaudessa joten kannattaa testata aamuin illoin siinä vaiheessa kun on melkeen yhtä tummat viivat!! :D Tsemppiä!- *joopajoo*
Olen testannut vain aamulla (testannut tässä kuussa ekaa kertaa ja yrittänyt tehdä juuri niinkuin paketissa sanotaan (takana yritystä 8 kk ja sinä aikana yksi keskenmeno)). No, toivotaan että tuollainen lyhyt hormonipiikki olisi tullut & toivotaan että sellainenkin riittäisi ovulaation aikaansaamiseksi...
Ainakin tuolla aikaisemmissa ketjuissa joku sanoi että hänellä oli ollut ovulaatio (gynegologi sanonut että munasarjat näytti ovuloineelta) vaikka oli saanut vai haalean viivan testiin yhtenä päivänä, eli kai kaikki on mahdollista.
Tsemppiä sullekin (jos edelleen yrität raskautua) ja kaikille muille samassa tilanteessa oleville, sitä tässä tosiaan tarvitaan.. - siinä...
*joopajoo* kirjoitti:
Olen testannut vain aamulla (testannut tässä kuussa ekaa kertaa ja yrittänyt tehdä juuri niinkuin paketissa sanotaan (takana yritystä 8 kk ja sinä aikana yksi keskenmeno)). No, toivotaan että tuollainen lyhyt hormonipiikki olisi tullut & toivotaan että sellainenkin riittäisi ovulaation aikaansaamiseksi...
Ainakin tuolla aikaisemmissa ketjuissa joku sanoi että hänellä oli ollut ovulaatio (gynegologi sanonut että munasarjat näytti ovuloineelta) vaikka oli saanut vai haalean viivan testiin yhtenä päivänä, eli kai kaikki on mahdollista.
Tsemppiä sullekin (jos edelleen yrität raskautua) ja kaikille muille samassa tilanteessa oleville, sitä tässä tosiaan tarvitaan..sanota, ettei kannata testata aamulla, vaan illalla mieluummin...
- *joopajoo*
siinä... kirjoitti:
sanota, ettei kannata testata aamulla, vaan illalla mieluummin...
Eri testeissä kai on eri ohjeet. Apteekin omassa (ainoa jota olen itse käyttänyt) mun mielestä on että pitäis tehdä nimenomaan aamulla kun silloin hormonipitoisuus on suurin; siksi en ole tajunnut että illalla kannattaisi (myös) testata. No, täytyy vielä tsekata ohjeista, mutta en kai niin väärin ole voinut lukea...
- mielestä...
*joopajoo* kirjoitti:
Eri testeissä kai on eri ohjeet. Apteekin omassa (ainoa jota olen itse käyttänyt) mun mielestä on että pitäis tehdä nimenomaan aamulla kun silloin hormonipitoisuus on suurin; siksi en ole tajunnut että illalla kannattaisi (myös) testata. No, täytyy vielä tsekata ohjeista, mutta en kai niin väärin ole voinut lukea...
Ohjeissa sanotaan ettei missään nimessä heti ekasta (aamu) pissistä saa tehdä ovulaatio testiä, sillä LH on syntetisoitunut elimistössäsi aikaisin aamulla. Se ei näy pissassa kuin vasta seuraavassa pissassa! (ei saa olla juonu siinä välissä) tai ei ainakaan 2tuntiin, koska pissa on laimentumutta! :)
- nimimerkki
mielestä... kirjoitti:
Ohjeissa sanotaan ettei missään nimessä heti ekasta (aamu) pissistä saa tehdä ovulaatio testiä, sillä LH on syntetisoitunut elimistössäsi aikaisin aamulla. Se ei näy pissassa kuin vasta seuraavassa pissassa! (ei saa olla juonu siinä välissä) tai ei ainakaan 2tuntiin, koska pissa on laimentumutta! :)
Tämä on jo aika vanha viesti, mutta ajattelin kuitenkin kommentoida osaltani. Itselleni kävi juuri niin, että apteekin ovulaatiotesti näytti negatiivista, halpis positiivista (samasta virtsasta) ja ultraääni paria päivää myöhemmin todensi ovulaation tapahtuneen. Noita apteekin omia, sikakalliita, ovulaatiotestejä on haukuttu monesti, eikä ainakaan minun kohdallani syyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743710Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472906Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1732898Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612162- 1601860
- 781545
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281360
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391342