Onko jollakin henkilöllä tai taloyhtiöllä kokemusta Isännöintipalvelu Räisäsen toiminnasta Kuopiossa?
Millainen yritys on MR-apu palvelutasoltaan?
Valintojen edessä kaikki tieto yritysten tominnasta on tervetullutta.
Isännöinti Räisänen/MR-apu
18
6755
Vastaukset
- "pihalle"
Olen kuullut, että Isännöintipalvelu Räisänen on heitetty "pihalle" hoitamattomien asioiden vuoksi monesta osakeyhtiöstä eli taloyhtiöstä. Toiminta-alue lienee Kuopio.
- MR:stä kuullut
Lainauksia Matin "ikivihreistä"
"Ei tähän taloon putkiremonttia tarvita,ei Olavinlinnaankaan ole putkiremonttia tarvinnut tehdä"
"Kylpyhuoneista voidaan jättää vedeneristeet pois jos saumoja käsitellään parafiiniöljyllä"- Eieinarinarise
Ette taida olla huumorimiehiä?
- Seuraajat
HUH - Suosittelen kiertämään tätä lähes 70-v ammatti-isännöitsijää (ei isänn. tutkintoja eikä minkään tason suunnittelija- tai kartoittajapätevyyksiä) erittäin kaukaa. Sivuta seuranneena. Paskaa ja välipitämättömyyttä on jo maailma muutoinkin pullollaan !!!
- Sahmuran Suntra
Eihän autoakaan kortilla ajeta!
- Taloyhtiönsurma
Sahmuran Suntra kirjoitti:
Eihän autoakaan kortilla ajeta!
Suhmuran Suntra taitaa olla itse Matti. Eipä ajetakaan mutta laittomuutta tehdään kun ei ole korttia. Laittomuuksia se mies harrastaakin. Halpamies ei korjaa mitään, kaikki paikat hajalla, kun isännöitsijä saadaan lopulta ulos. Monta oikeuden käyntiä menossa, jutella osaa pehmoisia. Varokaa ja selvitelkää mm kuopion Pohjolankadun tapaustakin.
- Tuusulan Tane
Ei tutkinnot tee isännöitsijästä ammattitaitoista, on kokemusta ISA auktorisoidun isännöitsijätoimiston isännöitsijästä joka on koulutukseltaan KTM ja käynyt peräti IAT kurssin eikä osaa edes lukea yhtiöjärjestystä ei tunne kokousteknikkaa, ei noudata lakia ja silti voi olla isännöitsijänä!
- UÖ
Kokemusta on juuri saatu yhden autotallin osalta. Ensin vuoti viemäriputkisto, jonka epäilyttävästä kunnosta olin ilmoittanut jo useita vuosia sitten, se kun tunki ruostenestettä talliin koko ajan.
Sitten meni remonttimies talliin piikkaamaan ja mesomaan ilman, että millään tavalla asiasta etukäteen meille kerrottiin. Vaikka lähetin kyselyitä korjaustoimenpiteiden jatkamisen ajankohdasta, en saanut mitään ilmoitusta että olisin osannut itse suojata tavarani. Eikä putkimiehelläkään ollut tietenkään mitään suojia! Ja kaiken lisäksi remonttimies käytti auton/polkupyörän huoltoon tarkoittamiani pyyhkeitä tallissa mesoessaan. Tallissa oli meillä paljon tavaraa; kaikki betonipölyn peitossa.
Ja isännöitsijänä toimiva MR vain vähättelee vahinkoja ja sanoo ettei saa mitään laskuttaa... reklamaatio tekeillä taloyhtiön hallitukselle. - Vilkaiskaapa
...Kuopion rakennusvalvonnan katselmuspöytäkirjoja:
http://kuopio02.hosting.documenta.fi/kokous/2013230803-4-1.PDF
ja
http://kuopio02.hosting.documenta.fi/kokous/2013230803-4-2.PDF
Lain vastaista rakentamista MR:n isännöimässä taloyhtiössä.- UÖtaas
Justiinsa!
Reilu vuosi edellisestä postauksestani ja jo toisen kerran MR-avun palkkaamat ammattilaiset sotkivat ja rikkoivat autotallissa tavaroitamme saman viemäriongelman takia. Viemärivuotokin kesti elokuusta 2012 marraskuulle 2012, ennenkuin se korjattiin. Vasta nyt syyskuussa 2013 katossa olevaa reikää tilkittiin ja lähes puhki kulunutta viemäriputkea maalattiin. Ruoste tunki maalista läpi viikossa.
Onneksi olimme vain vuokralla ko talossa ja viimeinkin pääsemme siitä pois!
- ahdistettu
Räisänen yrittää kusettaa ihmisiä lähettämällä tekaistuja laskuja vanhoihin osoitetietoihin. Laittaa siis joskus osoitteessa asuneille vesilaskuja jne. Summat ovat sen verran pieniä, ettei niitä heti huomioi. Olen itse joutunut myös tämän kusetuksen kohteeksi 3 kertaa ja joka kerta herra Räisänen asiaa inhimmilliseksi erehdykseksi. Jälkiseuraamuksia esim. maksukehotuksia, perintäkirjeitä ei ole onneksi näkynyt, mutta luulen ettei toiminta lopu herralla tämän osalta. Mihin tällaisesta toiminnasta voi edes valittaa? Todella alhaista toimintaa taholta johon ihmiset yleisesti luottaa...
- puusta
Jos kyseessä Seppo räisänen, nykyisin polygon nimimerkin alla työskentelevä" on ihan sama jos hurri akateemikko on saappaisiinsa kussut ja hana on kärjessä ei varmasti ymmärrä hanaa avata, kuopion Räisäset tuntuvat olevan sivistyksen ja kehityksen sivuraiteilla,
- hapexi
No on varmasti! Kiertäkää kaukaa kyseinen firma!!!!! Mullle vuokras asunnon, joka olikin vesivahingon takia asumiskelvoton. Vika tietenkin oli minun kun en tajunnut kysyä moista asiaa Ennenkuin kirjoitin vuokrasopimuksen.Haloo eikö vuokraajan pitäisi kertoa moisesta ennen shopparin tekoa?? En varmasti olisi muuttanut kyseiseen kämppään jos olisin tiennyt tuon asian.nyt painin jatkuvan flunssan kanssa en tosin oo varma johtuuko se niistä sisäilmaongelmista vai mistä mutta siellä pari viikkoa asuttuani nää oireet alkoi.itse tulin tietoiseksi asunnon ongelmista vasta kun kaupungin terveystarkastaja otti minuun yhteyttä. Selitys räisäseltä oli ettei tiennyt mitään ongelmista vaikka hänelle oli mennyt tieti jo 16.9 ja minulle kirje tuli vasta 20.11 että näin.itse kirjoitinvuokrasopimuksen 16.10. Joten olkaa varovaisia kyseisen koijarin kanssa ,jos jotakin teette niin laittakaa kaikki paperille se on varminta!!! Surkuhupaisinta tässä onkin se se että kyseisen koijarin vaimo on minun kummitäti. Että silleen suku on pahin
- påssilö
Matti on paras
- Nohuhhuhh
Kuopio, Pohjolankatu 18: luvaton putkiremppa, mahd. menossa käräjille. Melkoinen suhari tuntuu olevan...
- alaisrapelastaa
Jättäkää Matti jo rauhaan. Ne muutamat talot jotka ei ajoissa etsi uutta isännöitsijää jäävät pulaan. EI jaksa mies kahtakaan vuotta.
- Anonyymi
Mitä Kuopiolaista isännöintitoimistoa suosittelette ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758