Miksi synnyin tämän näköisenä

18 vuotias poika

Elämäni on mennyt melkeipä piloille naamani takia. Olen monesti miettinyt miksi minusta luotiin tällainen rumilus jota monet haukkuvat ja kiusaavat.

Kysyn nyt teiltä mitä mieltä olette ulkonäöstäni?
Mutta pyydän että vastaatte rehellisesti. Sillä valehtelu tuottaa aina vain tuskaa.
Ei haittaa vaikka palaute olisi negatiivista.

Tässä linkki kuvilleni:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=^^veksi^^

36

4442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kans 18

      Mitä ihmettä? Oon poika kans mut voin sanoo et oot ihan tavallisen näkönen eli et mielestäni ollenkaan ruma.

    • Yleinen vuodattaja

      Ei meistä kukaan voi valita ulkonäköä tai muitakaan synnynnäisiä ominaisuuksia. Tämä naama pitää vain hyväksyä. Oletko varma että kiusaaminen on aina liittynyt ulkonäköösi? Mieti millaisia nämä kiusaajat ovat. Onko heillä kenties itsellään ongelmia? Mulla on itellä ollut syntymästä saakka selvä vika naamassa ja vielä intissäkin nimiteltiin sen mukaan. Mene ihmeessä keskustelemaan ammatti-ihmisten kanssa jos koet että asia selvästi vaivaa sinua. Esim. koulun terkkarille.

    • kaima1

      Olet varsin mukavan näköinen! Nyt olet tehnyt kärpäsestä härkäsen ja luulet että kaikki johtuu mukamas "rumasta" ulkonäöstäsi.

    • JJ.

      Ethän sä nyt oikeesti mikään ruma ole. Kun vertailee Scorching Bloodia ja sua, niin kyllä sä paljon paremmalta näytät.

      • mie vaan^^

        Scorching Bloodin kuva? Hän vaan kovin innokaasti täällä kommentoi, joten ihan uteliaisuuttani ois kiva nähä kuvajainen...


    • liisanen***

      TÄH?!?!? Ulkonäössäsi ei ole kerta kaikkiaan mitään vikaa. Olet hyvännäköinen! Kiltin ja mukavan näköinen :)
      En tiedä, onko mulla "oikeutta" kommentoida, kun itse oon kuitenkin jo kolmekymppinen täti, mutta kommentoinpa nyt kuitenkin.
      Sulla ei ole mitään hätää ulkonäkösi suhteen. Pää pystyyn ja itseluottamusta!

      • 18 vuotias poika

        Kirjoititko sää varmasti nimimerkin ^^veksi^^.


      • liisanen***
        18 vuotias poika kirjoitti:

        Kirjoititko sää varmasti nimimerkin ^^veksi^^.

        ^^veksi^^ kirjoitin :) Aivan varmasti!


    • nainen23wee

      ja sinulla on tosi ihanat huulet! :)

      • 18 vuotias poika

        Kiitos tuntuu vaan niin jännältä, kun kuulle ihan erillaisia mielipiteitä, mitä joskus joudun kuulemaan.


    • 18 vuotias poika

      En haluaisi olla turhamainen monilla asiat ovat monesti paljon pahemmin, mutta kun kokee toisten haukkuja ilkeitä katseita jne., niin se satuttaa.
      Olen yrittänyt olla ystävällinen ja olla kiltti, mutta silti aina näitä suun soittajia riittää.

      • knowitall

        olet turha idiootti, tänään kaikki on toisin koska uskon niin


      • Tytsä-86

        Söpö, kiltinoloinen poika sä olet;) Tulee tosta sun viestistä ihan veljeni mieleen, aina se on valittanut miksi siitä tuli niin ei-komea ja miksi mulle suotiin parempi naama, vaikka minusta veljeni on ihan komea tummatukkainen poitsu. Mulla itelläni ei naamavärkissä ole mitään suurempaa vikaa, mutta fyysisiä sairauksia multa löytyy sitäkin enemmän ja perhetta tuskin perustan koskaan:( Mieluiten ottaisin miehekseni sinunkaltaisesi miehen kuin jonkun lihaskimpun, joka vain pullistelee käsiään:P!! Oikeesti sussa ei ole mitään vikaa. Veikkaanpa, kun vähän vanhenet niin tulee parempi itsetunto. No mun veljeni on mennyt vain vuosi vuodelta huonompaan, mutta sillä on hieman autistisen/aspergerin piirteitä.

        Sulla on vielä aika lapsekkaat kasvot ja, kun ne miehistyy niin menet aina vaan parempaan suuntaan:)


      • 18 vuotias poika
        Tytsä-86 kirjoitti:

        Söpö, kiltinoloinen poika sä olet;) Tulee tosta sun viestistä ihan veljeni mieleen, aina se on valittanut miksi siitä tuli niin ei-komea ja miksi mulle suotiin parempi naama, vaikka minusta veljeni on ihan komea tummatukkainen poitsu. Mulla itelläni ei naamavärkissä ole mitään suurempaa vikaa, mutta fyysisiä sairauksia multa löytyy sitäkin enemmän ja perhetta tuskin perustan koskaan:( Mieluiten ottaisin miehekseni sinunkaltaisesi miehen kuin jonkun lihaskimpun, joka vain pullistelee käsiään:P!! Oikeesti sussa ei ole mitään vikaa. Veikkaanpa, kun vähän vanhenet niin tulee parempi itsetunto. No mun veljeni on mennyt vain vuosi vuodelta huonompaan, mutta sillä on hieman autistisen/aspergerin piirteitä.

        Sulla on vielä aika lapsekkaat kasvot ja, kun ne miehistyy niin menet aina vaan parempaan suuntaan:)

        Kiitos kirjoitit todella kauniisti. Vaikutat oikein mukavalta ihmiseltä :)
        Monesti tunnen itseni hyvin huonoksi, kun minä voivottelen vain naamastani, kun muualla maailmassa kärsitään nälän hätää ja sotia.
        Mutta en vain voi tälle oikein mitään. Kaippa mää sen joskus ymmärän että maailmassa on muitakin asioita kun pelkkä naama.


    • höh

      Näin vaivaa ja katsoin kuvasi, mutta siellä olikin ihan normaalin näköinen naama.

      Toisaalta en yleensäkään pidä ketään rumana. Ja ajattelen vähän, ettei ihmisiä jotka pitävät toisia rumina kannata juuri kuunnella.

    • Tyttönen--85

      Söpö olet. ;)

    • (m)

      ei mulla muuta. =D

    • on tavallinen

      Toivottavasti et muiden kuvia levittele...

      Eipä ole naamavärkissä valittamista. Aika tavallinen.

    • Ich.

      Onkohan kyseessä kenties provo, tjn...? Tuntuu vain aika uskomattomalta, että joku itseään rumana pitävä kiusattu uskaltaa vielä laittaa naamansa kaiken kansan pällisteltäväksi ja kysellä täällä muiden mielipiteitä.

      Mutta mikäli kirjoittaja todella on kys. nickin haltija niin tässä vastaus: et ole ruma.

    • Näin uskallan sanoa

      vaikka mies olenkin :)

    • 18 vuotias poika

      Kiitos teille. poistin jo kuvan.

      Tuntuu vain niin oudolta kuulla niin erilaista mielipidettä, mutta kiitos. Toivon että olitte oikeasti reheellisiä.

    • ei rekisteröitynyt

      En pysty tsekkaamaan kuvaasi, vaatisi vissiin rekisteröitymistä?
      No mut kuitenkin. Tiedän tunteen, minua hävettää oma naamani. En tiedä olenko välttämättä ruma (varmaan joidenkin mielestä olenkin), mutta siihen olen päätynyt, että olen oudon näköinen. Tuntuu, että jotkut ihmiset oikein kyttäävät ja ihmettelevät mikä olento olen. Ja olen sentään "jo" 25-vuotias, pitäisi olla pässyt yli jostain helkutin ulkonäköpaineista; minulla se on jäänyt tosiaan jonnekin 14-vuotiaan angstitasolle...
      Ulkonäöstä saamani kommentit ovat olleet sellaisia, kuten "persoonallisen näköinen", "haltian(??) näköinen" sekä pahempia jotka liityvät johonkin tiettyyn piirteeseeni. Mulla on vähän sellainen käsitys, että persoonallisen näköinen = oudon näköinen.

      Oudon naaman kanssa on hankala elää, sitä kun ei voi peitellä sopivilla vaatteilla tai yrittää laihduttaa paremmaksi, heh.

      • 18 vuotias poika

        Ei siihen tarvinnut reksiteröitymistä, mutta kerkesin poistaa jo kuvat irkistä.

        Mutta tiedän mistä puhut, koen itse samaa häpeää usein ulkonäöstäni, kun esim. menen vaikka ihmisten ilmoille tai joihinkin juhliin. Siksi en monestikkaan viihdyniissä.


    • dkpodjf

      Sori että vastaan vasta nyt mutta näin eilen kuvasin, että eipä ollu pärstässä paljoa kehumista, ethän sinä se ruminkaan ollut mutta kaukana komeasta.

      Sori negatiivisesta palouteestani mutta tämä oli minun melipiteeni.

      • edell. viestin kirjoittaja

        ottaa tosissaan, vaikka oikeassa olisikin. Ensinnäkin jos olisit oikeasti nähnyt kuvan ja tuota mieltä kun olet, olisit kommentoinut heti. Miksi ihmeessä vaivautua paljon myöhemmin ja vielä kirjoitusvirheiden kera.
        En muuten ole nähnyt kuvaa, olen se oudonnäköinen tyyppi aiemmasta viestistä.

        Olen kyllä ap:n "puolella", mutta missään nimessä ei kannata laittaa kuvaansa muiden nähtäväksi, jos ei kestä kritiikkiä.


      • 18 vuotias poika
        edell. viestin kirjoittaja kirjoitti:

        ottaa tosissaan, vaikka oikeassa olisikin. Ensinnäkin jos olisit oikeasti nähnyt kuvan ja tuota mieltä kun olet, olisit kommentoinut heti. Miksi ihmeessä vaivautua paljon myöhemmin ja vielä kirjoitusvirheiden kera.
        En muuten ole nähnyt kuvaa, olen se oudonnäköinen tyyppi aiemmasta viestistä.

        Olen kyllä ap:n "puolella", mutta missään nimessä ei kannata laittaa kuvaansa muiden nähtäväksi, jos ei kestä kritiikkiä.

        Jos sinä nm. ei rekistöröitynyt haluat todella nähdä kuvani niin voit ottaa minuun yhteyttä sähköpostitse, niin voin näyttää kuvani jos haluat. Tässä osoitteeni: [email protected]

        Enään en viitsi sitä kuvaa laittaa sitä kuvaa kaikkien nähtäväksi. Ei sillä että olisin loukaantunut vaan joudun keräämään aika paljon rohkeutta että uskalsin julkaista kuvan täällä


      • tuota asiaa kun tässä on to...
        18 vuotias poika kirjoitti:

        Jos sinä nm. ei rekistöröitynyt haluat todella nähdä kuvani niin voit ottaa minuun yhteyttä sähköpostitse, niin voin näyttää kuvani jos haluat. Tässä osoitteeni: [email protected]

        Enään en viitsi sitä kuvaa laittaa sitä kuvaa kaikkien nähtäväksi. Ei sillä että olisin loukaantunut vaan joudun keräämään aika paljon rohkeutta että uskalsin julkaista kuvan täällä

        Ei sinun kannata kuvaasi jakaa muille. Ulkonäössäsi ei ole mitään vikaa eli näytät ihan "normaalilta", et rumalta. Se on sitten katsojasta kiinni näytätkö komealta vai et.


    • dkpodjf

      Jatkan viellä sen verran että jännä nähdä kuinka monet valehtelevat sinulle, mutta tämä oli vain minun näkemiykseni.

      • 18 vuotias poika

        Kiitos kun ilmaisit mielipiteesi suoraan ja en oikeasti loukaantunut on sitä pahempaakin kuultu :)


      • tahila
        18 vuotias poika kirjoitti:

        Kiitos kun ilmaisit mielipiteesi suoraan ja en oikeasti loukaantunut on sitä pahempaakin kuultu :)

        Hyvä ettet loukkaantunutkaan, tuo on oikeasti hyvä asenne elämään! Tsemppiä sinulle!


    • .........

      Nickiä ei ole enää olemassa, mutta tuntuu oudolta että joku tänne oman kuvansa linkittäisi. Jos mielestäsi on 'hauskaa' linkittää jonkun ruman (?) kaverin pärstä tänne, niin kertoo se vain lähinnä henkisestä tasostasi.

      Jos kuva nyt kuitenkin oli itsestäsi, niin ei siinä sitten mitään, voit unohtaa äskeisen.

      • 18 vuotias poika

        kuva oli minun, en tekisi koskaan sellaista tyhmälle kaverillekkaan, se olis meinaan aika raukkamaista.


    • noh...

      vaikea sanoa mitään ku olet näköjään poistanut kuvasi...

    • täti

      Tämä taisi olla vitsi???
      Ei kai tuollaisella söpöläisellä voi olla naama-murheita....??? Kerrassaan mukavan näköinen miehenalku!! :=D

      • 18 vuotias poika

        Sää et ole varmistikkaan nähnyt mun kuvaa. Se on ollut poissa netistä jo kauan.
        Sekoitat varmasti johonkin toiseen.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe