SB-painajainen

Nads

SB-painajainen

Olen Megan, 22v pienikokoinen tyttö, 55kg ja 165cm, pitkät hoikat jalat ja suurehkot rinnat.
Pidän itseäni viehättävänä ja jopa seksikkäänä -viimeisteltyä "kisuani" myöten.

Olen ollut kiinnostunut self-bondagesta niin pitkään kuin vain muistan ja aina kun siihen on mahdollisuus,
suon itselleni pienen itseorjuutushetken. Välillä oikein keksimällä keksin syitä, ettei tarvitsisi lähteä
kavereiden kanssa ulos, varsinkaan viikonloppuisin kun opiskelijabudjetilla ei paljon juhlita, tuolloin
hyödynnän ajan itseni orjuuttamiselle. Joskus olen sanonut vanhemmilleni lähteneeni kavereiden
kanssa vaan ulos, mutta todellisuudessa olen ollut kunnostamassa maatilamme kaukaisessa
poukamassa käytöstä poistettua pientä heinälatoa. Pidimme sitä aikoinaan ystävieni kanssa
leikkipaikkana, mutta nyt he ovat sen varmaankin jo unohtaneet. Nyt olen tehnyt siitä kesä- ja
syksyasuttavan, eli olen tuonut sinne sängyn, jääkaapin ruuille ja juomille, sekä kaikkea pientä tarpeellista.

Nyt oli kesä ja koulut loppu. Olin tarkoituksella hankkinut itselleni kesätyötä vain muutamaksi illaksi viikossa.
Ansaitsin juuri sen verran, että pystyin tekemään pieniä lisähankintoja "harrastukseeni". Vietin pitkiä aikoja
ostoksilla.. ajastimia, metallisia ja nahkaisia käsirautoja, jopa lateksisen tyhjiösängyn sain hankittua,
siveysvyö, suuntukkeita, puhelin hätätilanteisiin ja varmaan miljoona metriä köyttä. Pakkasin laukkuni ja
suuntasin tuolle ladolleni, sydän pakahtumaisillaan odotuksesta ja jännityksestä. Matkalla mietin.. kerran
eräänä keväänä 19 vuotiaana vietin 3 päivää sidottuna. Olin asettanut automaatin sulkemaan kaihtimet
päivisin valoisaan aikaan, niin oli pakko odottaa 3 päivää kuutamon valoa, että näki avata yhdistelmälukon.
Nyt enää vain naureskelen tuolle tapahtumalle, vaikka silloin ei juuri hymyilyttänyt, päin vastoin.

Oli ilta, kun saavuin heinäladolle ja pian olinkin jo työn touhussa ja miettimässä mitä ensin tekisin itselleni.

Kiihkosta täristen makasin vuoteella kun sain ajatuksen. Riisuin itseni alasti, kaivoin työkalulaatikosta
käsiraudat ja menin jääkaapin pakastelokerolle, jossa oli jääkuution sisään jäädytettyjä käsirautojen
avaimia naruineen, sekä suosikki lääkeannokseni.
Laitoin avaimen roikkumaan parruun vuoteen päädyn yläpuolelle, sen jälkeen asetuin vuoteelle, sidoin
nilkkani sängyn päätyyn ja polvet sängyn pohjaan. Tartuin lasiin, joka sisälsi tyrmäystippoja valmiissa
juoma-annoksessa. Join sen ja sen jälkeen käsiraudat käsiini ja kiinni sängyn päätyyn. Sitten vain
odottelin tyrmäystippojen vaikutusta, kunnes.....

Heräsin ja ponnistelin, kuten aina. Olin yltä päältä märkä, mirrini kylpi omissa mehuissaan ja jääpalat
olivat alkaneet sulaa pääni yläpuolella. Ponnistelin alastomana ja märkänä, kauniit rintani helottivat
ikkunasta lankeavassa kuutamon loisteessa, märkä mirrini vaati jo kosketusta, sulava jäävesi jatkoi
sulamistaan kiihtyvällä voimalla..tämä kesäyö, kaikki oli täydellistä.

4 tuntia myöhemmin jää oli sulanut riittävästi pudottaakseen käsirautani avaimen ja pääsin vihdoin
sormettamaan itseäni. Aaahhh...tärisin nautinnosta ja vapauden tunteesta, sain useita orgasmeja sinä
yönä.. kunnes viimein nukahdin uupuneena, mutta tyytyväisenä.


Seuraavana aamuna heräsin klo.11.00. Halusin välittömästi olla jälleen tiukasti sidottuna ja avuttomana
sekä tekniikan alistamana. Tämä on kuin huumetta, mutta vain parempaa. Sidoin jälleen nilkkani, mutta
nyt yhteen ja sen jälkeen polvet yhteen. Käsirautojen avaimet laitoin tällä kertaa pieneen ajastimella
varustettuun rasiaan sängyllä ja ajastimeen 3 tuntia.
Otin lisää köyttä johon tein haarasolmun. Köysi tulisi vyötärölleni ja siihen käsiraudat kiinni, näin sain
pyöräyttämällä raudat selän taakse ja köyden toisella haaralla sain vedettyä ja sidottua polveni kiinni
rintoihin kiinni. Viimeiseksi laitan ison punaisen suupallon suuhuni ja sidoin sen narut niskan kaakse,
sen jälkeen vain kädet selän taakse käsirautoihin.."naks-ja-naks.." -tuo ääni on aina lopullista ja
peruuttamatonta. Et voi tuon jälkeen enää kuin luottaa tekniikan toimivuuteen ja toivoa parasta. Se
tästä tekeekin osittain niin kiihoittavaa. Rakastin tätä asentoa, kuin sikiöasennossa, mutta sidottuna.
Ikkunasta lankeava aamuaurinko lämmitti mukavasti. Mumisin suupallolleni samalla kuin piehtaroin ja
kiemurtelin, olin jo vaipunut ajatuksissani vapauteen, itseni sormeilemiseen ja miljooniin orgasmeihin,
sekä miten seuraavalla kerralla orjuuttaisin itseäni uuden siveysvyöni kanssa. Olin taivaallisessa
itseorjuutuksen nirvanassa, kun pieni naksahdus palautti minut tähän maailmaan ja.....vapauteen.

------------

Se oli suuri, musta, metallia ja josta oli mahdoton vapautua ilman avaimia.
Kietaisin metallisen vyötäröpannan ympärilleni ja lukitsin sen. Se oli täydellisesti sopiva, hieman löysä,
mutta mahdoton liuúttaa päältä pois. Sitten työnsin kauko-ohjattavan vibraattoin kuumaan höyryävän
kosteaan mirriini, sen jälkeen hyvin voidellun anustapin tiukkaan peppuuni.
Lopuksi lukitsin suuren U:n muotoisen pannan jalkojeni välistä vyötärölleni edestä ja takaa pienillä
riippulukoilla. Vibraattorin asetin käynnistymään joka 10. minuutti minuutiksi kerrallaan.
Nilkat, polvet ja reidet olin sitonut tällä kertaa yhteen, joten ei olisi ollut mitään mahdollisuuksia päästä
käsiksi sisälläni oleviin piinaajiini, saati koskettelemaan itseään.
Join toisen lasillisen tyrmäysjuomaa ja kiirehdin tekemään loput askareet ennen tajuttomuuden tuloa.
Laitoin lateksihupun päähäni, toistaiseksi ilman silmämaskia ja pumppasin niskan taakse hihnalla
kiinnitetyn suuntukkeen täytee ilmaa.
Juuri ennen sängyn päädyssä olevien käsirautojen kiinnittämistä ranteisiin -laitoin avain-jääpalan
roikkumaan lenkistä kattoparruun sulamaan omia aikojaan. Viimein silmämaski kiinni ja käriraudat
ranteisiin, sitten tunsinkin jo pyörtyväni...


Heräsin sokeana ja avuttomana, ponnistelin irrottautumaan siteistäni ja vyöstäni, että pääsisin
leikkimään itselläni. Mmmmhhh.......uuuuuuhhh... vibraattorini meni juuri pois päältä jättäen minut
kiemurtelemaan sähköisen aallonväristysten lävistäessä kehoani ja pyhintäni, saaden minut
parkaisemaan hurmiosta tehokkaasti ääniä vaimentavalle suuntukkeelle.
Noin 10 orgasmin jälkeen päätin selvittää, miksi en vieläkään tuntenut tuttua avainta käsieni tuntumassa.
Jo 3 tuntia oli kulunut, mikä olisi riittänyt reilusti sulattamaan jääkuution.
Aloin huolestua.. viimein päätin yrittää huutamista!

"Etsitkö näitä?" Kuulin naisäänen kysyvän.

Kiljaisin, mutta vain suuntukkeelleni. Tunnistin puheäänen, mutta en tiennyt mistä päin se tuli. Läps..!!
-läimähti naisen käsi voimakkaasti alastomalle takapuolelleni ja kuulin äänen sanovan: "..et tullut
ajatelleeksi, että voisin muistaa tämän paikan.. tänne siis tulet sitomaan itseäsi. Mutta rakkaani, et ole
ollut aivan yksin täällä, olen nähnyt kaiken mitä teet ja videoinut suuren osan siitä.

Kiemurtelin ja riuhdoin itseäni kaikin voimin saapuvan orgasmin kourissa..kunnes kirottu vibraattorini
meni taas 10:ksi minuutiksi pois. Aloin olla useista orgasmeista jo niin läkähdyksissä , että se salpasi
puheeni. En saanut sanottua vähään aikaan mitään.

"Minun rakas Megan, niin sievä, niin pitkäjalkainen ja hyvärintainen, niin itseorjuutettu." Naisen käsi
hyväili kasvojani, olet minun orjani, hän sanoi samalla, kun poisti silmälappuja.

Danielle! Tuo narttu oli kanssani, kun löysin tämän paikan. Hän oli lapsuuteni huippuystävä ennen
katoamistamme.
Hän oli aikoinaan kuin poikaystäväni.. pidimme toisiamme hyvänä, olimme rakastuneita.
Hän oli hieman minua pitempi, mutta pienempirintainen ja ei niin pitkäjalkainen. Hän pukeutui mustiin
pitsisiin rintaliiveihin ja farkkuihin, jotka oli kuin mallille tehdyt. Rakastuin silloin tuohon yhdistelmään.

Hän hieroi rintojani ja vatsaani. Yritin kiemurrella vastaan ja irti otteesta, onnistumatta.
"Kuuntele Megan, hän sanoi. "Tästä lähtien kutsut minua Valtiattareksi, et mitenkään muuten. Minä
pidän myös näistä huolta.. hän sanoi ja pyöritteli avaimia sormissaan. Ja jos et tee niin kuin sanon,
tulee videoitasi löytymään pitkin pikku kaupunkiamme. Tämä ei ole mikään lyhytaikainen juttu, olet
koko kesän minun! Ymmärrätkö orjani?

5

9158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Repertum

      Wau.. kait tää jatkuu jotenkin?

    • Nimetön

      JA HEINÄLATOON VARMAAN TULEE SÄHKÖTKIN...

      • Anonyymi

        Kai tää jatkuu


    • lolarila

      Kijoita ihmeessä lisää.

    • slaveJ

      ...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4178
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3554
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      29
      2461
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2399
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      139
      2091
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1926
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1811
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1525
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1403
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      19
      1310
    Aihe