Mimmonen sää siellä miamissa/floridassa yleisesti on? kuumaa? kuinka usein sataa/ukkostaa? nim. kokemuksia?
Sää
4
957
Vastaukset
- dddddd
Kyllä siellä helvetin moinen pauke on
- Magnum
Varsinkin, jos jenkit alkaa leikkiin paukkuraudoilla tekemisen puutteessaan ;)
- orlando2
Olin kerran Miamissa helmikuussa. Oli lämmintä, kylmää ja helkkarinmoinen tornado.
Käsittääkseni siellä on aika lämmintä ympärivuoden. Orlandossa oli viileää, mutta myös
hyvinkin lämmintä. - flobo
Moi.
Floridassa on kesä-elokuussa lämpöä yli 30 ja ilmankosteus usein yli 80%. Päivittäin tulee vettä, joskus vähän ,joskus useamman tunnin, niinhän se tekee ympäri pallon tuolla leveysasteeella. Välillä ukkostaa kuten meilläkin täällä suomessa. Elo-marraskuu on ns. hurrikaani sesonkia,kuten olet varmaankin tv:stä nähnyt. Floridaan hurrikaanit harvemmin osuvat.
Yleensä menevät ohi alakautta tai itäpuolelta kohti pohjoista. Ihanteellisin ilmasto pohjoisen asukeille on ehkä talvi, marras-maaliskuu, jolloin lämpö pysyy alle 30:ssä ja sateita on harvemmin. Suosittelen ympärivuotiseksi matkakohteeksi. Olen itse vieraillut yli 10 kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1714867- 1691641
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661457- 65970
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124797Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6787- 56776
Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191751En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66739- 76731