Mimmonen sää siellä miamissa/floridassa yleisesti on? kuumaa? kuinka usein sataa/ukkostaa? nim. kokemuksia?
Sää
4
949
Vastaukset
- dddddd
Kyllä siellä helvetin moinen pauke on
- Magnum
Varsinkin, jos jenkit alkaa leikkiin paukkuraudoilla tekemisen puutteessaan ;)
- orlando2
Olin kerran Miamissa helmikuussa. Oli lämmintä, kylmää ja helkkarinmoinen tornado.
Käsittääkseni siellä on aika lämmintä ympärivuoden. Orlandossa oli viileää, mutta myös
hyvinkin lämmintä. - flobo
Moi.
Floridassa on kesä-elokuussa lämpöä yli 30 ja ilmankosteus usein yli 80%. Päivittäin tulee vettä, joskus vähän ,joskus useamman tunnin, niinhän se tekee ympäri pallon tuolla leveysasteeella. Välillä ukkostaa kuten meilläkin täällä suomessa. Elo-marraskuu on ns. hurrikaani sesonkia,kuten olet varmaankin tv:stä nähnyt. Floridaan hurrikaanit harvemmin osuvat.
Yleensä menevät ohi alakautta tai itäpuolelta kohti pohjoista. Ihanteellisin ilmasto pohjoisen asukeille on ehkä talvi, marras-maaliskuu, jolloin lämpö pysyy alle 30:ssä ja sateita on harvemmin. Suosittelen ympärivuotiseksi matkakohteeksi. Olen itse vieraillut yli 10 kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467565
- 334173
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572471- 542388
- 402329
- 452322
- 162266