on viimesistä hauista yli 4v aikaa, nyt houkuttelee hakea uusia töitä ihan uudelta paikkakunnalta...
miten valmistaudun haastatteluun?
miten valmistautua työhaastatteluun?
3
1891
Vastaukset
- jännittämättä
Mielestäni seuraavat asiat on otettava huomioon:
-pukeudu samansuuntaisesti ,kun "työpaikkasi" edellyttää (jos menet tehtaaseen pyrkimään,ÄLÄ HIENOSTELE,jos pankkiin ,pukeudu siististi )
-huolehdi hygieniastasi,sopiiko "sotamaalaus" vai ei ,luonnon kauneus ihmisessä parasta,myös hiukset siististi menepä minne tahansa pyrkimään
-älä myöhästy haastattelusta,parempi pari minuuttia ennen kuin jälkeen sovittua aikaa
-avoimuutta,kerro avoimesti ne asiat,joita sulta kysytään,juttele niin kuin kenen kanssa hyvänsä,katsekontakti on tärkeä,se kertoo jo paljon sinusta ,kokemus..koulutus,miksi haluaisit siihen työhön
-kysele töistäsi ,älä ensimmäiseksi kuitenkaan palkkausta,joka tietysti on selvitettävä haastattelussa ja muut työhön liittyvät asiat,millaista työtekijää työnantaja hakee...muista AVOIMUUS
-muista tervehtimiset,jotka monesti nuorilta hakijoilta unohtuvat,älä tee aloitetta kädestä
tervehtimisestä,sen tekee haastattelija,jos haluaa ,sano näkemiin haastattelijalle ,älä ulko-ovelle
NÄMÄ ovat tavallisimmat asiat,jotka n tarpeen hallita. ONNEA! - Haastateltavana
Voit myös etsiä tietoja netistä, tosi hyviä sivustoja missä lukee miten käyttäytyä haastattelussa!
- Heti kun astut sisälle hymyile... kaikille, ihan tiskillä oleville.
- Ole iloinen ja pirteä haastattelun ajan
- Kun ne kysyy, älä mieti liian kauan.. tietenkään ei kaikkeen tarvi vastata heti, silloin ne voi luulla, että olet harjoitellut ulkoa.
- Ei kannata vastata "en tiedä", mieti vaikka hetki... niin tiedät varmasti sopivan vastauksen.
- Yritä ajatella mitä he tarvitsevat, vastaile sen mukaan.
- Älä kerro liikaa yksityiselämästäsi, vain jos ne kysyy
- Jos vaihdat työpaikkaa, niin kerro, että haluat uusia haasteita ja sinun mielestäsi tässä työpaikassa voisi olla niitä. Myös voit kertoa, että nykyisessä työpaikassa sulla ei ole ikinä ollut mahdollista edetä korkeammaksi.
No.. tässä nyt oli mun mielipiteitä. Nyt on vähän kiire, en ehdi kirjottaa enempää! Onnea työnhakuun!- äskettäin työhaastattelus
hehe.. Mul oli työhaastattelu kans. Välillä tuli semmosia kysymyksiä mitkä tiesin et hän kysyy kun ne niin peruskysymyksiä kuten:
Miksi haluat tänne töihin?
Kerro vähän itsestäsi?
Miksi haluat vaihtaa työpaikkaa?
Olin harjoitellut näitä, mutta niinhän se menee että kun on harjoitellut valmiiksi niin niitä ei sit tietenkään muista siinä haastattelussa. Mulla tuli niin poliittisen ympäripyöreitä vastauksia että huhhuijjaa. Pääasia on että osoittaa et on iloinen reipas huumorintajuinen asiallinen ja tietääkin jotain. Edellä mainitut mielestäni pätee haastatteluun kuin haastatteluunkin.
SAIN VIEL SEN DUUNIN! Mut en mennyt kun ei ne työajat sit oikeen sopinut mulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3522816Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151058Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908- 80908
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849