Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaksos nainen ja leijona mies

jellona...

Mitenkä kaksos nainen ja leijona mies sopii yhteen? Ainakin itsestä tuntuu että kaksosella ja leijonamiehellä on ajatukset kohallaan :)

8

4521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaakanainen -74

      Tämä on vahvojen merkkien valoisa, hauska ja toimiva suhde. Molemmat saavat toteuttaa itseään. Leijona tarjoaa Kaksoselle turvallisen olkapään. Nämä kaksi eivät elä yhdessä ikävää elämää.

    • ihan hyvin sopii,olen kaksonen ja mies leijona....
      olemme ollut yhdessä kaksi voutta ja ei ole ollut riitoja:-9
      minusta on see kaksoselle paras!!!!!!

      • kokemusta on

        Kaksi vuotta elämässä ei valitettavasti merkitse mitään, laitetaan 10 vuotta lisää ja kysytään sitten


    • ...

      sattuu olemaan laiskaa tyyppiä ei onnaa.. Kaksonen ei voi sietää loivaliikkeisiä leijonatyyppejä, jotka odottavat vain palvelua ja palvontaa. Kun nämä kaksi ottavat yhteen, voi ollakin aikamoinen sotatila. Laiska ja itsekeskeinen leijona ei sovi.

    • KaKsoNe(N)

      Ainakin ihan hyviä omakohtaisia kokemuksia. =) Molemmat vilkkaita luonteita, eikä halua pelkkää kotona nyhjöttämistä. Ongelmia voi tosin tulla silloin, jos kaksonen ei anna jellonalle tarpeeksi huomiota (kaksosella on taipumus flirttailla kaikelle mikä liikkuu). Jos leijona muistaa että kyse on vain viattomasta flirtistä, suhde toimii. Silloin myös kaksosen on tehtävä leijonalleen selväksi, että hän on kuningas ja huomioitava omaa leijonaansa tarpeeksi. Molemmat taitavat olla aika itsepäisiä luonteita, mutta riidat sovitaan nopeasti. Tämänlaisia kokemuksi minulla.

    • Aivan lääpällään..

      Juu u.. Joskus sitä vaan miettii et miks voi olla niin lähellä mutta samalla niin kaukana.. Tapasin yökerhossa toistamiseen varatun leijonamiehen josta olin jo niin mukamas päässyt tunnepuolella yli.. Mutta kun näin tään uroon se oli siinä, en voinut estää itseäni.. Tää on ihan hirveetä, molemmat ollaan samassa jamassa.. Ja molemmat varattuja toinen meistä kihloissa ja toisella juuri syntynyt toinen lapsi.. En oikein tie mitä tälläisessa tilanteessa tekis.. Toisaalta tekis mieli juosta karkuun ja kadota maisemista.. Kääk kamalaa ja samalla niin ihanaa.. Minä itse olen kaksosnainen ja mies on jellona.. Siis aivan mahtavasti synkkaa.. Kertokaa te viisaammat mitä mun pitäis tehdä?

    • pieni tyttönen

      Kaksosnainen oon ja mies jellona, 9 vuotta ollaan yhessä oltu ja yhä suhde kuin vastarakastuneilla :). Arki on yhtä iloa ja rakkautta

    • testattu on

      Ei onnistu, ei ei. Ajatukset saattaapi mennä samaa linjaa välillä, mutta mutta... ne jellonan tassut on liian arat...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2077
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1788
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1413
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1338
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe