Kaksos nainen ja leijona mies

jellona...

Mitenkä kaksos nainen ja leijona mies sopii yhteen? Ainakin itsestä tuntuu että kaksosella ja leijonamiehellä on ajatukset kohallaan :)

8

4739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaakanainen -74

Tämä on vahvojen merkkien valoisa, hauska ja toimiva suhde. Molemmat saavat toteuttaa itseään. Leijona tarjoaa Kaksoselle turvallisen olkapään. Nämä kaksi eivät elä yhdessä ikävää elämää.

• ihan hyvin sopii,olen kaksonen ja mies leijona....
      olemme ollut yhdessä kaksi voutta ja ei ole ollut riitoja:-9
      minusta on see kaksoselle paras!!!!!!

• kokemusta on

Kaksi vuotta elämässä ei valitettavasti merkitse mitään, laitetaan 10 vuotta lisää ja kysytään sitten

• ...

sattuu olemaan laiskaa tyyppiä ei onnaa.. Kaksonen ei voi sietää loivaliikkeisiä leijonatyyppejä, jotka odottavat vain palvelua ja palvontaa. Kun nämä kaksi ottavat yhteen, voi ollakin aikamoinen sotatila. Laiska ja itsekeskeinen leijona ei sovi.

• KaKsoNe(N)

Ainakin ihan hyviä omakohtaisia kokemuksia. =) Molemmat vilkkaita luonteita, eikä halua pelkkää kotona nyhjöttämistä. Ongelmia voi tosin tulla silloin, jos kaksonen ei anna jellonalle tarpeeksi huomiota (kaksosella on taipumus flirttailla kaikelle mikä liikkuu). Jos leijona muistaa että kyse on vain viattomasta flirtistä, suhde toimii. Silloin myös kaksosen on tehtävä leijonalleen selväksi, että hän on kuningas ja huomioitava omaa leijonaansa tarpeeksi. Molemmat taitavat olla aika itsepäisiä luonteita, mutta riidat sovitaan nopeasti. Tämänlaisia kokemuksi minulla.

• Aivan lääpällään..

Juu u.. Joskus sitä vaan miettii et miks voi olla niin lähellä mutta samalla niin kaukana.. Tapasin yökerhossa toistamiseen varatun leijonamiehen josta olin jo niin mukamas päässyt tunnepuolella yli.. Mutta kun näin tään uroon se oli siinä, en voinut estää itseäni.. Tää on ihan hirveetä, molemmat ollaan samassa jamassa.. Ja molemmat varattuja toinen meistä kihloissa ja toisella juuri syntynyt toinen lapsi.. En oikein tie mitä tälläisessa tilanteessa tekis.. Toisaalta tekis mieli juosta karkuun ja kadota maisemista.. Kääk kamalaa ja samalla niin ihanaa.. Minä itse olen kaksosnainen ja mies on jellona.. Siis aivan mahtavasti synkkaa.. Kertokaa te viisaammat mitä mun pitäis tehdä?

• pieni tyttönen

Kaksosnainen oon ja mies jellona, 9 vuotta ollaan yhessä oltu ja yhä suhde kuin vastarakastuneilla :). Arki on yhtä iloa ja rakkautta

• testattu on

Ei onnistu, ei ei. Ajatukset saattaapi mennä samaa linjaa välillä, mutta mutta... ne jellonan tassut on liian arat...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      5944
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3091
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2366
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2028
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1731
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1727
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1646
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1562
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1491
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe