Oon 20vee ja kiinnostunu aloittamaan potkunyrkkeilyn... en oo koskaan harrastanu mitn kamppailulajeja :/ OONKO LIIAN VANHA ALOITTAMAAN! Sanokaa suoraan.
liian vanhako
6
1444
Vastaukset
- Rannelukottaja
eihän tuo 20 nyt ole ikä eikä mikään.
- vanhempisetä
Itse olin yli 30v kun aloitin p-nyrkkeilyn. No problem. Kaikki treenaa omien voimien ja kykyjen mukaan.
- AndyS
Et ole missään tapauksessa liian vanha aloittamaan. Aloitin itse 27-vuotiaana ja olen kilpaillut SM-tasolla. Potkunyrkkeily n sen verran marginaalilaji kuitenkin, että parikymppisenä aloittamaneella on edellytykset vaikka arvokisamenestykseen, jos treenihalut ja valmennus on kunnossa.
Harrastajaryhmissä on jopa 50-vuotiaita treenaajia, jotka pysyvät mukana ihan hyvin. Tyypillinen aloitusikä on siinä hieman päälle kahdenkymmenen. - sheppo
liian vanha. Mä olin jo 29-vuotias kun aloitin erään ip-lajin. Tosin itsekin jahkasin liian kauan aloittamista koska kamppailulajit on aina kiinnostanut. Aloita ihmeessä heti niin ei tarvitse sitten vanhempana jossitella. Anna palaa!!!
- Sekaan vaan!
Itse olen 35-vuotias ja menossa vapaaottelun alkeiskurssille. Saatan tietysti päästä hengestäni, mutta omasta mielestäni en ainakaan ole liian vanha! :)
- deerey
no et varmasti ole liian vanha. itse aloitin 25-vuotiaana ja nyt huomaan et voi kun olisin aloittanut 20-vuotiaana ja voi kun silloin olisin pystynyt parempaan treenimäärään. nyt oon treenannu kolme vuotta, ajoittain paremmin ja ajoittain huonommin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1364980Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa703460"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1063336Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma452686Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.332343- 1141654
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3581185- 491156
- 49892
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55711