Oon 20vee ja kiinnostunu aloittamaan potkunyrkkeilyn... en oo koskaan harrastanu mitn kamppailulajeja :/ OONKO LIIAN VANHA ALOITTAMAAN! Sanokaa suoraan.
liian vanhako
6
1458
Vastaukset
- Rannelukottaja
eihän tuo 20 nyt ole ikä eikä mikään.
- vanhempisetä
Itse olin yli 30v kun aloitin p-nyrkkeilyn. No problem. Kaikki treenaa omien voimien ja kykyjen mukaan.
- AndyS
Et ole missään tapauksessa liian vanha aloittamaan. Aloitin itse 27-vuotiaana ja olen kilpaillut SM-tasolla. Potkunyrkkeily n sen verran marginaalilaji kuitenkin, että parikymppisenä aloittamaneella on edellytykset vaikka arvokisamenestykseen, jos treenihalut ja valmennus on kunnossa.
Harrastajaryhmissä on jopa 50-vuotiaita treenaajia, jotka pysyvät mukana ihan hyvin. Tyypillinen aloitusikä on siinä hieman päälle kahdenkymmenen. - sheppo
liian vanha. Mä olin jo 29-vuotias kun aloitin erään ip-lajin. Tosin itsekin jahkasin liian kauan aloittamista koska kamppailulajit on aina kiinnostanut. Aloita ihmeessä heti niin ei tarvitse sitten vanhempana jossitella. Anna palaa!!!
- Sekaan vaan!
Itse olen 35-vuotias ja menossa vapaaottelun alkeiskurssille. Saatan tietysti päästä hengestäni, mutta omasta mielestäni en ainakaan ole liian vanha! :)
- deerey
no et varmasti ole liian vanha. itse aloitin 25-vuotiaana ja nyt huomaan et voi kun olisin aloittanut 20-vuotiaana ja voi kun silloin olisin pystynyt parempaan treenimäärään. nyt oon treenannu kolme vuotta, ajoittain paremmin ja ajoittain huonommin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p767040Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3576128Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite553475Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill293219Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?1901702Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os171438Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps181166- 601163
Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!
Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv11070Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11047