Oon 20vee ja kiinnostunu aloittamaan potkunyrkkeilyn... en oo koskaan harrastanu mitn kamppailulajeja :/ OONKO LIIAN VANHA ALOITTAMAAN! Sanokaa suoraan.
liian vanhako
6
1365
Vastaukset
- Rannelukottaja
eihän tuo 20 nyt ole ikä eikä mikään.
- vanhempisetä
Itse olin yli 30v kun aloitin p-nyrkkeilyn. No problem. Kaikki treenaa omien voimien ja kykyjen mukaan.
- AndyS
Et ole missään tapauksessa liian vanha aloittamaan. Aloitin itse 27-vuotiaana ja olen kilpaillut SM-tasolla. Potkunyrkkeily n sen verran marginaalilaji kuitenkin, että parikymppisenä aloittamaneella on edellytykset vaikka arvokisamenestykseen, jos treenihalut ja valmennus on kunnossa.
Harrastajaryhmissä on jopa 50-vuotiaita treenaajia, jotka pysyvät mukana ihan hyvin. Tyypillinen aloitusikä on siinä hieman päälle kahdenkymmenen. - sheppo
liian vanha. Mä olin jo 29-vuotias kun aloitin erään ip-lajin. Tosin itsekin jahkasin liian kauan aloittamista koska kamppailulajit on aina kiinnostanut. Aloita ihmeessä heti niin ei tarvitse sitten vanhempana jossitella. Anna palaa!!!
- Sekaan vaan!
Itse olen 35-vuotias ja menossa vapaaottelun alkeiskurssille. Saatan tietysti päästä hengestäni, mutta omasta mielestäni en ainakaan ole liian vanha! :)
- deerey
no et varmasti ole liian vanha. itse aloitin 25-vuotiaana ja nyt huomaan et voi kun olisin aloittanut 20-vuotiaana ja voi kun silloin olisin pystynyt parempaan treenimäärään. nyt oon treenannu kolme vuotta, ajoittain paremmin ja ajoittain huonommin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467575
- 334183
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572481- 542388
- 402329
- 452322
- 162266