liian vanhako

alottamaan

Oon 20vee ja kiinnostunu aloittamaan potkunyrkkeilyn... en oo koskaan harrastanu mitn kamppailulajeja :/ OONKO LIIAN VANHA ALOITTAMAAN! Sanokaa suoraan.

6

1365

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rannelukottaja

eihän tuo 20 nyt ole ikä eikä mikään.

• vanhempisetä

Itse olin yli 30v kun aloitin p-nyrkkeilyn. No problem. Kaikki treenaa omien voimien ja kykyjen mukaan.

• AndyS

Et ole missään tapauksessa liian vanha aloittamaan. Aloitin itse 27-vuotiaana ja olen kilpaillut SM-tasolla. Potkunyrkkeily n sen verran marginaalilaji kuitenkin, että parikymppisenä aloittamaneella on edellytykset vaikka arvokisamenestykseen, jos treenihalut ja valmennus on kunnossa.

Harrastajaryhmissä on jopa 50-vuotiaita treenaajia, jotka pysyvät mukana ihan hyvin. Tyypillinen aloitusikä on siinä hieman päälle kahdenkymmenen.

• sheppo

liian vanha. Mä olin jo 29-vuotias kun aloitin erään ip-lajin. Tosin itsekin jahkasin liian kauan aloittamista koska kamppailulajit on aina kiinnostanut. Aloita ihmeessä heti niin ei tarvitse sitten vanhempana jossitella. Anna palaa!!!

• Sekaan vaan!

Itse olen 35-vuotias ja menossa vapaaottelun alkeiskurssille. Saatan tietysti päästä hengestäni, mutta omasta mielestäni en ainakaan ole liian vanha! :)

• deerey

no et varmasti ole liian vanha. itse aloitin 25-vuotiaana ja nyt huomaan et voi kun olisin aloittanut 20-vuotiaana ja voi kun silloin olisin pystynyt parempaan treenimäärään. nyt oon treenannu kolme vuotta, ajoittain paremmin ja ajoittain huonommin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7575
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4183
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2481
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40