Tatuointia kuopiossa

rullamato

olen tässä jo pidemmän aikaa suunnitellut tatuoinnin ottamista ja miettinyt paikkoja kuopiossa. ykai kaveri suositteli melica nimistä paikkaa, tahtoisin nyt kuulla kokemuksia ko. paikasta, millaista jälkeä tekee, missä hintaluokissa liikkuu leimat? spellboundiakin olen harkinnut...

15

2596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suunnistaa

tino's tattoolle

• Suuri valehtelija

Minä teetän tatskat Thaimaan lomalla:Siellä on todella hyviä artisteja: Ne tekee oopiumkännissä tosi hyviä kuvia.Ja edullisesti. Ei kannata pelätä siellä mitään hepatiitteja, Niillä on puhtaat vehkeet.Amen..

• kaikki vaan

tino´s tattoolle. maanlaajuisesti arvostettu tatskari. tatuointi-immeisiltä kun kyselee ympäri suomen, niin kyllä ne tinon tietävät positiivisessa mielessä.

• tosiaan!!!!!!

Tinolle kannattaa mennä jos haluaa väärän värisen (liekö kaveri värisokea?) kuvan tai väärään kohtaan. Kalliskin vielä. Spellbound Tatto Kuopion ainoa ja oikea paikka ottaa kuvia.

• kaapunnipoeka
        tosiaan!!!!!! kirjoitti:

Tinolle kannattaa mennä jos haluaa väärän värisen (liekö kaveri värisokea?) kuvan tai väärään kohtaan. Kalliskin vielä. Spellbound Tatto Kuopion ainoa ja oikea paikka ottaa kuvia.

Eehä immeine ookkaa mikkää kuvateos. Eekö henna ja hepatiitti riittässii?

• sdgsdgsd
        tosiaan!!!!!! kirjoitti:

Ehdottomasti ei Tinolle. Jätkällä ei tunnu olevan juuri ammattiylpeyttä. Roiskii kuvat miten sattuu ja minne sattuu.

Kuopiossa kannattaa ehdottomasti mennä Makelle (Spellbound Tattoo).

• hyviä kokemuksia

angel tattoosta,suosittelen,jos haluat hyvää palvelua..

• JEE:sinnepä sit

Kuten kaikissa muissakin ostoksissa kannattaa katsella vähän ympärilleen omilla silmillä ja arvostely kyvyllä.

Monet kehuu ja haukkuu eri paikkoja eri syistä.
      Monesti henkilökohtaisista.

Kattele kaikkien tekijöitten portfoliot ja päätä itse.

• Reronia

Tinolle ehdottomasti...hyvä jälki ja siinä se isommankin kuvan otto menee hupaisasti kun komiata miestä kattelee...eikä tod.hutaise kiireellä vaan jos ei valmista kuvaakaan mukana ole niin aikaa käytetään tekemiseen...niin paperille kuin nahallekin...ensimmäisen kuvan otin siellä ja sen jälkeen en ole vieraissa käynyt... ;)
      mutta...koirat haukkuu ja karavaani kulkee...

• näkenyt

en ole ollut itse asiakkaana Mellillä (Melica), mutta näkemäni perusteella tekee vaan tietyn tyylisiä tatskoja. eli kovin monipuoliseksi tatuoijaksi häntä en sanoisi. tiedän myös varmuudella sen, että hän on tehnyt tatskoja kotioloissa mikä ei todellakaan ole hygieenistä. tatuoija tinon (tino's tattoo) kanssa olen keskustellut hygieenia-asioista paljonkin ja hän varmasti kertoo siitä teille mielellään. enkä menisi vannomaan, ettäkö tilat joissa Melli tatskojaan tekee, olisivat oikeasti puhtaat, sillä hänellä on käsittääkseni kauppa samoissa tiloissa.

• Anonyymi

Minä kävin siellä ja ruusu piti tulla, mutta tulinkin naisen v..... tu, häpyhuulten kera... Et sillee.

• Anonyymi

Vankilassa tehdään tatuointeja. On vaan hankala sinne nykyjään päästä.

• Anonyymi

Tatskat on hemmetin rumia, tyhmät ottaa niitä. Hyi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tatskat on hemmetin rumia, tyhmät ottaa niitä. Hyi.

Joku järki siinäkin on hyvä pitää mielessä. Liika on liikaa.

• Anonyymi

Tuntuu jos siltä että on vähemmistössä jos ei ole yhtään tatuointia :/
      On tämä kyllä malliinsa mennyt, ihan kuin 80-luvun onnelasta oltaisiin jouduttu johonkin rinnakkais- tai käänteistodellisuuteen jossa kaikki on väärin ja rumaa sekä pahaa, kaikki on päinvastoin kuin kultaisella 80-luvulla :/

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2525
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      100
      896
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66