Pieni hassu gallup Neitsyille! 3 kysymystä!

Mikä on etunimesi ja sopiiko se sinusta sinulle tai voisitko vaihtaa nimesi, lisätä nimiä, vaihtaa nimiesi järjestystä?

Mikä on lempivärisi ja mitä väriä et voi sietää?

Mikä on lempinumerosi?

29

5184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieku

      Pitääpä vastailla kun on ihan hauska gallup :)

      Eli etunimeni on Maria (toinen nimi Elisa) ja pidän näitä sopivina itselleni. Muutenkin Maria on mielestäni kaunis nimi.

      Lempivärini on sininen, lähes sen kaikissa sävyissä. Inhokkivärejäni ovat violetti sekä kirkkaat värit. Harvoin pukeudun esimerkiksi punaiseen, kirkkaan vihreään saati oranssiin. Tosin nyt olen alkanut täyttää vaatekaappiani myös ns. värillisillä vaatteilla :)

      Lempinumeroni on ollut aina nro 9, tiedä sitten miksi.. :D Tai eihän se mikään ihme ole kun sattuu olemaan tuo oma syntymäkuukausi eli syyskuu.

      • kysymyksiin

        Nimeni on Marie (toinen nimi Anita) enkä haluaisi vaihtaa nimeäni, eli sopii mielestäni itselleni todella hyvin.

        Lempivärini on sinisen eri sävyt, vaatteissa tykkään ruskeasta ja vaaleanpunaisesta, musta on myös käypäinen väri asusteissa. Laivaston sininen tai ihan tummansininen ovat kauneimpia värejä, myös turkoosi (enemmän vaaleansinistä kuin vihreää) on ihanan raikas!

        Inhokki värejä ovat violetti, punainen, keltainen ja oranssi. Kamalin ehkä violetti.

        Ja lempinumeroni on aina ollut 6.


      • Martsukkaliini

        Etunimeni on Marika ja en vaihtaisi mistään hinnasta. Musta kaunis nimi vaikka joku pölö salarakas onki saman niminen;)
        Lempivärini on sisustuksessa sininen ja vihreä. Vaatetuksessa suosin syksyn lämpimiä sävyjä.
        Lempinumeroni on 7 jostain syystä.


    • lanaK

      Laura. Ja en vaihtaisi, koska minulla rahalle on muutakin käyttöä. Tulen toimeen nimeni kanssa siis ja pidänkin jopa.
      Väreissä lemppari on valkoinen ja inhokki oranssi.
      Viimeiseen, et ykkönen .

    • :) :) :)

      Etunimeni on Varpu toinen nimi Helena. En vaihjtaisi nimeäni, koska Varpu nimenä on aika harvinainen.

      Lempivärejäni ovat keltainen, valkoinen, vaalenan punainen, musta ja sininen. Turkoosista en pidä.

      Lempinumeroni on 3

    • Etunimeni on Lilian, ja se kelpaa mulle oikein hyvin :) Vaikka viime aikoina se onkin lisääntymässä... Mutta minulla on vain yksi etunimi ja siksi olen ottamassa kaksi etunimeä lisää. Rakastan nimiä!

      Lempivärejäni ovat mm. musta, punainen, keltainen, liila...En voi sietää harmaata! Ja vihreäkin on vähän sellainen ei niin lempiväri..

      Lempinumero on 4

    • :))

      Minun nimi on Johanna ja ole tyytyväinen siihen.

      Lempivärit on musta,turkoosi ja ruskea.
      Inhoan oranssia,keltaista ja harmaata.

      Leminumero on 9.

    • fina***

      olen Jaana, nimi oli lapsena jotenkin epämieluisa, mutta nyt pidän siitä kovin...ihan hyvä nimi, varsinkin miehen lausuessa.
      Lempiväri on kirkas vihreä, se käy mulle luomiväriksi ja vaatteisiin, sekä kaikki kirkkaat värit.
      Tumman sininen ei istu, saa näyttämään mun kasvot harmailta. En pidä joistakin murretuista väreitä, ne ei ole minkään värisiä.
      Lempinumero voisi olla kahdeksan...siinä on muoto, joka sopisi naisen vartaloksi :)

    • maria.v

      Mikä on etunimesi ja sopiiko se sinusta sinulle tai voisitko vaihtaa nimesi, lisätä nimiä, vaihtaa nimiesi järjestystä?

      -Nimeni on Maria, sopii mielestäni minulle ihan hyvin.

      Mikä on lempivärisi ja mitä väriä et voi sietää?

      -pidän mustasta ja punaisesta. Valkoinen myös hyvä väri. Oranssia inhoan.

      Mikä on lempinumerosi?

      -13

    • tiitu

      Nimi on Titta ja tykkään kun on aika erikoinen. Läpivärejä Punainen, lila, sininen, musta. Lempinumero 7.

    • Shittos

      Mikä on etunimesi ja sopiiko se sinusta sinulle tai voisitko vaihtaa nimesi, lisätä nimiä, vaihtaa nimiesi järjestystä?
      - Eija. Sopii ihan hyvin, joskus kyllä tekisi mieli vaihtaa, koska nimi ei jotenkin aina soinnu korvaan.

      Mikä on lempivärisi ja mitä väriä et voi sietää?
      - Musta, valkoinen ja punainen. Myös harmaa ja ruskea ovat hyviä. En voi sietää pinkkiä tai oranssia.

      Mikä on lempinumerosi?
      - Kolme. En tiedä miksi, se on aina ollut niin, niin kauan kuin muistan. Inhokkinumeroni on neljä.

      • fall out girl

        Etunimeni on Anne.
        Kyllä se sopii minulle.
        Toinen nimeni on Marita,en vaihtaisi siihen.
        En lisäisi nimiä,hyvä näin.

        Lempivärejä ovat vaaleanpunainen ja turkoosi.
        En siedä ruskeaa,vihreää,oranssia,keltaista.

        Lempinumeroni on 63,synnyin v.1963
        Inhokkini on 13,epäonnennumero.


    • Neitsykkä

      Mikä on etunimesi ja sopiiko se sinusta sinulle tai voisitko vaihtaa nimesi, lisätä nimiä, vaihtaa nimiesi järjestystä?
      ***Eija. Jos itse saisin valita, niin olisin vaikka Johanna tai Katariina tai jotain muuta romanttisempaa.

      Mikä on lempivärisi ja mitä väriä et voi sietää?
      ***taivaansininen, vaalea violetti, vaaleankeltainen.
      Oranssi, ruskea ja vaaleanpunainen eivät kuulu minun värivalikoimaani.

      Mikä on lempinumerosi?
      ***6

    • neitsyt-74

      Nimeni on Mia (Johanna) ja pidän siitä nykyään, nuorempana halusin olla joku muu.
      Lempivärejäni on musta, harmaa ja tummanlila.
      Vaaleanpunainen on väri josta en pidä omissa vaatteissani.
      Lempinumeroni voisi olla 13 koska molemmat tyttäreni on syntynyt 13. päivä.

    • vastaukseni

      nimi on minna, ja sopii minulle, mikään muu nimi ei ikinä voisi olla parempi!

      lempivärit sininen, oliivinvihreä, pinkki,kulta, ruskea

      värit joita ei voi sietää violetti, kirkas vihreä/oranssi/punainen, harmaa

      lempinumero 6

    • SyksynLapsi

      Nimeni Anne Elina; pidän siitä kovasti. Ei nimeni voisi olla mikään muu.
      Pidän sinisestä,vihreästä lilakin on kiva.
      Inhoan Keltaista ,oranssia ja possunpunaista paitaa. Vaaleanpunainen on kyllä värinä kiva mutta ei minun päälläni, röh röh.
      Numerona miellyttää 8, jotain samaa minulla ja kasilla.

      • manta..

        nimeni on minna ja olen tähän asti ollut nimeeni tyytyväinen.
        ehdoton lempivärini on lila
        väri jota en voi sietää on vihertävät sävyt


      • nouseva skorppari
        manta.. kirjoitti:

        nimeni on minna ja olen tähän asti ollut nimeeni tyytyväinen.
        ehdoton lempivärini on lila
        väri jota en voi sietää on vihertävät sävyt

        Hauska lueskella muiden neitsyiden juttuja =)
        Nimeni on Maarit ja en myöskään pienenä tykänny nimestä yhtään, nyt ihan ok!

        Värit joista tykkään, kaikki ruskeat, melkein kaikki vihreät, tietty tumman punainen, harmaa, vaalean sininen, oranssi (johtuu varmaan tuosta nousevasta merkistä!!) Tosin värianalyysin mukaan olen siis syysihminen joten mm. myös turkoosi, vaalean keltainen ja vaalea persikka olisi mun värejä mut en omista ensimmäistäkään vaatekappaletta joka olis joku noista väreistä....

        Onnennumero on 7!! Tosin en tiiä mitä hyvää se on mulle tuonu mut aina sen valkkaan kaikkien joukosta!! Lapsi on syntynyt 25 pv.


    • kat78

      Mikä on etunimesi ja sopiiko se sinusta sinulle tai voisitko vaihtaa nimesi, lisätä nimiä, vaihtaa nimiesi järjestystä? Katja, en vaihtais, sopii mulle :)

      Mikä on lempivärisi ja mitä väriä et voi sietää? Monia lemppareita, sininen, ruskea, tummavioletti, musta, turkoosi, punainen, valkoinen. Monia inhokkeja myös, oranssi, vihreä, harmaa, keltainen, vaaleanpunainen.

      Mikä on lempinumerosi? 7

      • Nti september

        Nimeni on Oona Karoliina, ja en vaihtaisi nimeäni. Rakastan kauniita nimiä ja vaihtaisin ehdottomasti nimeni jos se olisi mielestäni ruma. Tunnen myötätuntoa sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka vanhemmat ovat nimellä pilanneet.

        Luonnonvärit, vaatteissa käytän paljon mustaa, ruskeaa, valkoista ja harmaata ja pieninä yksityiskohtina esim. violettia tai jotain muuta väriä. Myös tummansiniset paidat ovat ihania.
        Sisustuksessa tykkään ruskeasta, valkoisesta, harmaasta, sinisestä, vaaleanpunaisesta pieninä yksityiskohtina, turkoosista ja punaisen ja violetin välistä sävyjä.

        Inhokkeja on shokkivärit ja värien sekamelska.


    • eeva anneli

      nimeni on Anneli vaikka oikea nimeni onkin Eva
      lempivärini turkoosinsininen ja sininen
      oranssia en voi sietää
      lempinumerot ovat 7 ja 9

      • uusi vuosi

        nimeeni olen tyytyväinen anneli marjatta.lempivärit vaal.sininen,punainen.valkoinen,musta.sisustuksessa tykkään sinisestä,beigestä,valkoisesta.lempinumero on 8 elokuussa syntynyt


    • Ikuinen impi

      Roope, vaikka olenkin nainen.
      Sopii minulle.

      • idonttellmyname

        laventeli on ihana väri ja vihreä on kamala
        mun lempinumero on 9


    • ikineitsyt83

      Ihannenimeni olisi aivan joku toinen kun nykyinen nimeni mutta tällä se on mentävä...Ehkä kolmannen nimen voisin ottaa jos olisi pakko :)

      Lempivärejäni ovat kirkkaat värit: keltainen, oranssi, punainen, kirkkaan vihreä ja violetin tummat sävyt

      Inhoan sinistä väriä lähes kaikissa asteissaan.

    • neitsyttystien

      En viitti nimeäni sanoa, mutta voin kertoa, että en ole vielä kaimaani tavannut livenä. Perusnimi joka tapauksessa. Sopii ihan hyvin, nimi kun nimi. Ihmiset muistaa minut helpommin kun se ei ole niin yleinen. En halua lisätä nimiä.

      Lempiväri on sininen, vaalean sininen, silmieni väri. :D Hirvein väri on sellanen keltaruskee, monet vaatteet oli sen värisiä jokin aikaa sitten. Hyi, se on oksennuksen väri.

      Eikä mulla ole lempinumeroa.

    • M

      Maria on nimi, pidän siitä todella paljon.

      Lempivärejä on musta, harmaa ja valkoinen.

      Punaista en voi sitää, en myöskään pidä oranssista, vihreästä tai ylipäätään räikeistä väreistä

      Onnennumero olisi 9.

    • Outoa!

      ÖÖÖöö...

      Neitsytmiehet ovat pahimpia!

    • Anonyymi

      Sininen/Harmaa/70

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe