Mikä olisi paras yhdistelmä ilmaisohjelmista virustorjunnaksi ja palomuuriksi?
Palomuuri
7
1526
Vastaukset
Useamman vuoden kokemuksen perusteella on vähiten/ei ollenkaan viruksia koneelle laskenut ilmainen Antivir. Kevyt ja hyvin suojaava ohjelma. Kokemusta f-sekundariitistä ja avastista myös. Nämä laskivat viruksia koneelle jotka löytyi siten online scannereilla ,antiviruksen aikaan viruslöydökset loppuivat.
Palomuurina minulla on vain vistan oma, ei ainakaan huutele liikoja ;)- juitsuksi
on Sygate vallan erinomainen. XP-hen sopiva versio 5.5.2710 (tosin enhän tiedä käyttistäsi).
http://www.oldversion.com/program.php?n=sygate
Jostain syystä 5.6 tökki koneessani. En tiedä onko tehty Vistaa varten.
Ohjetta Sygateen
http://www.kotiposti.net/string/SPF_fin/SygateOhje.html
Avastista päinvastaista kokemusta kuin Vistaajalla.
Mutta, nämähän on aina paljon fiilis- ja imagojuttuja. Testeihinkään ei voi tuijottaa, kun niihin otetaan mukaan sellaisia argumenttejä kuin käytettävyys, ulkoasu, sujuvuus jne. ja niiden osioiden arvostusta tai painotusta voidaan muuttaa halutun lopputuloksen aikaansaamiseksi. Ja testeihin on usein kytkeytyneenä liiaksi erilaiset palveluntuottajat.- toi menee maksulliseksi
niin kuinka käy päivitysten?
- xp...
Kiitos vastauksista.
Minulla on itselläni linux, mutta joudun toiselle kytkemään yhteydet nettiin ja asentamaan virustorjunnan sekä palomuurin xp:hen.
Olen jo aika pihalla windowsista (siitä on pitkä aika, kun viimeksi sen kanssa olen touhunnut), joten siksi tällainen simppeli kysymys: Miten laitan xp:n oman palomuurin päälle?- laitetaan päälle
> Miten laitan xp:n oman palomuurin päälle?<
Jo muutaman vuoden on ollut asennuslevyissä SP2:n valmiina. Siinä on palomuuri ja se on päällä asennuksen jälkeen oletuksena heti. Näin on minulla ollut asentaessani winukan noin 15 kertaa uudelleen.
Jos (SP2) tuota ei ole niin se pitää ensin imuroida Microsoftin sivuilta jollakin toisella koneella ja asentaa koneelle ennen nettiyhteyden avaamista. - juitsun
voit tarkistaa Ohjauspaneli->Windowsin palomuuri, jos sinulla on jo SP2.
SP1:ssä se oli jotenkin eri tavalla. Oliskohan ollut Ohjauspaneli->Internetasetukset.
SP1:ssä palomuuri muistaakseni ei ollut oletuksena toimintakunnossa vaan oli erikseen asetettava.
- Vastauksista
Kiitos kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602