Kronobyllä näyttää olevan vellit ja jauhot ihan sekaisin. On annettu ymmärtää, että suurin osa kuntalaisia ja valtuusto olisi kallistumassa palveluissa Kokkolaan, mutta hallitus on eri mieltä. Onkohan kyseessä pelkkä arvovaltapeli siitä, kuka saa päättää ja mitä? Onko Jakobstadin kabineteissa saatu "paremmat voitelut"? Luulisi, että kun sivistysvaltiossa asutaan, niin olisihan tuo jo selvää, että molemmista pitää saada palvelua kaksikielisenä. Jää vain etäisyyden merkitys.
Itse luin Keparista juttua ja ei voi muuta kuin ihmetellä. RKP=NKP?
Lintu, kala vai makkaranpala?
Pöhkövantti
3
519
Vastaukset
- niin turhaa.......
Aivan turhaa rahan tuhlausta tämä mitä nämä herrat touhuaa.
Saavat nostaa kokouspalkkioita.
Kai se on nyt ihan päivänselvä juttu kun Kokkola on paljon lähempänä ku Jeppis, että kokkelbyystä haetaan palvelut. - louluis jukhu
Kronoby tekee koko historiansa suurimman virheen,jos liittyvät jakobstadiin.Sen jälkeen ei ole olemassa koronystä,terjärveä,nedervetiliä.ne erkanevat ja liittyvät Karlebyyhyn.
- ................
eihän nyt kruunupyy voi edes liittyä pietarsaareen, eihän niillä edes oo yhteistä rajaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273343- 402197
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71887Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381329
- 1251222
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131099