kohdunulkoinen

Nimetön

Tammikuusa poistettu yhden munajohdin, onko jollekin tehty sama ja kuinka pian raskaksi.

13

1371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samassa ollut

      Mulla maaliskuussa KU joka leikattiin munatorven repeämisen takia(johdin poistettiin).Viikko sen jälkeen oli ovulaatio josta tulin raskaaksi ja kaikki on mennyt hyvin.Eli ei välttämättä merkkaa mitään ongelmia,henkisesti tietty toipuminen voi kestää.

      • Nimetön

        Kiitos vastauksista! Tässä vain toivoa joka kuukausi kuin ovuloin,että tulis raskaksi.


      • ??=

        Eiks sua kielletty harrastamasta seksiä KU:n jälkeen ollenkaan?
        Mulla helmikuussa kohdunulkoinen, munatorvi poistettiin, kuukauden seksikielto.


      • Nimetön
        ??= kirjoitti:

        Eiks sua kielletty harrastamasta seksiä KU:n jälkeen ollenkaan?
        Mulla helmikuussa kohdunulkoinen, munatorvi poistettiin, kuukauden seksikielto.

        Mul ei kielletty harrastamasta seksiä KU:n jäkeen. Jonkin ajaan mätä tuli navasta (leikkaus haavasta).Seksiä mä harrastiin 2 viik. KU :n jälkeen . Harrastaan edelleen seksiä eikö millään tärppä .


    • mollikka

      Ystävälläni poistettiin munajohdin kohdunulkoisen takia ja hän raskautui n.2kk sen jälkeen.Nyt 2 lasta.Itselläni oli myös kohdunulkoinen ja sen myötä toinen munajohdin poistettu.Raskauduin uudelleen 2 vuotta sen jälkeen.(tosin minulla on myös monirakkulaiset munasarjat/PCO)

    • .......

      Minulla oli ku viime vuoden marraskuussa ja vasta nyt tänä syksynä tärppäsi leikkauksen jälkeen (minultakin poistettiin toinen munatorvi). Nyt olen rv 5 jotain ja ensi viikolla on ultra jossa vasta nähdään onko asukki tällä kertaa oikeassa paikassa.
      Että kyllä voi kestää tärppi, tosin minulla ikääkin jo 38... silti eka yritys joka sitten oli ku tärppäsi heti (joten ainakin minulla ku on vaikuttanut paljonkin tärppimahdollisuuteen).

      • Nimetön

        Olen onnelinen , että tullu pitkään yrittämistä jälkeen raskaaksi . Kyllä see on vaikea tulla , ja vaikeuksia herättä monta kysymyksiä .Olen itse 37 v. ja eka raskaus tärpääs heti silloin joudin teha abortti, 2kuukauden jälkeen tulin taas raskaaks ja tuli KU .Ei muuta kun jaksamista ja odottusta !


    • pitkään

      Minulla oli ku viime vuoden marraskuussa ja vasta nyt tänä syksynä tärppäsi leikkauksen jälkeen (minultakin poistettiin toinen munatorvi). Nyt olen rv 5 jotain ja ensi viikolla on ultra jossa vasta nähdään onko asukki tällä kertaa oikeassa paikassa.
      Että kyllä voi kestää tärppi, tosin minulla ikääkin jo 38... silti eka yritys joka sitten oli ku tärppäsi heti (joten ainakin minulla ku on vaikuttanut paljonkin tärppimahdollisuuteen).

    • tyttönenew

      mulla oik. munatorvi leikattiin n 3 vk sitten, ei annettu seksi kieltoa.
      Tunteet vähä ollu pinnassa ja nyt alkaa normalisoitua, jaksamisia kaikille jotka ovat käyneet saman läpi.. nyt eilen harrastettii ekaa kertaa seksiä ja vähä on omituinen tunne alavatsassa, ei kipua mutta esim. painaessa ja päästäessa vähä vihlasee..
      onnea kaikille uudelleen yrittäjille, kyllä se vielä sieltä tulee :)

    • pjoppo

      minulla leikattiin kesäkuussa 2010 toinen munasarja kasvaimen takia pois, lopetin pillerit heinäkuussa ja elokuun alussa plussa. tämä raskaus meni kesken lokakuussa 2010, ja uusi plussa ystävänpäivän aattona ja päälle puolivälin mennään nyt ja mahassa potkitaan kovasti.

      ikää minulla on 24, kauaa ei raskautumiset kestäneet

      onnea

    • Lippi49

      Täälkin poistettu toinen johtimista jo n. 2 v sitten. Nyt 3 kiertoa yritystä, ei vielä onnistumista..
      Kävittekö gynellä ennen yrittämisen aloittamista tarkistuttamassa että "paikat ok"??
      Pelottaa jos se uusii, eikä hoksaisi tilannetta vasta kuin liian myöhään.. Ei halua käydä kuitenkaan gyneillä jatkuvasti.

    • Papunen_82

      Moikka. Mulla poistettiin vasen munanjohdin toukokuun lopulla, mutta leikkausta ennen raskaus yritettiin keskeyttää metotreksaatilla (ei onnistunut) joten saatiin kolmen kuukauden yrityskielto. Nyt olen menossa yksityiselle gynelle tarkistuttamaan että vehkeet on "kunnossa" leikkauksen jäljiltä ennenkuin aletaan yrittää uudestaan. Naistenklinikalta sanottiin, ettei tarvetta jälkitarkistukseen ole, mutta en ole kovin vakuuttunut heidän toiminnastaan tässä asiassa muutenkaan niin päätin käydä sitten yksityisellä, varmuuden vuoksi.

      Jos tätä keskustelua lukee joku, joka on onnistunut tulemaan raskaaksi kohdunulkoisen & poistetun munanjohtimen jälkeen, kuulisin mielelläni. Pelottaa melko paljon, että kuinka tässä vielä käy...

    • surumami

      Mulla on tällä hetkellä lääkintä päällä ja maanantaina verikokeisiin katsomaan toimiiko se. Harmittaa kovasti, että näin piti käydä. Minulla ainakin tämä asia on pitkittynyt kamalasti, kun ensimmäiset 2 viikkoa gynekologit (2) kuvittelivat, että tämä on luontainen keskenmeno :( Tuosta on nyt kaksi viikkoa aikaa ja pelottaa kamalasti.

      Onko teillä muilla ollut kipuja tuosta lääkkeestä? Itse olen ollut aika kipeänä ja tämän viimeisen viikon melkeinpä kokonaan sänkypotilaana.

      Montako kertaa lääkettä voi laittaa?

      Minulle ensimmäisellä kerralla unohtui antaa lääke (näin yksityisessä sairaalassa ulkomailla) ja kun kerroin huolestani usealle ihmiselle, painoi enemmän lääkärin kirjoittama paperi, jossa kerrottiin kellonaikoineen milloin se minuun on pistetty. Olin silloin osastolla. Onneksi tämän viikon aikana raskaushormonit kasvoivat vain vähän.

      Mutta se siitä. Nyt se kumminkin laitettiin "uudelleen" viikon jälkeen.

      En tiedä kuinka pian uskallan tämän kokemuksen jälkeen yrittää uudelleen. Pää ei kestä, jos tulee taas ulkoinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe