Annetaan pois 335i

Mauri Pentti

Siirryin mersumieheksi joten tämä alitehoinen peltilehmä joutaa pois nurkista, nopeimmille noutona westendistä. Perjantaina vien paalattavaksi.

16

2790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaan
      • bmw12345

        onko auto vielä tarjolla? ilmaseksiko annat? missä kunnossa?


      • Mauri Pentti
        bmw12345 kirjoitti:

        onko auto vielä tarjolla? ilmaseksiko annat? missä kunnossa?

        Valitettavasti meni jo.. kiitos mielenkiinnosta.


    • moro... onko vielä toi 335i? missä kunnossa?

    • oulunpoika

      Olisit sinä päässyt hengestäsi sillä 335 i:kin.
      Ompahan vielä komeampi lähtö taivaaseen, kun on vielä tehokkaampi auto. Toivottavasti et ota ketään viatonta sivullista mukaasi. Talvikeleillä nämä takavetoiset ovat helvetin vaarallisia autoja.
      Olen ajanut Bemulla, niin tiedän.
      Vaimoni veli hävitti Mersun takavetoisuuden takia.Talviajot oli tuskaa ! Nelivetoiset autot on tietenkin asia erikseen. Ne ovat talvella parhaita, kun on liukasta.

      • Mauri Pentti

        joka pihassa jo on Brabus varusteltu S500 4matic, kone v8 mutta ei vakio. m5 ei pärjäisi rinnalla 100 ylöspäin:)


      • eeeeeino
        Mauri Pentti kirjoitti:

        joka pihassa jo on Brabus varusteltu S500 4matic, kone v8 mutta ei vakio. m5 ei pärjäisi rinnalla 100 ylöspäin:)

        Eipä löytynyt ko. autoa suomen autorekisterikannasta.... Herää unestas JUNTTI!


      • oulunpoika
        Mauri Pentti kirjoitti:

        joka pihassa jo on Brabus varusteltu S500 4matic, kone v8 mutta ei vakio. m5 ei pärjäisi rinnalla 100 ylöspäin:)

        Silti kaikella ystävyydellä, että on hyvä, kun huumoria löytyy puolin ja toisin.
        Ei nokkauduta pienestä suunsoitosta ! Näin on parempi.


      • ---J---

        Ei se ole takavetoisen auton vika, jos SINÄ et sillä osaa ajaa...


      • oulunpoika
        ---J--- kirjoitti:

        Ei se ole takavetoisen auton vika, jos SINÄ et sillä osaa ajaa...

        Tuleppas kokeilemaan esim. Oulu- Kuusamo väli talvikelillä. Porot- ja urat ovat kuvioissa mukana.
        Olet todennäköisesti etelä-suommesta, jossa läträtään suolaa tiet täyteen ?
        Et taida tietää talviajo-olosuhteista mitään.
        Takavetoinen on pommi talvella !!


      • ---J---
        oulunpoika kirjoitti:

        Tuleppas kokeilemaan esim. Oulu- Kuusamo väli talvikelillä. Porot- ja urat ovat kuvioissa mukana.
        Olet todennäköisesti etelä-suommesta, jossa läträtään suolaa tiet täyteen ?
        Et taida tietää talviajo-olosuhteista mitään.
        Takavetoinen on pommi talvella !!

        Sanotaanko että "välisuomesta", ja kyllä pirullisesta talvikelistä on kokemusta.

        Takavetoisen auton ajo tietysti vaatii huomiota talviajossa, mutta jos sitä nyt "pommiksi" väittää niin kyllä on kuljettajallakin tarve ajoharjoitteluun...

        Liukkkaalla kelillä kun kaasun tinttaa lattiaan, niin takavetoinen yliohjautuu, vastaavasti etuvetoinen aliohjautuu. Perän heiton pystyy korjaamaan, puskemista ei juurikaan korjailla.

        ...no, ehkä ei olisi pitänyt tähän aiheeseen tässä ruveta... ;)


      • Pohjoisen ajokelit tunteva
        oulunpoika kirjoitti:

        Tuleppas kokeilemaan esim. Oulu- Kuusamo väli talvikelillä. Porot- ja urat ovat kuvioissa mukana.
        Olet todennäköisesti etelä-suommesta, jossa läträtään suolaa tiet täyteen ?
        Et taida tietää talviajo-olosuhteista mitään.
        Takavetoinen on pommi talvella !!

        Ennekuin Oulun ajokeleistä alat jotain höpisemään niin viitikkös vilkasta talvella kuinka paljon siellä suolataan. Ja sitäpaitsi se auto ei ketään metsään vie vaan kuljettaja niinkuin sinulle on jo oppia yritetty antaa. Ratin takana on AINA se PARAS
        luiston ym esto. Jos et sitä tajua niin pysy täältä pois.


      • ---J---
        Pohjoisen ajokelit tunteva kirjoitti:

        Ennekuin Oulun ajokeleistä alat jotain höpisemään niin viitikkös vilkasta talvella kuinka paljon siellä suolataan. Ja sitäpaitsi se auto ei ketään metsään vie vaan kuljettaja niinkuin sinulle on jo oppia yritetty antaa. Ratin takana on AINA se PARAS
        luiston ym esto. Jos et sitä tajua niin pysy täältä pois.

        Mitähän sinä täällä sitten teet jos herneet menee nenuun heti joka kommentista...

        En väittänyt tuntevani Oulun kelejä, mutta tiedän kyllä millainen on suolaamaton jäinen tie.

        Ja kyllä munkin mielestä kuljettaja kuljettaa autoa, missä väitin toisin?


      • oulunpoika
        Pohjoisen ajokelit tunteva kirjoitti:

        Ennekuin Oulun ajokeleistä alat jotain höpisemään niin viitikkös vilkasta talvella kuinka paljon siellä suolataan. Ja sitäpaitsi se auto ei ketään metsään vie vaan kuljettaja niinkuin sinulle on jo oppia yritetty antaa. Ratin takana on AINA se PARAS
        luiston ym esto. Jos et sitä tajua niin pysy täältä pois.

        Jos tuttavani oululainen taksimies sanoo Bemarin ja Mersun takavetoisuudesta, että ova talvella vaarallisia, niin uskon täysin sen. Olen ajanut itse myös uudella Bemarilla, niin tiedän mistä puhun.Vaimoni veli hävitti Mersun talviajon surkeuden takia.


      • talvella vaarallinen
        oulunpoika kirjoitti:

        Jos tuttavani oululainen taksimies sanoo Bemarin ja Mersun takavetoisuudesta, että ova talvella vaarallisia, niin uskon täysin sen. Olen ajanut itse myös uudella Bemarilla, niin tiedän mistä puhun.Vaimoni veli hävitti Mersun talviajon surkeuden takia.

        Takavetoinen on talvella vaarallinen tai ainakin rasittava ajettava. Auton liikuttaminen eteenpäin vaatii pitkittäisvoiman vetäviin renkaisiin. Pitkittäisvoima pienentää sivuttaispitoa, jolloin talvella uraisella tiellä ajettaessa takavetoisessa takapyörät pyrkivät hakeutumaan urien pohjalle. kun takapyörät luistavat sivuttain, on se välittömästi korjattava ohjausliikkeellä tai ollaan pöpelikössä. Etuvetoisessa kun etupyörät hakeutuvat uran pohjalle, niin takapyörät seuraavat itsestään perässä. Luistonesto auttaa hieman, mutta ei täysin poista ylimääräisten ohjausliikkeiden tarvetta. BMW:n luistonesto/ESP sallii niin paljon pitkittäisluistoa, että tiellä ei pysy ilman korjausohjausta. Tämän on BMWkin tunnustanut tuomalla markkinoille aktiivisen ohjauksen, joka korjaa auton suuntavakavuusongelmia. Mainoksissa tosin puhutaan sivutuulen vaikutuksesta, kun ei ne siellä Keski-Euroopassa oikein ota auton suunittelussa liukkaita teitä juuri huomioon. Heille liukas tie on märkä asfaltti. Mersun luistonesto puuttuu peliin pienemmillä luistoilla kuin BMW, mutta siitä on seurauksena ajonopeuden vaihtelu liukkalla tiellä ajettaessa. BMW on ajajan auto, ja sitä on myös ajettava koko ajan, se ei kulje itsekseen suoraan. On aivan eri asia ajaa etelässä 10 km kauppaan ja pohjoisessa 200km töihin.


      • oulunpoika
        talvella vaarallinen kirjoitti:

        Takavetoinen on talvella vaarallinen tai ainakin rasittava ajettava. Auton liikuttaminen eteenpäin vaatii pitkittäisvoiman vetäviin renkaisiin. Pitkittäisvoima pienentää sivuttaispitoa, jolloin talvella uraisella tiellä ajettaessa takavetoisessa takapyörät pyrkivät hakeutumaan urien pohjalle. kun takapyörät luistavat sivuttain, on se välittömästi korjattava ohjausliikkeellä tai ollaan pöpelikössä. Etuvetoisessa kun etupyörät hakeutuvat uran pohjalle, niin takapyörät seuraavat itsestään perässä. Luistonesto auttaa hieman, mutta ei täysin poista ylimääräisten ohjausliikkeiden tarvetta. BMW:n luistonesto/ESP sallii niin paljon pitkittäisluistoa, että tiellä ei pysy ilman korjausohjausta. Tämän on BMWkin tunnustanut tuomalla markkinoille aktiivisen ohjauksen, joka korjaa auton suuntavakavuusongelmia. Mainoksissa tosin puhutaan sivutuulen vaikutuksesta, kun ei ne siellä Keski-Euroopassa oikein ota auton suunittelussa liukkaita teitä juuri huomioon. Heille liukas tie on märkä asfaltti. Mersun luistonesto puuttuu peliin pienemmillä luistoilla kuin BMW, mutta siitä on seurauksena ajonopeuden vaihtelu liukkalla tiellä ajettaessa. BMW on ajajan auto, ja sitä on myös ajettava koko ajan, se ei kulje itsekseen suoraan. On aivan eri asia ajaa etelässä 10 km kauppaan ja pohjoisessa 200km töihin.

        Totta puhut !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

      Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5360
    2. Miten löydän sinut

      Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1122
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

      eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      102
      875
    4. Miltä se tuntui

      Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      801
    5. Onko kaivattusi

      seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      783
    6. Haikeaa miten kaikki meni

      Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      757
    7. Kuinka monesti olet itkenyt?

      Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      753
    8. Ne viimeiset kerrat

      Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      734
    9. Asentajako putosi radiomastosta

      https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      719
    10. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

      Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      46
      718
    Aihe