Tutkinpa tuossa aikani kuluksi vaakamiehen lompsan,ja löysin sieltä kauppakuitin,jossa hän on ostanut paketillisen kondomeja.Emme asu yhdessä,vaan näemme vaan viikonloppuisin,ja nämä kumit hän on siis ostanut arkipäivänä omalta paikkakunnaltaan.
Minulla itselläni ei ainakaan tule muuta mieleen,kuin se,että hänellä täytyy olla joku hoito myös siellä omalla paikkakunnallaan,koska kumeja hän ei ainakaan viellä tänne ole kiikuttanut.Ensin ajattelin hiukan odottaa,että jospa hän sitten tuo ne,kun nämä nykyiset kumit täällä on loppuun käytetty.
Mutta enpä tiedä pystynkö niin kauaa asiaa pitämään sisälläni,ja viellä harrastamaan seksiä hänen kanssaan,ja kokoajan miettiä,että PETTÄÄKÖ hän minua.Otin kuitenkin kauppakuitin itselleni todistusaineistoksi,mutta onhan se hiukan noloa vetää asia esille,ja todeta,että olenpa penkonut hänen lompakkoaan.
Apua!!Kertokaa mitä teen?
vaakamiehen uskottomuus??
22
4487
Vastaukset
- vaa'an tyttöystävä
soppasi keittänyt. "Tutkinpa tuossa aikani kuluksi vaakamiehen lompsan..."
Miten v...a sä uskallat kajota toisen ihmisen yksityisyyteen. Jos olisin vaakamiehesi tilalla, saisit lähtöpassit heti kaikista kortsuostoksista huolimatta.
Mielestäni ainut mitä sä voit tehdä nyt on se, ettet ikinä edes vihjaile asiasta.- oletko vainoharhainen?
Törkeää vainoharhaisuutta mennä tutkimaan kenenkään lompakoita. Olet varmaan mustasukkainen luonne (sairaalloisesti jopa).
Siinä teet pahimman virheen jos siitä menet mainitsemaan.
Sen jälkeen olet luottosi menettänyt lopullisesti hänen silmissään. Et voi tietää onko hän käyttänyt niitä muualla, jonka vuoksi epäilysi
on aiheeton, vailla todellisuusperää. Ja vaikka olisikin käyttänyt niitä muualla, ei ole oikeutettua tuo mitä olet tehnyt. Ehkä hän ei siinä tapauksessa tiedä, mikä hänelle parasta, tai sitten ei tyydy vain yhteen "heilaan".
Jos ei ole luottamusta, on parempi lopettaa sellainen suhde, koska siitä ei kuitenkaan pitemmän päälle seuraa mitään hyvää, sama vainoharhainen epäilysi tulee jatkumaan ja se tuhoaa tunteenne, ja saa vastapuolen juoksemaan karkuun - ainakin kärsimään.
- First cut is the deepest
aloittanut, niin peli on pelattava loppuun asti.
Minä selaisin seuraavaksi tekstarit ja puhelut kännykästä... - positiivinen ihminen ja vaa...
Vastuullinen ihminen. Ei tartte ajatella yhtään ikäviä tuollaisessa tilanteessa. Ihan hyvä, että käyttää kumeja vaikka käviskin vieraissa.
- skorpionimies-64
eikä yksikään ole ollut uskollinen naisystävälleen/vaimolleen. Sääli, mutta ei ole minun tehtäväni mennä kertomaan näille naisille miehiensä edesottamuksista.
- skorpionimies?
skorpionimies-64 kirjoitti:
eikä yksikään ole ollut uskollinen naisystävälleen/vaimolleen. Sääli, mutta ei ole minun tehtäväni mennä kertomaan näille naisille miehiensä edesottamuksista.
vai kehutteko kilvan kaatojanne?
- -kauris
mä ostin varastoon kaks kahvipakettia, vaikka entistäkin on vielä juomatta!! Äkkiä kuitit roskiin ja paketit piiloon.
Jos mun miesystävä löytää ne, se voi vaikka luulla, että mun luona käy vieraita iltapäiväkahveella.- vaaka.
Tässä on kaurista parhaillaan!Loistavaa huumorintajua ja pikkunälvimistä. :D
- ilmiselvästi
et ole parisuhdekelpoinen, lopeta suhde.
- tasolla...
Mitä tulee kortsu-kuitin löytymiseen, sanoisin, että teit virheen, kun menit lompakolle. Sinun on nyt itse kannettava vastuu tästä, mikä tarkoittaa, että jos et voi kestää epävarmuutta, lopetat suhteen, ja siinä yhteydessä kerrot miehelle löydöstäsi. Jos taas haluat jatkaa, on parempi vaieta.
Olen seurustellut kahden vaakamiehen kanssa. Oma kokemukseni on, että vaa'at ovat enemmän "petollisia" henkisellä tasolla.
Vaaka saattaa tehdä takinkäännön, kun olet sopinut jostain asiasta hänen kanssaan. Vaakamieheen ei ole tässä suhteessa luottamista. Jos vaakamiestä arvostelee jostakin pienestä asiasta, hän vetäytyy ylhäiseen yksinäisyyteensä ja häntä ei saa häiritä.
Eli, jos nyt otat tämän kortsu-asian puheeksi, niin voit olla varma, että vaakamiehesi kaikkoaa luotasi vähäksi aikaa... ja ehkä lopullisesti. - herkkä kauris, not in this ...
No, eihän se penkominen turhaa ollut ja mistä sitä tietää, saatoit ehkä lainata miehesi lompakosta pariakymmentä senttiä ja kappas, kondomit pompsahtivat kädelleni! Jos miehesi alkaa uikuttamaan että oli väärin että pengoit hänen tavaroitaan, sano että teitkö sen muka turhaan. Löysithän sinä sentään aika mahdollisen merkin pettämisestä. Kissa pöydälle ja pistät miehen koville, kysele niin kauan kunnes myöntää pettäneensä tai huomaat että kyseessä oli pelkkä väärin käsitys!
Pettämistä kamalampaa tekoa toiselle en tiedäkään. Siinä asiassa minun periaatteitani ja mielipiteitäni ei käännetä.- Käsitykset hukassa?
Eikö toisen lompakon penkominen mielestäsi ole luottamuksen pettämistä?
- herkkä kauris, not in this ...
Käsitykset hukassa? kirjoitti:
Eikö toisen lompakon penkominen mielestäsi ole luottamuksen pettämistä?
en ymmärrä mitä pahaa siinä on, olen sitten kai niin erilainen ihminen käsityksiltäni. En tietenkään kenenkään vieraan lompakkoon käy käsiksi mutta voi sitä hyvän ystävänkin lompakkoon kurkistaa, ihan vaikka uteliaisuudesta. Nauraisin kyllä päin naamaa jos joku sanoisi minulle tuollaisen jälkeen että "olen pettänyt hänen luottamuksensa", saa olla ihminen silloin herkkä hipiältään.
Eipä tuo lompakkoon vilkaiseminen minun mittakaavassani ole mikään maata järisyttävä juttu, saati sitten ihmissuhdetta.
Mutta ehkä tämän ketjun aihe ei ollut puhua nyt tästä, rumasti sanottuna, penkomisesta, vaan yleisestä käsityksestä että vaa'at ovat aikamoisia sortumaan pettämisen tielle.
Ja 3 tuntemaani vaakaa on pettänyt kumppaniaan, heillä on ollut monta seurustelusuhdetta samaan aikaan. Johtuen siitä kun "eivät ole halunneet pahoittaa sen hetkisen seurustelukumppanin mieltä", vaan ovat pitäneet asiat salassa ja esittäneet sitten kotona että kaikki hyvin. Ei se vaakojen silloin tällöinen epäluotettavuus varmasti mistään pahasta synny, siitä vain kun eivät alunperin halua pahoittaa toisen mieltä, näin sen omassa lähipiirissäni näkisin. - toinen kauris
herkkä kauris, not in this ... kirjoitti:
en ymmärrä mitä pahaa siinä on, olen sitten kai niin erilainen ihminen käsityksiltäni. En tietenkään kenenkään vieraan lompakkoon käy käsiksi mutta voi sitä hyvän ystävänkin lompakkoon kurkistaa, ihan vaikka uteliaisuudesta. Nauraisin kyllä päin naamaa jos joku sanoisi minulle tuollaisen jälkeen että "olen pettänyt hänen luottamuksensa", saa olla ihminen silloin herkkä hipiältään.
Eipä tuo lompakkoon vilkaiseminen minun mittakaavassani ole mikään maata järisyttävä juttu, saati sitten ihmissuhdetta.
Mutta ehkä tämän ketjun aihe ei ollut puhua nyt tästä, rumasti sanottuna, penkomisesta, vaan yleisestä käsityksestä että vaa'at ovat aikamoisia sortumaan pettämisen tielle.
Ja 3 tuntemaani vaakaa on pettänyt kumppaniaan, heillä on ollut monta seurustelusuhdetta samaan aikaan. Johtuen siitä kun "eivät ole halunneet pahoittaa sen hetkisen seurustelukumppanin mieltä", vaan ovat pitäneet asiat salassa ja esittäneet sitten kotona että kaikki hyvin. Ei se vaakojen silloin tällöinen epäluotettavuus varmasti mistään pahasta synny, siitä vain kun eivät alunperin halua pahoittaa toisen mieltä, näin sen omassa lähipiirissäni näkisin.sentään suurin osa ihmisiä ottaa tuon lompakkojutun toisin kuin sinä. Minusta suhtautumisesi on tökeröä ja moukkamaista.
- vaakavainen
toinen kauris kirjoitti:
sentään suurin osa ihmisiä ottaa tuon lompakkojutun toisin kuin sinä. Minusta suhtautumisesi on tökeröä ja moukkamaista.
Jos sinulla on vahva epäilys toisen uskottomuudessa parisuhteessasi,miten asian sitten selvität olettaen että miehesi kieltää asia.Kuvittele että on asioita tai tapahtumia jotka herättävät sinussa epäiluksen siemenen.Miten toimit .muista että pettäjä aina kieltää ja on hyvin ovela liikkeissään,mut jokin siitä pettäjän olemuksessa herättää sinussa sen tunteen,et asiat eivät ole kuin pitäisi.Miten siis toimit????
- ex-mieheni
vaakavainen kirjoitti:
Jos sinulla on vahva epäilys toisen uskottomuudessa parisuhteessasi,miten asian sitten selvität olettaen että miehesi kieltää asia.Kuvittele että on asioita tai tapahtumia jotka herättävät sinussa epäiluksen siemenen.Miten toimit .muista että pettäjä aina kieltää ja on hyvin ovela liikkeissään,mut jokin siitä pettäjän olemuksessa herättää sinussa sen tunteen,et asiat eivät ole kuin pitäisi.Miten siis toimit????
(vaaka) petti minua, mitä uumoilin, en ryhtynyt salapoliisiksi.
Tiedän, että menettäisin itsekunnioitukseni, jos hoitelisin henkilösuhteita vakoilemalla ja "nuuskimalla".
Pari kertaa mainitsin miehelleni, että minun mielestäni sinulla ei ole kaikki asiat kohdallaan, puhumatta kuitenkaan mitään epäilyksistäni. Eräänä päivänä hän itse kertoi rakastuneensa toiseen naiseen, mikä oli liittomme loppu. - ??????
ex-mieheni kirjoitti:
(vaaka) petti minua, mitä uumoilin, en ryhtynyt salapoliisiksi.
Tiedän, että menettäisin itsekunnioitukseni, jos hoitelisin henkilösuhteita vakoilemalla ja "nuuskimalla".
Pari kertaa mainitsin miehelleni, että minun mielestäni sinulla ei ole kaikki asiat kohdallaan, puhumatta kuitenkaan mitään epäilyksistäni. Eräänä päivänä hän itse kertoi rakastuneensa toiseen naiseen, mikä oli liittomme loppu.No pitäisikö sinun mielestä jäädä odottelemaan,että mies kertoo ITSE omasta uskottomuudestaan.Voipa käydä niin,että sellaista päivää ei tule,vaikka kuinka odottelisi.
Niin kyllä minusta on ainakin jokaisella oikeus etsiä todisteet muilla keinoin,jos siis epäilee,että kumppani pettää.Eikä siis vaan jäädä sormi suussa ihmettelemään,että mistä oikeen on kysymys.Jotkut miehet/naiset voivat elää rinnakkaissuhteessa vaikka useita vuosia,koska heillä on ehkä niin tyhmät kumppanit jotka sokeasti luottavat tunnustamiseen. - toinen kauris
?????? kirjoitti:
No pitäisikö sinun mielestä jäädä odottelemaan,että mies kertoo ITSE omasta uskottomuudestaan.Voipa käydä niin,että sellaista päivää ei tule,vaikka kuinka odottelisi.
Niin kyllä minusta on ainakin jokaisella oikeus etsiä todisteet muilla keinoin,jos siis epäilee,että kumppani pettää.Eikä siis vaan jäädä sormi suussa ihmettelemään,että mistä oikeen on kysymys.Jotkut miehet/naiset voivat elää rinnakkaissuhteessa vaikka useita vuosia,koska heillä on ehkä niin tyhmät kumppanit jotka sokeasti luottavat tunnustamiseen.todisteet..."
Jätit mainitsematta, mihin tutkimuksiin katsot oikeuksien riittävät.
Otetaan nyt vaikka kirjesalaisuus ja postisalaisuus. Minulla on siis lakiin perustuva oikeus vaatia, että postiani ei tutkita enkä voi ajatella, että jossain henkilökohtaisessa ihmissuhdeongelmatilanteessa alkaisin itse venytellä moraaliani tapauskohtaisesti ja sallisin itselleni vaikkapa miesystäväni kännykän sisällön tsekkaamisen.
Poikkeuksen saattaisin tehdä, jos tietäisin, että kumppanini on sekaantunut alaikäisiin enkä mitenkään muuten pystyisi asiaa todistamaan.
- luota
Kaksi pitkää suhdetta vaakamiesten kanssa takana. Toisen kanssa 6 v, toisen 4 v. Toinen kävi "yökylässä kavereillaan", minkä ehti, myöhemmin paljastui, että näitä yhdenillan panoja(siis minulle paljastuneita), oli parisen kummentä. Toinen teki jo lasta vieraan kanssa, kun vielä olimme naimisissa ja haaveili lapsista minun kanssani, puheidensa mukaan.
Ei enää koskaan vaakamiestä. - kysymys olisi ap:lle
Jäi hieman epäselväksi että millainen suhde teillä on? Seurusteletteko, tapailetteko, onko juttunne vakavaa.. ? Monillahan on erilainen käsitys tapailusta. Silloin voi tapailla muitakin joidenkin mielestä. Itse en tapailisi, mutta jotkut...
-Leijona- Ja AINA ollut uskollinen. Oma kokemukseni on, että pahimpia pettäjiä ovat oinaat.
- ceeäss
kenellekkään ei sit ole tullut sellasta asiaa mieleen kun että mitä jos se mies olikin käynyt ostamassa ne kortsut kaverilleen ja sen takia säästänyt kuitin? tuli vaan mieleen siitä et mun kaveri tosiaanki kerran soitti ja kysy kortsuja ja koska se ei ollu ajokunnossa niin mä toimitin ne kaverille ja enpä tainnu heti sitä kuittia heittää lompakosta pois...käytetyt kortsut lompakossa onkin sitten ihan eri asia... =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992