Voi kauhistus Niemistä eilen Porin Amarillossa.Onneks Eve pelasti koko paketin.Nieminen heiluu kauheessa kännissä.Kehuskeli ,et esittää nyt uuden joululaulun.lauloi noin 9 sanaa ja unohti sit mitä mitä piti laulaa.Lauloi samoja kipaleit moneen kertaan.Kuvaavaa oli se et kun he lopettivat.YLEISÖ HUUSI EVE EVE EVE EVE...Nieminen oli aika vaivaantunut!
MYÖTÄHÄPEÄÄ...
7
1158
Vastaukset
- !!!
En ollut ite paikan pääl, mut kuulostaapa harmilliselta Nipan kannalta... Kaverikin sano, et Nipa oli hiukka pihalla!
Mut se et jengi huutaa EVEÄ Porin keikal, ei ol mikään kumma juttu! Tais taas ol "maksettu yleisö" :)- !!!
Itse olin paikalla ja kyllä Nipa minun mielestä soitti ja lauloi hyvin!
- HALUI
!!! kirjoitti:
Itse olin paikalla ja kyllä Nipa minun mielestä soitti ja lauloi hyvin!
Just joo.eihän se raukka humalalta pystynyt edes soittamaan.Heilu vaan kun heinämies.Pate osastolla alkaa jo olemaan.Hänen ehkä tarvitsee jo ruveta maksamaan yleisölle.Siltä se näytti.Eve oli loistava...ei auta itku markkinoilla.
- niin se nyt vaan on
HALUI kirjoitti:
Just joo.eihän se raukka humalalta pystynyt edes soittamaan.Heilu vaan kun heinämies.Pate osastolla alkaa jo olemaan.Hänen ehkä tarvitsee jo ruveta maksamaan yleisölle.Siltä se näytti.Eve oli loistava...ei auta itku markkinoilla.
ei suuri yleisö enää innostu dingoista ja nipoista/eveistä. nyt ei ole enää 80-luku...
- Hiiuli Hei!
Minä puolestani tunnen myötähäpeää "omaan pesään pissaamisen" vuoksi. Rapatessa roiskuu, paremmillakin.
- MYÖTÄHÄPEÄ...
EIKAI KUKAAN NYT NIIN PIHALLA OLE,ET KATKOIS LYPSEVÄLTÄ LEHMÄLTÄ TISSIT.LIVE KUVA OLIS POP...EI JÄIS PALON ARVAILUJA TAI SPEKULAATIOTA...AIKANSA KAIKILLA.
- Caha
MYÖTÄHÄPEÄ... kirjoitti:
EIKAI KUKAAN NYT NIIN PIHALLA OLE,ET KATKOIS LYPSEVÄLTÄ LEHMÄLTÄ TISSIT.LIVE KUVA OLIS POP...EI JÄIS PALON ARVAILUJA TAI SPEKULAATIOTA...AIKANSA KAIKILLA.
samaa mieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894