Voi kauhistus Niemistä eilen Porin Amarillossa.Onneks Eve pelasti koko paketin.Nieminen heiluu kauheessa kännissä.Kehuskeli ,et esittää nyt uuden joululaulun.lauloi noin 9 sanaa ja unohti sit mitä mitä piti laulaa.Lauloi samoja kipaleit moneen kertaan.Kuvaavaa oli se et kun he lopettivat.YLEISÖ HUUSI EVE EVE EVE EVE...Nieminen oli aika vaivaantunut!
MYÖTÄHÄPEÄÄ...
7
1150
Vastaukset
- !!!
En ollut ite paikan pääl, mut kuulostaapa harmilliselta Nipan kannalta... Kaverikin sano, et Nipa oli hiukka pihalla!
Mut se et jengi huutaa EVEÄ Porin keikal, ei ol mikään kumma juttu! Tais taas ol "maksettu yleisö" :)- !!!
Itse olin paikalla ja kyllä Nipa minun mielestä soitti ja lauloi hyvin!
- HALUI
!!! kirjoitti:
Itse olin paikalla ja kyllä Nipa minun mielestä soitti ja lauloi hyvin!
Just joo.eihän se raukka humalalta pystynyt edes soittamaan.Heilu vaan kun heinämies.Pate osastolla alkaa jo olemaan.Hänen ehkä tarvitsee jo ruveta maksamaan yleisölle.Siltä se näytti.Eve oli loistava...ei auta itku markkinoilla.
- niin se nyt vaan on
HALUI kirjoitti:
Just joo.eihän se raukka humalalta pystynyt edes soittamaan.Heilu vaan kun heinämies.Pate osastolla alkaa jo olemaan.Hänen ehkä tarvitsee jo ruveta maksamaan yleisölle.Siltä se näytti.Eve oli loistava...ei auta itku markkinoilla.
ei suuri yleisö enää innostu dingoista ja nipoista/eveistä. nyt ei ole enää 80-luku...
- Hiiuli Hei!
Minä puolestani tunnen myötähäpeää "omaan pesään pissaamisen" vuoksi. Rapatessa roiskuu, paremmillakin.
- MYÖTÄHÄPEÄ...
EIKAI KUKAAN NYT NIIN PIHALLA OLE,ET KATKOIS LYPSEVÄLTÄ LEHMÄLTÄ TISSIT.LIVE KUVA OLIS POP...EI JÄIS PALON ARVAILUJA TAI SPEKULAATIOTA...AIKANSA KAIKILLA.
- Caha
MYÖTÄHÄPEÄ... kirjoitti:
EIKAI KUKAAN NYT NIIN PIHALLA OLE,ET KATKOIS LYPSEVÄLTÄ LEHMÄLTÄ TISSIT.LIVE KUVA OLIS POP...EI JÄIS PALON ARVAILUJA TAI SPEKULAATIOTA...AIKANSA KAIKILLA.
samaa mieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933283
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232772Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092384- 401784
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201296- 951191