MYÖTÄHÄPEÄÄ...

salde

Voi kauhistus Niemistä eilen Porin Amarillossa.Onneks Eve pelasti koko paketin.Nieminen heiluu kauheessa kännissä.Kehuskeli ,et esittää nyt uuden joululaulun.lauloi noin 9 sanaa ja unohti sit mitä mitä piti laulaa.Lauloi samoja kipaleit moneen kertaan.Kuvaavaa oli se et kun he lopettivat.YLEISÖ HUUSI EVE EVE EVE EVE...Nieminen oli aika vaivaantunut!

7

1124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

      En ollut ite paikan pääl, mut kuulostaapa harmilliselta Nipan kannalta... Kaverikin sano, et Nipa oli hiukka pihalla!
      Mut se et jengi huutaa EVEÄ Porin keikal, ei ol mikään kumma juttu! Tais taas ol "maksettu yleisö" :)

      • !!!

        Itse olin paikalla ja kyllä Nipa minun mielestä soitti ja lauloi hyvin!


      • HALUI
        !!! kirjoitti:

        Itse olin paikalla ja kyllä Nipa minun mielestä soitti ja lauloi hyvin!

        Just joo.eihän se raukka humalalta pystynyt edes soittamaan.Heilu vaan kun heinämies.Pate osastolla alkaa jo olemaan.Hänen ehkä tarvitsee jo ruveta maksamaan yleisölle.Siltä se näytti.Eve oli loistava...ei auta itku markkinoilla.


      • niin se nyt vaan on
        HALUI kirjoitti:

        Just joo.eihän se raukka humalalta pystynyt edes soittamaan.Heilu vaan kun heinämies.Pate osastolla alkaa jo olemaan.Hänen ehkä tarvitsee jo ruveta maksamaan yleisölle.Siltä se näytti.Eve oli loistava...ei auta itku markkinoilla.

        ei suuri yleisö enää innostu dingoista ja nipoista/eveistä. nyt ei ole enää 80-luku...


    • Hiiuli Hei!

      Minä puolestani tunnen myötähäpeää "omaan pesään pissaamisen" vuoksi. Rapatessa roiskuu, paremmillakin.

      • MYÖTÄHÄPEÄ...

        EIKAI KUKAAN NYT NIIN PIHALLA OLE,ET KATKOIS LYPSEVÄLTÄ LEHMÄLTÄ TISSIT.LIVE KUVA OLIS POP...EI JÄIS PALON ARVAILUJA TAI SPEKULAATIOTA...AIKANSA KAIKILLA.


      • Caha
        MYÖTÄHÄPEÄ... kirjoitti:

        EIKAI KUKAAN NYT NIIN PIHALLA OLE,ET KATKOIS LYPSEVÄLTÄ LEHMÄLTÄ TISSIT.LIVE KUVA OLIS POP...EI JÄIS PALON ARVAILUJA TAI SPEKULAATIOTA...AIKANSA KAIKILLA.

        samaa mieltä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe