Voi kauhistus Niemistä eilen Porin Amarillossa.Onneks Eve pelasti koko paketin.Nieminen heiluu kauheessa kännissä.Kehuskeli ,et esittää nyt uuden joululaulun.lauloi noin 9 sanaa ja unohti sit mitä mitä piti laulaa.Lauloi samoja kipaleit moneen kertaan.Kuvaavaa oli se et kun he lopettivat.YLEISÖ HUUSI EVE EVE EVE EVE...Nieminen oli aika vaivaantunut!
MYÖTÄHÄPEÄÄ...
7
1190
Vastaukset
- !!!
En ollut ite paikan pääl, mut kuulostaapa harmilliselta Nipan kannalta... Kaverikin sano, et Nipa oli hiukka pihalla!
Mut se et jengi huutaa EVEÄ Porin keikal, ei ol mikään kumma juttu! Tais taas ol "maksettu yleisö" :)- !!!
Itse olin paikalla ja kyllä Nipa minun mielestä soitti ja lauloi hyvin!
- HALUI
!!! kirjoitti:
Itse olin paikalla ja kyllä Nipa minun mielestä soitti ja lauloi hyvin!
Just joo.eihän se raukka humalalta pystynyt edes soittamaan.Heilu vaan kun heinämies.Pate osastolla alkaa jo olemaan.Hänen ehkä tarvitsee jo ruveta maksamaan yleisölle.Siltä se näytti.Eve oli loistava...ei auta itku markkinoilla.
- niin se nyt vaan on
HALUI kirjoitti:
Just joo.eihän se raukka humalalta pystynyt edes soittamaan.Heilu vaan kun heinämies.Pate osastolla alkaa jo olemaan.Hänen ehkä tarvitsee jo ruveta maksamaan yleisölle.Siltä se näytti.Eve oli loistava...ei auta itku markkinoilla.
ei suuri yleisö enää innostu dingoista ja nipoista/eveistä. nyt ei ole enää 80-luku...
- Hiiuli Hei!
Minä puolestani tunnen myötähäpeää "omaan pesään pissaamisen" vuoksi. Rapatessa roiskuu, paremmillakin.
- MYÖTÄHÄPEÄ...
EIKAI KUKAAN NYT NIIN PIHALLA OLE,ET KATKOIS LYPSEVÄLTÄ LEHMÄLTÄ TISSIT.LIVE KUVA OLIS POP...EI JÄIS PALON ARVAILUJA TAI SPEKULAATIOTA...AIKANSA KAIKILLA.
- Caha
MYÖTÄHÄPEÄ... kirjoitti:
EIKAI KUKAAN NYT NIIN PIHALLA OLE,ET KATKOIS LYPSEVÄLTÄ LEHMÄLTÄ TISSIT.LIVE KUVA OLIS POP...EI JÄIS PALON ARVAILUJA TAI SPEKULAATIOTA...AIKANSA KAIKILLA.
samaa mieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1464824- 1843923
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1163604Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432911- 1381876
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta411673Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?591330Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261299Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211271Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231213