Luovuttaako

Onneton leijonatar

Olen tuntenut rapumiehen reilut 2 vuotta ja olen ollut hänen toinen nainen, kunnen hän joku aika sitten erosi. Aloimme tapailemaan tiiviimmin, kunnes hän viime viikolla ilmoitti, ettei voi enää tavata minua. Hän on ilmeisesti palannut exänsä luo. Miksi hän tekee näin? Meillä oli aivan ihanaa yhdessä.

11

3762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pari vaihtoehtoa..

      Olet ollut vain tämän rapumiehen pelinappula tai sitten hän ei osaa päättää kumpi teistä olisi hänelle parempi.

      • Pelinappula 2

        ja sillä selvä.


    • Onneton leijona

      En jaksaisi uskoa tuohon pelinappula versioon. Uskon hänen pelkäävän irtautua vanhasta, koska se on niin tuttua ja turvallista. Hän on useasti sanonut minulle, että jos minä saan hänet, niin entä jos minä kyllästynkin häneen.

      • et se jätetään.

        Luulen et rapumiehes on aika huolehtivainen ja ennakkoluulone. Meinaan juuri tuon kyllästymisjutun takia. Saan ainakin kuvan et se pelkäis et se jätetään.


      • Rapuäijä

        Varaudu siihen, että tulet vielä pitkään olemaan tavallaan "toinen" nainen hänelle vaikka hän olisikin kanssasi koska itse rapuna voin kertoa, että ero entisestä heilasta voi olla pitkä prosessi ja eikä sitä entistä välttämättä koskaan unohda täysin koska ihastuessa ja rakastuessa rapu on aina täysillä mukana eikä haluaisi helposti luovuttaa..


    • molluski

      Yks juttu on se että leijonan pitäisi varoa rapuja, koska näitten merkkien välillä on hirveä erilaisuuden kuilu. Toiseks ravut ei hevillä pääse irti eksistä. Jos keksit eksänkarkottimen niin sitten. Eppäilenpä että se vaatisi ravun pään irtileikkaamista ennen kuin eksä unohtuu.

      • Jellona nainen

        Oletko sitä mieltä, että leijona ja rapu eivät sovi yhteen? Olen itse leijona ja tapailen rapu miestä, joten tarkoittaako tämä sitä että emme sovi yhteen? Tokihan tämä kahden ihmisen yhteensopivuus riippuu myös ihmisen omasta luonteesta ja persoonasta. Rapujakin löytyy varmasti monen luonteisia, vai oletko eri mieltä?


    • RAPUTAR

      ANNA RAVUN MIETTIÄ ASIAA RAUHASSA...JOS SITÄ PAINOSTAA SE PERÄÄNTYY VÄLITTÖMÄSTI.TAI JOS JOKU LOUKKAA RAPUA SYVÄSTI RAPU EI KOSKAAN PALAA ENTISEEN...ETHÄN LOUKANNUT HÄNTÄ TSEMPPIÄ???
      OTA VINKEISTÄ VAARI OLE ITSE TYYPILLINEN RAPU

      • Onneton leijona

        En ole häntä loukannut, erosimme ihan sovussa ja viimeksi kun maanantaina juttelimme puhelimessa, keskustelu oli ihan sävyisä.

        En vaan voi ymmrtää, miksi rapu ei osaa päästää irti, kun elämä exän kanssa on erittäin vaikeaa ja riitaisaa. Yhteisiä lapsia ei ole ja kummallakin nyt omat asunnot.


      • raputar jatkoa
        Onneton leijona kirjoitti:

        En ole häntä loukannut, erosimme ihan sovussa ja viimeksi kun maanantaina juttelimme puhelimessa, keskustelu oli ihan sävyisä.

        En vaan voi ymmrtää, miksi rapu ei osaa päästää irti, kun elämä exän kanssa on erittäin vaikeaa ja riitaisaa. Yhteisiä lapsia ei ole ja kummallakin nyt omat asunnot.

        Hyvä ettet loukannut.Yleensä rapu ei pidä riitelyistä on sopuisa luonne voi hakea varmuutta itselleen ja päätöksilleen. Ja ymmärtää että vanha puuro ei lämmittelemällä parane seuraa ja anna hänen itse ottaa yhteyttä ehkä sillä on mietintä myssy nyt päässä.Sano ettet sinäkään odota ketään ikuisesti mutta seuraa tilannetta ja pidä pää kylmänä yleensä rapu luottaa omiin vaistoihinsa eikai ex,s nyt ole tahallaan pokaamassa sitä???Yleensä niin käy
        vanhat luurangot nousevat kaapista kun uusi jo kehissä...Ei rapu ole tyhmä oivaltaa sen pian..tsemiä sulle.Olen tämän kuvion elämässä kokenut.Tee selväksi että sinä olet ykkönen tai sitten ei mitään.Miksi muuten sit soittaa sulle vai soittiko???mietihän...


    • Moolekki

      Pettää kerran pettää toisenkin kerran Älä tuhlaa aikaasi häneen hän näköjään pitää sinua vain varalla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2341
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe