Hevosen ja whippetin

Nimetön

sekoitusvauvoja. Todella kauniita ja uniikkeja. Hp 10000e.

3

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heti mulle

      Voi, ne on varmaan TOOOOSI söpöjä. Minkä värisii ne on? Mä haluun yhden valkosen kun se sopii mun olohuoneen väreihin. Joko ne on luovutusiässä? Mitä niiden kanssa voi harrastaa? Voiks ne viedä valjakkona metsästään susii ja jäniksii? Entäs hirkkuuko ne? Toivottavasti ei kun mun seinänaapuri ei oikeen tykkäis.

      • realis

        Mä olen aina toivonut tuollaista lemmikkiä ja olen tosi onnellinen jos niitä nyt vihdoinkin on saatavilla. Kymppitonni on tosi pieni raha laadusta. Tulee varmaan todella terveitä poikasia kun ne on jalostettu nyt niin eri linjoista :) Kumpi on emä, hevonen vai whippet? Onko pennuilla kaviot, tassut vai taviot ? Onko sulla nettisivut missä niitä poikasia voisi nähdä? Mä voisin ostaa pari heppettiä. Tuothan sä ne sitten Pukinmäen Esson pihalle niin mä haen ne sieltä. Ota yhteys pöljä@tsotmeil.comp niin jatketaan bisnestä.


    • ¤¤¤

      Sä voit lisääntyä hevosen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1615
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1469
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1386
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe