sekoitusvauvoja. Todella kauniita ja uniikkeja. Hp 10000e.
Hevosen ja whippetin
3
768
Vastaukset
- Heti mulle
Voi, ne on varmaan TOOOOSI söpöjä. Minkä värisii ne on? Mä haluun yhden valkosen kun se sopii mun olohuoneen väreihin. Joko ne on luovutusiässä? Mitä niiden kanssa voi harrastaa? Voiks ne viedä valjakkona metsästään susii ja jäniksii? Entäs hirkkuuko ne? Toivottavasti ei kun mun seinänaapuri ei oikeen tykkäis.
- realis
Mä olen aina toivonut tuollaista lemmikkiä ja olen tosi onnellinen jos niitä nyt vihdoinkin on saatavilla. Kymppitonni on tosi pieni raha laadusta. Tulee varmaan todella terveitä poikasia kun ne on jalostettu nyt niin eri linjoista :) Kumpi on emä, hevonen vai whippet? Onko pennuilla kaviot, tassut vai taviot ? Onko sulla nettisivut missä niitä poikasia voisi nähdä? Mä voisin ostaa pari heppettiä. Tuothan sä ne sitten Pukinmäen Esson pihalle niin mä haen ne sieltä. Ota yhteys pöljä@tsotmeil.comp niin jatketaan bisnestä.
- ¤¤¤
Sä voit lisääntyä hevosen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28010316K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2456006Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735434PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *955048Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193325Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92714- 2142622
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172444- 282294
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822217