eli mitä vois ostaa siskon tytölle kastelahjaksi.?En ole kummi eli en varmaan osta mitään lusikkaa tai kehystä..
Vastaukset 4
- toi minun tyttärelleni
sydämenmuotoisen tinaisen korurasian jossa oli hopeinen suojelusenkeli riipus ja ketju.Hän ei ole lapsen kummi.
Noita tinaisia tavroita on monenlaisia kultasepänliikkeissä. On erilaisia pankkeja,kastetodistuskoteloita,ensimmäisen hampaan rasioita ja rasioita ensimmäiselle kiharalle. Kannattaa käydä katsomassa. - tantta ei..
Osta hyvä lelu, "merkki" sellainen tai kirja ikään soveltuva. Yleensä vauva saa vaatteita.Ja voi olla, ettei äiti tykkää sellaista vauvallaan pidettävän. Eli sitten jää käyttämättä.
ps. kokenut - Hiisssu
Mä en tykkää mistään krääsästä ja esim. hopeisten koriste-esineiden (kastevesipullo, ensihammasrasia, jne) viemistä kannattaa miettiä tarkkaan. Jos ei varmasti tunne vanhempien makumieltymyksiä kannattaa nuo jättää väliin ja ostaa jotain käytännöllistä. Täällä on aiemmin mainittu mun mielestä ihan hyviä ideoita, kuten ne rekisterikilvet, rauhoittava nalle, suojelusenkelitaulu, jne. Vaatteitakin voi aina tietenkin viedä. Jotkut on istuttaneet lapselle esim. puun...
- vauvalle.
Hänen makumieltymyksistään ei kukaan ristiäisten aikaan vielä tiedä. Parasta siis että kummit sun muut lahjan viejät vievät itsensä näköisen lahjan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091683Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss270878- 67847
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö103635- 32581
- 88557
- 32530
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61519- 42512
- 37510