tehdään ja eikö sitä voi muka tehdä kesäaikaan?? Itse epäilen että asunnossamme on hometta kun viime keväänä oli keittiössämme vesivahinko. Soitin terveystarkastajalle joka sanoi ettei mittausta voi tehdä nyt, vasta pakkasten aikaan!!
Miten homemittaus
5
1677
Vastaukset
- surullinen sinisiipi
Hei !
Olen siis sairaalassa töissä, eräs varuskuntasairaala.
Meillä työterveyshoitaja tilasi Työterveyslaitokselta sisäilmaselvityksen, jonka tarkoituksena oli arvioida sisäilman laatuun vaikuttavia tekijöitä ja niiden yhteyttä henkilökunnan kokemiin oireisiin. Meillä arviointi tehtiin toukokuun lopulla.
Vastaus tuli kk:n kuluttua: Tutkittujen mikrobinäytteiden perusteella tiloissa on kosteus- ja mikrobivaurioita, jotka voivat olla terveyshaitta. Eri puolilla taloa oli ollut useita vesivahinkoja, jotka ovat aiheuttaneet viemärien tukkeutumisesta tai putkivuodosta. Eri puolilla rakennusta oli myös viemärin hajua.
Ja täällähän ne sienet ja bakteerit sitten kasvavat vauhdilla ja me oireilemme. - nytkin
mutta silloin tarvitsee ottaa vertailunäyte myös ulkoilmasta.
Lue tarkemmin sosiaali- ja terveysministeriön ohjeistuksesta terveystarkastajille, sivulta 78.
http://www.stm.fi/Resource.phx/publishing/store/2003/05/pr1063357766490/passthru.pdf - helpompi tapa.
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Oireista
- hoijaa
ei kai tarvitse edes kommentoida.
- 12121255555555
14322222222 ujd nhjjjjjjjjjjjjgkghkjgkkgjgkkg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381