Vuonna 1992 helmikuun ensimmäisenä perjantaina
klo. 16 olin omakotitalon pihalla lopettelemassa
lumitöitä. Silloin kuului ylhäältä miehen ääni.
Hän sanoi että nyt puhutaan lentävästä lautasesta. Hän kysyi että pelkäänkö heitä.
Sanoin että en pelännyt. Mies kehoitti minua
sisälle mentyäni käymään vuoteelle pitkälleni.
Tein niin. Kuului voimakasta hurinaa ja mies sanoi avaavansa yhteyden minuun.
Heitä oli monta. Yksi sanoi nimekseen Miklos
Alfa ykkönen. Hän sanoi että viestitys on
telepaattis sähkömagneettista. Hän sanoi että
maailmankaikkeus on suuri pyöreä talo, jonka
sisäpuolella ovat auringot, planeetat ja kuut
Ulkopuolella ovat suuret Luoja-Jumalat joita
on seitsämän. Hän sanoi että ihmisessä on
henkiruumis, joka irtoaa kuolemassa ja nousee
vinhaa vauhtia ylös.
Myös puhui mies joka sanoi olevansa Mikael.
Hän sanoi että he eivät ole vaimosta syntyneitä,
heidät on tehty toisella tavalla.
Samana vuonna heinäkuun 4. päivä olin omakoti-
talon pihalla. Ylhäältä kuului puhetta. Mies
kehoitti minua hakemaan kirjoitusvälineet.
Istuin sitten pihalla ja kirjoitin sanelun
mukaan. SE oli pitkä nauha joka johti ylös.
Mies sanoi että alus on Etelän Ristin avaruus-
alus. Heitä oli aluksessa neljä mekaanikkoa ja
kaksi miestä ja poika. Hän oli mekaanikko.
Hän kertoi Etelän Ristin kaukaisesta planeetasta.
Siellä on kaksi vuodenaikaa; kesä ja luonnon
uudistumisen aika. Kesällä on lämmintä 35 astetta.Taivas on kesällä punainen ja luonnon
uudistumisen aikana violetti ja keltainen.
Siellä on leveä rautatie. Se on yhtä leveä kuin
maantie. Ihmiset ovat hieman ruskeita iholtaan.
He puhuvat espanjantyylistä kieltä. Siellä on
myös pieniä kaupunkeja.
lentävä lautanen
61
3678
Vastaukset
- sanoa
Miksi he kertoivat näitä asioita?
- vihermummi
He olivat niin ilosia kun saivat taas
yhteyden Maan päälle. Minäkin olin
iloinen. Maailmankaikkeuden ulkopuolta
paikkaa jossa jumalat ovat, he sanoivat
jumaluudeksi. He ovat tilivelvollisia
kaikista tekemisistään ja puheistaankin
jumaluudelle.
- että...
rautatie! He pääsevät Etelän Ristin tähtikuviosta tänne valovuosien päähän, mutta kotonaan heillä on rautatie!
- vihermummi
Etelän Ristilläkin on joku energia,
koska siellä on rautatie.
- ....
Kannattaa ottaa huomioon, että puhuja voi olla mikä tahansa henki(mikäli yliluonnolliseen joku uskoo), ei välttämättä mikä sanoi.
- vihermummi
Eivät he henkiä olleet. Kysyin Mikaelilta
minkälaista ruokaa hän syö. Hän vastasi
etä aivan tavallista ruokaa. Kysyin myös
miten pitkä hän on, niin sanoi olevansa
185 cm. pitkä. - mut
vihermummi kirjoitti:
Eivät he henkiä olleet. Kysyin Mikaelilta
minkälaista ruokaa hän syö. Hän vastasi
etä aivan tavallista ruokaa. Kysyin myös
miten pitkä hän on, niin sanoi olevansa
185 cm. pitkä.Tuo kuvaushan pätee minuun! Olen 185 cm pitkä, ja syön grilliruokaa ja valmiseineksiä!
- vihermummi
mut kirjoitti:
Tuo kuvaushan pätee minuun! Olen 185 cm pitkä, ja syön grilliruokaa ja valmiseineksiä!
Jos Mikael ja hänen kaltaisensa tulisivat
luksesi vierailulle, niin eipä heitä
tutavasi tunnistaisi. Heillä on kyllä
sileämpi iho. He ovat vierailleet ihmisten
luona niin kauan kuin on ollut ihmisiä
Maan päällä. He kaikki osaavat puhua suomea.
Se opetetaan heille jo koulutusvaiheessa.
Suomen kielessä sanat ovat pitkiä ja
erillään toisistaan. Ei tule virheitä
viesityksessä. Englanti sujuu heiltä hyvin.
- taivas?
Jos taivas on punainen, violetti, tai keltainen, on ilmakehän koostumus ihmisen kaltaiselle olennolle kelvoton.
- vihermummi
Tämän he ovat kertoneet: He eivät olekaan
ihmisten kaltaisia. Siis Maan ihmisten.
Heillä ei ole sydäntä eikä verenkiertoa.
Siellä on toisenlainen ilmakehä kuin
meidän maapallollamme.
- mummi,
miks niillä on kreikkalaiset ja hebrealaiset nimet vaikka ovat tulleet vieraalta tähdeltä?
- vihermummi
Nimet olivat tekonimiä. Eivät he sanonet oikeita
nimiään. OLi Mikloksia ja Gabrieleita ja Etelän
Ristin miehiä. OLi Miklos kymppi ja Miklos viitonen, Oli Gabriel kymppi ja Gabriel seitsämän
ja sitten oli Fomalhautteja kaksi. Kontaktiaika
kesti kaksi vuotta. Paljon he kertoivat.
- vihermummi
Lentävän lautasen miehet kertoivat että
noin puolet ihmiskunnasta on niin
sanottuja kuvansiirtäjiä. Eli siis
heidän näkökenttänsä nousee kuvanauhana
avaruuteen. Näin Jumalat ovat saaneet
tietoja Maan päältä. Ehkä myös lentävään
lautaseen nousevat siirtokuvanauhat.- kysyisin!
Miksi nimimerkkisi on vihermummi? Syötkö jotain vihreitä sieniä kenties?
- vihermummi
kysyisin! kirjoitti:
Miksi nimimerkkisi on vihermummi? Syötkö jotain vihreitä sieniä kenties?
Vastus on että asun Viherlaaksossa ja
lapsenlapseni alkoivat kutsua minua
vihermummiksi. Syön sekaruokaa. - Juttu ratkesi
vihermummi kirjoitti:
Vastus on että asun Viherlaaksossa ja
lapsenlapseni alkoivat kutsua minua
vihermummiksi. Syön sekaruokaa.Jos sinulla on lapsenlapsia niin sinun täytyy siis olla aika iäkäs. Olet siis vanhuudenhoppänä jolla ei ns. isopyörä enää pyöri tuolla korvien välissä ja sen takia kirjoittelen noin sekavia ja naurettavia juttuja!
- meikäläiseen verrattuna
Juttu ratkesi kirjoitti:
Jos sinulla on lapsenlapsia niin sinun täytyy siis olla aika iäkäs. Olet siis vanhuudenhoppänä jolla ei ns. isopyörä enää pyöri tuolla korvien välissä ja sen takia kirjoittelen noin sekavia ja naurettavia juttuja!
Jos tää vihermummeli on tehnyt lapsen esim. 18v ja se lapsi myös 18v, se tekee vasta 36v ja siihen päälle, että lapsenlapset osaavat jo puhua. Siihen riittää jo vaikka 4v, niin noin 40 vuotias riittää. Onkos sellanen muka jo aika iäkäs???? Apua, mikähän meikäläinen sitten mahtaa olla, huh!!!
- Kähmis
Juttu ratkesi kirjoitti:
Jos sinulla on lapsenlapsia niin sinun täytyy siis olla aika iäkäs. Olet siis vanhuudenhoppänä jolla ei ns. isopyörä enää pyöri tuolla korvien välissä ja sen takia kirjoittelen noin sekavia ja naurettavia juttuja!
Nuorempi tyttäreni on tekemässä minusta pappaa ensi vuoden alussa. Isoveli on häntä muutaman vuoden vanhempi, mutta ei ole saanut vielä mitään mainittavaa aikaiseksi. Olen siis ollut jo jonkin aikaa pappaiässä.
"Jos sinulla on lapsenlapsia niin sinun täytyy siis olla aika iäkäs. Olet siis vanhuudenhoppänä jolla ei ns. isopyörä enää pyöri tuolla korvien välissä..."
Ole hyvä ja valitse aihe, josta alamme keskustella perustellen kantamme loogisin argumentein. Uskoisin vielä pärjääväni tuon tason kirjoittelijan kanssa, vaikka vanhuudenhöppänyys ankarasti päälleni jo useita vuosia painanut on. (Huomaa hyvin vanhatava puheenparsi käännettyine sanajärjestyksineen)
Onhan se totta, että aamulla töihin meloessani joudun vastarannalla tarkastamaan, onko kulkukortti mukana. Eli siis olinko menossa todellakin töihin, vaan muuten vain aamureippailulla. Välillä joutuu myös vilaisemaan ajokorttiaan, kun ei oikein enää tahdo muistaa omaa nimeään.
Muuten tunnen itseni riittävän skarpiksi lähtemään sanasäilän mittelöön kanssasi oi märkäkorvainen nöösäri :) :) - on...
Juttu ratkesi kirjoitti:
dementikko, vihermummi vain muuten vanhuuden höppänä!
- Piti vain jotain...
Kähmis kirjoitti:
Nuorempi tyttäreni on tekemässä minusta pappaa ensi vuoden alussa. Isoveli on häntä muutaman vuoden vanhempi, mutta ei ole saanut vielä mitään mainittavaa aikaiseksi. Olen siis ollut jo jonkin aikaa pappaiässä.
"Jos sinulla on lapsenlapsia niin sinun täytyy siis olla aika iäkäs. Olet siis vanhuudenhoppänä jolla ei ns. isopyörä enää pyöri tuolla korvien välissä..."
Ole hyvä ja valitse aihe, josta alamme keskustella perustellen kantamme loogisin argumentein. Uskoisin vielä pärjääväni tuon tason kirjoittelijan kanssa, vaikka vanhuudenhöppänyys ankarasti päälleni jo useita vuosia painanut on. (Huomaa hyvin vanhatava puheenparsi käännettyine sanajärjestyksineen)
Onhan se totta, että aamulla töihin meloessani joudun vastarannalla tarkastamaan, onko kulkukortti mukana. Eli siis olinko menossa todellakin töihin, vaan muuten vain aamureippailulla. Välillä joutuu myös vilaisemaan ajokorttiaan, kun ei oikein enää tahdo muistaa omaa nimeään.
Muuten tunnen itseni riittävän skarpiksi lähtemään sanasäilän mittelöön kanssasi oi märkäkorvainen nöösäri :) :)kommentoida viherpiipertäjän kirjoituksiin koska ainakin minulle ne tuntuivat aikas levottomilta jutuilta.
Ja pitää nyt korjata sen verran ETTEI isovanhemmat ole välttämättä vielä vanhuksia. En nyt sen syvällisemmin miettinyt koko asiaa, kunhan vain näpyttelin jotain tekstiä.
Ja vielä Kähmikselle
" Ole hyvä ja valitse aihe, josta alamme keskustella perustellen kantamme loogisin argumentein."
Ei kiitos sillä "turpaanhan" siinä tulisi oikein isän kädestä. Sen verran olen tätä ufopalstaa seurannut, että tiedän sinulta tieto löytyvän aiheesta kuin aiheesta. - Kähmis
on... kirjoitti:
dementikko, vihermummi vain muuten vanhuuden höppänä!
Diagnoosista.
Rementia helpottanee elämääni. Jos onnistuu unohtamaan elämän ikävät sattumukset, niin voi elellä vielä vanhanakin iloisena raikulipoikana.
Ei vaan. Pyrin parhaani mukaan ehkäisemään dementoitumista mm. yrittämällä käytellä vaatimatonta aivokapasiteettiani esim UFO-palstalla kirjoitteluun.
Henkisesti passiivisen ihmisen mahdollisuus sairastua dementiaan on jopa kuusinkertainen aktiiviin verrattuna; muistan jostain tutkimuksesta lukeneeni. Siis: "lue enemmin niin luulet (ja dementoidut) vähemmin"
Jääräpäinen skepo todennäköisesti olen, mutta rementian oireita ei ole onneksi vielä ilmaantunut. - Kähmis
Piti vain jotain... kirjoitti:
kommentoida viherpiipertäjän kirjoituksiin koska ainakin minulle ne tuntuivat aikas levottomilta jutuilta.
Ja pitää nyt korjata sen verran ETTEI isovanhemmat ole välttämättä vielä vanhuksia. En nyt sen syvällisemmin miettinyt koko asiaa, kunhan vain näpyttelin jotain tekstiä.
Ja vielä Kähmikselle
" Ole hyvä ja valitse aihe, josta alamme keskustella perustellen kantamme loogisin argumentein."
Ei kiitos sillä "turpaanhan" siinä tulisi oikein isän kädestä. Sen verran olen tätä ufopalstaa seurannut, että tiedän sinulta tieto löytyvän aiheesta kuin aiheesta.imaissut palkokasvin siementä haistimeeni. Mahtaisi tuntua epämiellyttävältä.
Lisäksi NA-palstalta lukemani mukaan ärtymys alentaa ihmisen värähtelytasoa, joka minulla kai on muutenkin hyvin matala, kun en kykene edes ymmärtämään hörhähtävää tekstiä. - on...
Piti vain jotain... kirjoitti:
kommentoida viherpiipertäjän kirjoituksiin koska ainakin minulle ne tuntuivat aikas levottomilta jutuilta.
Ja vielä Kähmikselle
Ei kiitos sillä "turpaanhan" siinä tulisi oikein isän kädestä. Sen verran olen tätä ufopalstaa seurannut, että tiedän sinulta tieto löytyvän aiheesta kuin aiheesta.heikko itsetunto!
- Kähmis
on... kirjoitti:
heikko itsetunto!
Nahkani on jo niin parkittu, ettei ainakaan tältä palstalta voi tulla mitään itsetuntoani horjuttavaa. Tämähän on minulle rentoutumista. Ei niin, ettenkö pyrkisi kirjoittelemaan siten, että voin rehellisesti seistä sanomani takana. Rentoutuminen ja pelleileminen on eri asia. Voin joskus revitellä huumorilla, mutta pyrin valitsemaan kohteen niin, että huumorintaju riittää. Tietysti joskus erehdyn.
Heikko itsetunto?? Tiedän vahvuuteni ja pystyn ne myös myöntämään. ( vahvuuksien esiin tuominen voi olla jopa vaikeampaa, kuin heikkouksien. Etenkin tietynlaisen perusluonteen omaaville) Heikkoutenikin tiedän paljon paremmin, mitä kukaan sinänsä melko avoimesta tyylistäni huolimatta olisi voinut tällä palstalla päätellä.
Millähän perusteella päättelit minulla olevan heikko itsetunto? Itseäni on häirinnyt enemminkin liian vahva Ego.
Perusteles väitteesi. - lyysi.
Kähmis kirjoitti:
Nahkani on jo niin parkittu, ettei ainakaan tältä palstalta voi tulla mitään itsetuntoani horjuttavaa. Tämähän on minulle rentoutumista. Ei niin, ettenkö pyrkisi kirjoittelemaan siten, että voin rehellisesti seistä sanomani takana. Rentoutuminen ja pelleileminen on eri asia. Voin joskus revitellä huumorilla, mutta pyrin valitsemaan kohteen niin, että huumorintaju riittää. Tietysti joskus erehdyn.
Heikko itsetunto?? Tiedän vahvuuteni ja pystyn ne myös myöntämään. ( vahvuuksien esiin tuominen voi olla jopa vaikeampaa, kuin heikkouksien. Etenkin tietynlaisen perusluonteen omaaville) Heikkoutenikin tiedän paljon paremmin, mitä kukaan sinänsä melko avoimesta tyylistäni huolimatta olisi voinut tällä palstalla päätellä.
Millähän perusteella päättelit minulla olevan heikko itsetunto? Itseäni on häirinnyt enemminkin liian vahva Ego.
Perusteles väitteesi.Ehkäpä ylivahva egosi on syntynyt heikon itsetunnon kompensaationa!?
- kähmiksen
lyysi. kirjoitti:
Ehkäpä ylivahva egosi on syntynyt heikon itsetunnon kompensaationa!?
itsetunnon olevan heikko? Siitähän oli kysymys. Et puhu aidasta vaan aidan seipäistä. Argumentointiasi olisi syytä skarpata.
- olet..
kähmiksen kirjoitti:
itsetunnon olevan heikko? Siitähän oli kysymys. Et puhu aidasta vaan aidan seipäistä. Argumentointiasi olisi syytä skarpata.
niin herkkähipiäinen argumentoinnin suhteen!
- Kähmis
olet.. kirjoitti:
niin herkkähipiäinen argumentoinnin suhteen!
Toihan on raudankova todiste heikosta itsetunnosta.
Ihan kiittää täytyy.
Tasapainoinen suhtautuminen itseensä ja sosiaaliseen ympäristöönsä vaatii omien vahvuuksiensa ja myös heikkouksiensa tuntemista ja mikä vaikeampaa, myös niiden rehellistä myöntämistä.
Kun tietää, mihin kykenee ja mihin ei, osaa mitoittaa tavoitteensa realistisemmin ja elämä on helpompaa.
Nyt kun tiedän omaavani heikon itsetunnon olen itse asiassa henkisesti valmiimpi kohtaamaan arkielämän haasteita.
Eikö vain?
Kiitos. - hyvä!
Kähmis kirjoitti:
Toihan on raudankova todiste heikosta itsetunnosta.
Ihan kiittää täytyy.
Tasapainoinen suhtautuminen itseensä ja sosiaaliseen ympäristöönsä vaatii omien vahvuuksiensa ja myös heikkouksiensa tuntemista ja mikä vaikeampaa, myös niiden rehellistä myöntämistä.
Kun tietää, mihin kykenee ja mihin ei, osaa mitoittaa tavoitteensa realistisemmin ja elämä on helpompaa.
Nyt kun tiedän omaavani heikon itsetunnon olen itse asiassa henkisesti valmiimpi kohtaamaan arkielämän haasteita.
Eikö vain?
Kiitos.!!!
(Lasku tulee perässä)
- niillä
otuksilla sexielämää, ja jos, niin onko kuinkakin vilkasta?
- vihermummi
Ensiksi; he eivät ole otuksia tai avaruus-
olioita. He ovat miehiä ja mekaanikkoja.
Mekaanikot ovat sukupuolettomia, mutta
miehissä on seksuaalisuus, kuten miehillä on.
- vihermummi
Minä olen tilivelvollinen Jumalalle kaikesta
mitä kirjoitan.
Lentävän lautasen miehet kertoivat jumalista,
joita on siis seitsämän. Heidän nimensä ovat:
Jahve, Jehova, Allah, Brahman, Miika, Eknaton
ja Hercules, joka on etelän planeettojen suuri
Luoja-Jumala.
Jahve on suurin Jumala. Jehova on tekniikan
Jumala. Hän ylläpitää ja on keksinyt paljon
tekniikkaa Maan päällä. Esim. tämä tietokone ja
kännykkä ja paljon muuta. Sotateollisuutta hän
ei ole teetättänyt.
Suomi on Jumalan valittu eikä Israel.
Jahve on Suomen Jumala.- höpö!
Nyt sinä vihreä mummeloidi puhut ihan pehmosia! Suomen Jumala on Perkele, eli Berkunas. Olet varmasti itsekin huomannut miten harrasta kansaa suomalaiset ovat, hokevat yhtenään Jumalansa nimeä.
- Tosi vanha mummi
Eikös raamatussakin mainittu, että Jumala antaa henkensä levätä viimeisinä aikoina pohjoisissa maissa. Täähän menee mielenkiintoiseksi.
- Kähmis
höpö! kirjoitti:
Nyt sinä vihreä mummeloidi puhut ihan pehmosia! Suomen Jumala on Perkele, eli Berkunas. Olet varmasti itsekin huomannut miten harrasta kansaa suomalaiset ovat, hokevat yhtenään Jumalansa nimeä.
Suomalaisten pääjumala oli Ukko.
"Oi Ukko-ylijumala saa`a lunta sauvan varsi rakehia keihäsvarsi noille kuumille kiville. palaville paateroille......
Ilmatar ihana Impi oli ilman jumala ja hänen (avioton??) lapsensa oli itse suuri puolijumala Väinämöinen.
Jehova, Jahve ja myös Allah ovat taas saman monoteistisen jumalan eri nimiä.
Kerpeletto.
- vihermummi
Lentävän lautasen miehet puhuivat että ajatuskin
on energiaa. Ihmisestä nousee ajatusenergia-
aaltopituus. Toisilla se on pitkä ja sitten on
lyhyempiä ja toisilla ihan lyhyt.
Ottakaa Googlesta kuolemanjälkeinen elämä,
sitten Suomi24 keskustelu ja aihe on ;
tietoa kuolemasta. Lukekaa kaikki viestit
jotka olen kirjoittanut.- Muistappa
Mummi sitten ottaa se siniset ja punaiset pillerit ennen kun menet nukkumaan...
- vihermummi
Nimimerkkini tuntuu ärsyttävän monia ja miettivät
olenko vanhuudenhöpero tai dementoitunut. Olen
pitkäikäistä sukua eikä ole ollut dementoituneita. Isänikin eli 100 vuotiaaksi.
Lentävät lautaset tuovat uutta tietoa, jota
tyhmät eivät pysty ottamaan vastaan.- vedätys
vain jatkuu, ja palstan ufoilmiöön liittyvien viestien osuus vähenee entisestään.
- uffomiehet
koskaan tehneet sinulle vihermummi hävyttömiä ehdotuksia?
- vihermummi
He eivät ole tehneet hävyttömiä ehdotuksia.
Ovat sivistyneitä ja hauskoja.
- vihermummi
Syyskuuss 1992 puhui Etelän Ristin mies. Hän kertoi että he olivat käyneet katsomassa miten
ihmisille käy kuoltuaan. Henkiruumis sidotaan
uuteen kuorikkoon, jossa ovat valmiit sisäelimet
mutta ei sydäntä eikä verenkiertoa. Kuorikko
täytetään bioplasma-nimisellä aineella.
Ottakaa googlesta kuolemanjälkeinnen elämä ja
Suomi24 ja sitten aihe; tietoa kuolemasta.- vihermummi
Etelä Ristin mies halusi tietoja Etelämantereesta , YK:sta, eteläisesta- ja pohjoisesta tähtitaivaasta, ja vielä observatorioista. Hän oli erittäin asiallinen.
- mitään
vihermummi kirjoitti:
Etelä Ristin mies halusi tietoja Etelämantereesta , YK:sta, eteläisesta- ja pohjoisesta tähtitaivaasta, ja vielä observatorioista. Hän oli erittäin asiallinen.
Suomesta? Esim. Miksi olette niin juoppoa kansaa?
- vihermummi
mitään kirjoitti:
Suomesta? Esim. Miksi olette niin juoppoa kansaa?
He sanoivat että Suomen on Jumala valinnut. Juopottelusta sanoivat että miehet juovat myös seksinpuutteen tähden.
- monta on
vihermummi kirjoitti:
He sanoivat että Suomen on Jumala valinnut. Juopottelusta sanoivat että miehet juovat myös seksinpuutteen tähden.
ihmeellistä aasia. Alkaako nimimerkin mielikuvitus laimentua? Suosittelen jatkossa huuhaa-palstaa.
- vihermummi
Lentävässä lautasessa oli myöskin mies joka sanoi että hän on Gabriel ykkönen ensimmäinen ja
hänen oikea nimensä on Angelo Gabrielo. Hän asui Kassiopeian jollain planeetalla. Hänellä oli komea hirsitalo ja paljon hevosia ja työmiehiä. Hän ei ollut naimisissa.- kummassa
olennolla joka asuu Kassiopeian tähdistössä olisi italialainen nimi?
- vihermummi
Gabriel ykkönen ensimmäinen sanoi että heitä
on 40 miestä, joitten sukunimi on Gabrielo. Heitä kutsutaan Gabrieleiksi.
Toistan vielä että lentävät lautaset tuovat uutta tietoa, jota tyhmät eivät pysty ottamaan vastaan.
- Galluppii tyrkkää
A. Mitä veikkaatte vihermummon oikeaksi iäksi?
itse arvaan 14v
B. Sukupuoli
itse arvaan poika
C. Sosiaalisuus
itse arvaan syrjäytynyt
Että semmoista tällä kertaa! - vihermummi
Mikael kertoi tositarinan. Oli kysymys silloisen Neuvostoliiton ydinvoimalaonnettomuudesta. Ydinsaaste on niinkuin verkko, johon kuolleitten ihmisten henkiruumiit olivat tarttuneet. Hän ja
Miklos viitonen irrottelivat henkiruumiit ja veivät ne kuun taakse, pakkasivat kuljetuslaatikoihin ja toimittivat venäläisten vastaanottopaikkaan.
Gabriel ykkönen ensimmäinen on ottanut haavin kanssa ydinsaastetta Suomen peltojen yltä. Ihmiset eivät kai tienneet mitään. He nukkuivat.- vihermummi
Jatkan vielä. Mikael kertoi että olivat saaneet tietoja veenäläisten kuolleitten vastaanottopaikasta. Ydinvoimalan miehet olivat juopotelleet ja hoitaneet väärin voimalaa.Ydinvoimala on ihan turvallinen jos se oikein rakennetaan ja oikein hoidetaan.
- totta!
Olen nähnyt kuinka omituisennäköiset tyypit ovat juosseet haavin kanssa pelloilla ja niityillä. Tähän asti luulin että perhosia jaakaavat, mutta nyt tajuankin, että ydinsaastetta.
- Gabriel 2
minua, minä olin myös mukana!
- niiltä
miten niiden uffot toimii!
- vihermummi
Alukset toimivat niin sanotulla uudella energialla. Jos ennustus pitää paikkansa niin sitä samaa energiaa saadaan Maahankin-joskus. Ei pidä vihata lentäviä lautasia. He tuovat jotain hyvää, jos ihmiset ottavat heidät iloiten vastaan. He eivät ole olioita eivätä otuksia, vaan avaruusveljiä.
- vihermummi
Alukset toimivat niin sanotulla uudella energialla. JOs ennustukset pitävät paikkansa niin sitä samaa energiaa saadaan joskus Maahankin.Sekin tankataan autoihin jne. Ei pidä vihata lentäviä lautasia. He tuovat jotain hyvää, jos ihmiset ottavat heidät iloiten vastaan. He eivät ole olioita eivätkä otuksia vaan avaruusveljiä.
- vihermummi
vihermummi kirjoitti:
Alukset toimivat niin sanotulla uudella energialla. JOs ennustukset pitävät paikkansa niin sitä samaa energiaa saadaan joskus Maahankin.Sekin tankataan autoihin jne. Ei pidä vihata lentäviä lautasia. He tuovat jotain hyvää, jos ihmiset ottavat heidät iloiten vastaan. He eivät ole olioita eivätkä otuksia vaan avaruusveljiä.
Tietokone väitti että palvelu ei toimi, ja viestiä ei ollut eli vastausta, vaikka olin sen kirjoittanut. Oli ruuhkaa.
- vihermummi
Jumalia on siis seitsämän ja he ovat maailmankaikkeuden ulkopuolella. Mistä Jahve Jumala pitää.Hän pitää että miehet urheilevat ja kuntoilevat. Jumala Jehova on siis tekniikan Jumala. Heitä on neljä suurta Jumala Jehovaa jaheitä kutsutaan yhteisnimellä; Jumala Jehova. Hän ei puutu ihmisten asioihin muulla tavalla kuin antamalla kännykän ja tietokoneen ja paljon muuta hän on antanut. Brahman Jumala säveltää. SIbeliukseenkin hän oli yhteydessä ja he sävelsivät yhdessä.
- vihermummi
Etelän Ristin mekaanikko kertoi syyskuussa 1992 että hän ja hänen toverinsa ovat vastuussa aluksesta. He huoltavat alukset, sillä nekin vaativat hoitoa.Aluksissa on kolme merkkivaloa. Kaikissa lentävissä lautasissa. Vihreä valo on varoitusvalo, punainen loistaa silloin kun kysytään voiko laskeutua. Valkoinen tai keltainen valo on hakuvalo, silloin etsitään jotain planeetalta. Etelän Ristin alus ei ole lautasen muotoinen vaan se on pitkänomainen ja päädyt ovat pyöristetyt.
- vihermummi
Ottakaa ja lukekaa mitä olen kirjoittanut kuolemanjälkeisestä elämästä. Ottakaa kuolemanjälkeinen elämä - Suomi24 keskustelu -Tietoa kuolemasta. HYvää jatkoa kaikille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244666- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483105- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522328
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539