Eli kestääkö torjutuksi tulemisen? Vai saako hänestä sillä tavoin ikuisen vihamiehen?
Voiko Oinaalle sanoa EI?
18
4553
Vastaukset
- suora vastaus
Kaikille saa ja pitää sanoa ei jos ei kiinnosta. Tunteilla ei saa leikkiä. Ei vihamiestä tuollaisesta voi saada, jos ei oinasmies satu olemaan harvinaisen tyhmä. Ja jos niin tyhmä on niin ketä kiinnostaa imbesillin mielipiteet?
- elliini
Olet aivan oikeassa. Mulla vaan ei nyt meinaa järki leikata ollenkaan tässä tunnesopassa.. (punastus)
- näimpäniimpä
elliini kirjoitti:
Olet aivan oikeassa. Mulla vaan ei nyt meinaa järki leikata ollenkaan tässä tunnesopassa.. (punastus)
tuttu tunne.. Sitä vaan huomaa minun oinaassani että ei siihen järki pelaa kun hän tuntee torjutuksi tulemista. KAIKKI sanottu, tehty, koettu ei paina mitään jos ei saa siinä hetkessä haluamaansa. Tuntuu niin käsittämättömältä toiminnalta että ei voi kun pyöritellä päätään. Kerta kuukaudessa erottu.. (samoihin aikaan kuukaudesta :)
Eihän tässä auta taas kun alkaa laittaa sinkkuboksia kuntoon...
- tietoa on
VOI!!!Ehdottomasti pistää kampoihin.Jos annat vallan oinaalle,saat olla ikuisesti tossun alla kakkosvaihtoehto.Pidä puolesi olet sen jälkeen oinaallesi haaste jonka hänen on pakko valloittaa.
- pakko !!!
Kyllä edellisen kirj.kans olen samaa mieltä,jos OINAALLE annat VALLAN!!!Se pomottaa ja alistaa aina,tää on tosi hirmu vaikee horoskooppi merkki,kiertäisin h....tti kaukaa jos voisin!
- kakara?
pakko !!! kirjoitti:
Kyllä edellisen kirj.kans olen samaa mieltä,jos OINAALLE annat VALLAN!!!Se pomottaa ja alistaa aina,tää on tosi hirmu vaikee horoskooppi merkki,kiertäisin h....tti kaukaa jos voisin!
Tuollaisella lapsellisella ärhentelyllä jne. oinaat testaa toisten rajoja. Mutta juuri kiukutellessaan oinaat on heikoimmillaan ja näyttävät mikä pelottaa. (ero, toisen lähteminen, ettei se oma kulti välitäkään kovan paikan tullen...)
Noihin lapsellisiin purkauksiin kannattaa suhtautua kuin pikkulapsen kiukutteluun. Kakaramaisesti käyttäytyvä oinas taipuu aina hetken mietittyään kypsemmän ja rauhallisen ymmärtävästi kantansa esittävän "isomman ihmisen" kannalle. Ja arvostaa itseään kypsempääja voimakasta partneria. Eri asia tietenkin, arvostaako kypsä partneri lapsellista oinasta...mutta kokemukseni mukaan typerät kiukuttelut ovat joko a) suhteen alkupuolen ongelma, jolloin täydellistä luottamusta ei ole vielä saavutettu tai b) myöhemmin hyvin ajoittaisia tapoja purkaa turhatumista, jolloin ne eivät jaksa häiritä, sillä oinas on jo oppinut, että kumppaniin voi luottaa ja anteeksi pitää pyytää.
-oinaan puoliso, yhdessä 5 vuotta - pöks
kakara? kirjoitti:
Tuollaisella lapsellisella ärhentelyllä jne. oinaat testaa toisten rajoja. Mutta juuri kiukutellessaan oinaat on heikoimmillaan ja näyttävät mikä pelottaa. (ero, toisen lähteminen, ettei se oma kulti välitäkään kovan paikan tullen...)
Noihin lapsellisiin purkauksiin kannattaa suhtautua kuin pikkulapsen kiukutteluun. Kakaramaisesti käyttäytyvä oinas taipuu aina hetken mietittyään kypsemmän ja rauhallisen ymmärtävästi kantansa esittävän "isomman ihmisen" kannalle. Ja arvostaa itseään kypsempääja voimakasta partneria. Eri asia tietenkin, arvostaako kypsä partneri lapsellista oinasta...mutta kokemukseni mukaan typerät kiukuttelut ovat joko a) suhteen alkupuolen ongelma, jolloin täydellistä luottamusta ei ole vielä saavutettu tai b) myöhemmin hyvin ajoittaisia tapoja purkaa turhatumista, jolloin ne eivät jaksa häiritä, sillä oinas on jo oppinut, että kumppaniin voi luottaa ja anteeksi pitää pyytää.
-oinaan puoliso, yhdessä 5 vuottase taitaa mennä. Tunnustan tuon kiukuttelun =(.
(Arvatkaas kuinka paljon ottaa päähän ettei pysty hillitsemään? Ja että tuntee täysillä ja nopeasti kaikki tunteet? Tavassani suuttua ja tapella kerron vain itsestäni, ja silloin olen äärimmäisen heikoilla,toisen "armoilla", siinäpä sitä kestämistä paskan olon lisäksi..)
Rajojen hakua taitaa olla. Tiedän olevani lapsellinen, mutta opettelen hillitsemään tunteitani.
Unelmieni mies on juuri sellainen joka on tässä se vahvempi. Eikä muuta mitään itsessään vain siksi että minä niin haluan. Sellaista ihmistä voin arvostaa täydestä sydämestä.
Sekavaa sano..sou sori - todellakin
pakko !!! kirjoitti:
samaa mieltä...
- Oinas M 23
Oinaan ei tarvitse pompotella, oinas haluaa kontrolloida omia tekemisiään ja menojaan, EI TOISEN ihmisen tekemisiä.
- Jatta
Oinas nainen ainakin kestää torjutuksi tulemisen - eikä juurikaan horjuta maata jalkojen alla. Et saa ikuista vihamiestä. Oinaan asenne sinua kohtaan muuttuu todennäköisesti ylimieliseksi, mutta ei vihamieliseksi. vastaus kysymykseesi on; kyllä:-)
- JumankautaJuuNääs
... ja pitääkin sanoa välillä! Oinaan kanssa pätee sanonta, että valtaa saa vain vallalla.
- nomitäääääh
itellä on oinas mies. ja sillä on oikeestaa hirve tarve saada tahtonsa läpi. itse olen kans tosijääräpäinen(jousimies) olen monesti sanonu ei. tai siis mun mielipiteeni. riitahan siitä meinaa aina tulla. mutta lopulta käy niin että mun oinasmies tuleeki kiltisti pyytää anteeksi ja sanoo että olit oikeassa.
- Oinasko uskoisi
nomitäääääh kirjoitti:
itellä on oinas mies. ja sillä on oikeestaa hirve tarve saada tahtonsa läpi. itse olen kans tosijääräpäinen(jousimies) olen monesti sanonu ei. tai siis mun mielipiteeni. riitahan siitä meinaa aina tulla. mutta lopulta käy niin että mun oinasmies tuleeki kiltisti pyytää anteeksi ja sanoo että olit oikeassa.
Mä olen oinasnainen, ja mulle voi sanoa "ei". Eri asia on, saako sanomistaan perille. Itse pidän nimenomaan oinasmaisena sitä piirrettäni, että kaikkein varmimmin mies saa minut ihastumaan itseensä kieltäytymällä seksistä. Muistan elämäni jokaisen kieltäytyneen (useimpia lämmöllä), vaikka monet suostuneet olen unohtanut jo aikaa sitten...
Ainakaan musta ei siis saa vihamiestä, mutta jos aikoo tulla ymmärretyksi, pitää se ei sanoa KOVAA JA PAINOKKAASTI.
- ....
kerran...
- riippuu
niin asiasta. jos seksistä kieltäydyt oinas vissiin (ainaki ite) loukkaantuu ja kiukuttelee asiasta aikansa mut ei siitä vihamiestä tule. liian ylpeä kun on näyttääkseen et nyt kolahti. ja omat mielipiteet pitää olla. oinas arvostaa ihmistä jolla on omaa aivotoimintaa eikä kaikki ole vain et kyllä kulta. muuten olet armottomasti tossun alla. joten tietty saa. tosin hiukan kannattaa miettiä et miten sen tekee. :)
- Oinasnainen...
Oinaalle EI VOI sanoa EI! Mulle ainakaan. Moni ei vaan pysty. Mulla niin hyvä taito kietoa ihmiset pikkusormen ympärille. ;)
- Ihmettelevä oinas
Miksi ihmeessä pitäisi sanoa.
- Oinaspässi-1
viidennen kerran jälkeen voi sanoo "voisit sä jo lopettaa mä sain jo kaks orkkuu". Sit mä voisin käyä suihkus ja petata sängkyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133728Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja273010Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2742785Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51925- 2241478
- 751261
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1631095Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21067Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi311004Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95961