Onko kokemuksia? haluaisin vanhaan kirkkaaseen lasiin näkösuojan. Itse ajattelin maalaamista, mutta ilmeisesti maalin kanssa on vähän tuuripeliä miten onnistuu. Jos jollain on kokemuksia tai muita ehdotuksia niin milellään ottaisin vastaan. Kuvat ja linkit tuotteisiin olisivat kanssa hyödyllisiä. Kiitoksia.
Ikkunalasiin näköeste
5
2564
Vastaukset
- ei linkkejä
Käy biltemasta tai motonetistä taikka vaikka hongonkin sälätalosta hakemassa kalvoa joka on tarkoitettu autojen ikkunoihin. Ulos näkee mutta ei sisälle. useimmiten kyllä mustaa taikka hyvin tummaa.
Voit myös tehdä ikkunastasi jäälasia helposti esim tapettiliisterillä kunhan teet siitä kyllin ohutta. Laita hilettä joukkoon niin kansa vapisee kauneuden edessä. Tällä keinoin et kyllä näe itsekkään ulos.
Sälekaihdin lienee helpoin ratkaisu. Kiinni niin kukaan ei näe raollaan niin näet itse.
Silkalla maalillakin onnistuu aivan huipusti mutta silloinkaan et itse enää näe ulos. - ihan kivoja
jos on lapsia anna niiden tehdä kalvoväreillä kuvioita mitkä liimaat ikkunaan. Tiimarista saa paarilla eurolla setin joista tehdään siirtokuvia. Voi myös jäljentää esim. lehdistä kuvioita jos haluaa fiksumpia..
- annerik
kuvioitua kontaktimuovia vaan pintaan niin ei näy.
- ikkunaan
www.peeli.fi
- satun tietämään
katsoppas www.daite.fi jos vaikka apua löytyisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463347
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058