Hei kaikille! Minä täällä kamppailen ovulaatiotestien kanssa. Olen nyt testaillut 4 kuukautta enkä ole kertaakaan saanut testi- ja kontrolliviivasta yhtä vahvoja. Onko siis niin, että en ovuloi ollenkaan? Olen käyttänyt vaihdellen halpatestit.fi testejä sekä clearblue-testejä? viiva vahvistuu kyllä melkein kontrolliviivan vahvuiseksi, mutta huippua ei tule ennen kuin viiva taas alkaa heiketä? KP välillä 28-32.
ei lh-huippua
5
2544
Vastaukset
- Nenemesis
Itsehän kun aikoinani käyttelin tiuhaankin nuita ovistikkuja niin aina vain tuli pelkkiä haamuja,mutta silloin kun ovis oli käsillä niin sain selvän plussan. Eli sinun tapauksessa kyseessä voisi olla joku inhimillinen erehdyskin eli jos testaat juuri silloin kun ovis on jo mennyt tai vasta tuloillaan..(tiedän se on turhauttavaa) mutta ainakin noin äkkiseltään tuli mieleen tuollainen. Niin ja se on ihan yhtä totta,että kierrossa voi tapahtua useampi ovulaatio tai sitten ei ollenkaan. Teidäpä siis sitten taas!:/ .
- mm77
Mulle gyne sano ettei ne niillä välttämättä näykään kun se lh-nousu on niin lyhytaikanen. Mä myös sain viimesimmässä kierrossa vaan yhtenä päivänä viivan ja sekin oli hailakampi ku vertailuviiva mutta ultrassa munasarja näytti ovuloineelta.
- vauvakuumeinen
Tulisiko koko testiviivan sitten kadota? Siis koska sen ns. huipun jälkeen tulee taas haaleampia viivoja jonkun aikaa ennen kuin katoaa kokonaan? Kun minä saan niitä haamuviivoja useana päivänä...
- mm77
vauvakuumeinen kirjoitti:
Tulisiko koko testiviivan sitten kadota? Siis koska sen ns. huipun jälkeen tulee taas haaleampia viivoja jonkun aikaa ennen kuin katoaa kokonaan? Kun minä saan niitä haamuviivoja useana päivänä...
mullakin on "käyttäytyny" sillon kun kunnon vahvaa en oo saanu. (Jos jäis vahvaks useemmaks päiväks niin saattas olla kyse pcosta.)
Ensin tosi hailakkaa, tuskin näkyvääkään, sitten hiukan vahvempaa kunnes yks päivä lähes yhtä vahva (tai plussa) ja seuraavana taas hailakmapi ja sitä seuraavana tuskin näkyvää..ja tosiaan viime kuussa tuli vaan yhtenä päivänä hailakampi ja muuten sai tihrustaa, mut m-sarja näytti silti ovuloineelta. Vaikka eihän toi ultrakaan ihan 100-varmasti sitä kerro että munasolu ois sieltä irronnu pois mutta onhan se nyt todennäkösempää että on ollu ovis kun että ei olis ollu...käsittääkseni!
- testailija
Mä en ole koskaan onnistunut saamaan ovistestillä plussaa, vaikka olenkin kokeillut monia eri testejä. Kuitenkin verikokeiden perusteella lääkäri on varmuudella sanonut, että ovuloin. Lääkäri selitti, että joillakin voi kehon hormonitoiminta olla alhaisempaa, mitä keskimäärin, ja näin ollen tällaiset testit eivät sitä pysty havaitsemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216755Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562313- 1471867
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981065- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.90963- 32850
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon152783