Okun silmäaseman palvelu mättää :(!

Ei vain näe

Mikä mättää Okun silmäaseman palvelussa? Tilasimme pojalle silmälasit, johon tuli maksusitoumus. Lasit tilattiin (tai aiankin maksusitoumus saatiin soskusta) 16.8. Jäimme siis odottelemaan uusia laseja.

Mutta eipä vain kuulunut, ei... vaikka asemalla kehyksiä sovittelemassa ollut Voutilaisen Minna torstaina 16.8 soitti, että jos käyn viemässä uuden arvion soskuun itse (kaup.talon lähetti oli tuolloin lomalla) lasit joutuisivat nopeammin. Joten kävin viemässä uuden arvion. Siellä virkailija lupasi mahd. nopeasti hoitaa sitoumuksen silmäasemalle. Ja sinne se varmasti nopeasti menikin, mutta mikä maksaa?


Sillä kun 27.8. soitin ja kyselin silmäasemalle, että koska uudet lasit mahdollisesti olisi noudettavissa, sieltä sanottiin, ettei niitä ole edes tilattu! Miksi ei? Eikö sellaisille, jotka eivät itse pysty maksamaan laseja käteisellä, vaan joutuvat turvautumaan sosiaalitoimiston apuun, tarvitse toimittaa palvelua nopeasti? Mikä mättää? Ensi kerralla en taatusti Okun Silmäasemalta laseja tilaa! Jopa Joensuun silmäasemalta lasit itselleni aikoinani sain 4 pvä:n sisään reseptin sinne jätettyäni. Täältä ei edes tilausta laiteta menemään!

21

5535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähdäänsanosokea

      Kerran kävin näöntarkastuksessa tuolla koska lasini meni rikki. No optikko passitti minut silmälääkärin tarkastukseen koska tarvitsen kuulemma "erikoislasit". No otin sitten ajan ja kuinkas ollakaan...lääkäri totesi etten tarvitse mitään "erikoislaseja" vaan ihan entisillä arvoilla saan uudet kakkulat...että näin! Ei se köyhälle ihan ilmaista ole tuo turha lääkärintarkastus >:(

    • Käyvät muutenkin

      Ostoksilla Joensuussa, jopa sellaisissa tapauksissa joissa olisi mahdollista asioida omalla paikkakunnalla.
      Kannattaisi pitää asiakkaista kiinni ikään ja varallisuuteen katsomatta.

    • valittaja

      veronmaksajien rahoista osittain revitään nuo sossun kulut...selvittäisit ensin k.o liikkeen kansa asiat ennen kuin tulet tänne valittamaan...ei kai maksusitoutumiset kata joensuun liikkeitä?itse pitäisin asiani omana tietona kun sossun rahoilla eläisin...omillani tulen toimeen ,vaikkakin aika heikosti...

      • Ei vain näe

        ...Joensuun liikkeitä maksusioumukset, mutta miksi tälläinen viesti? Eikö köyhien tarvitse siis nähdä hyvin? Vai mikä oli sinun viestisi tarkoitus "valittaja"? Samalla laillahan ne silmäasema rahat saa, maksaako palvelun käteisellä vai maksusitoumuksella. Niin, ja tarkoitukseni ei ollut mainostaa, kenen rahoilla kukin elää, valitin vain hidasta palvelua. Koska liikkeessä ei tosiaankaan oltu osattu tilata noita laseja, vaikka maksuasiat oli selvillä.


    • Outolainen

      Kävin siellä näöntarkastuksessa ja tilasin lasit favopticilta. Lasit tulivat 10 kertaa halvemmiksi kuin edelliset.

    • Okun SA

      Olemme pahoillamme aiheuttamastamme mielipahasta Teille ja pojallenne. Kiitos palautteesta. Yritämme palvella entistä paremmin. Myös sosiaalitoimiston asiakkaat ovat meille tärkeitä.
      Tapauksessanne saimme virallisen maksusitoumuksen päivän sen jälkeen kun olimme luovuttaneet lasit pojallenne, kesälomat siellä ja meillä aiheuttivat sekaannusta toimituksessa. Ensimmäisen maksusitoumuksen takia ( se ei sisältänyt erikoisohutta kalliimpaa linssiä ) liikkeestämme soitettiin sos.toimistoon ja pyydettiin lupaa tilata erikoisohuet linssit suhteellisen voimakkaan voimakkuuden takia, koska emme mielellämme laita nuorelle ihmiselle paksureunaisia linssejä. Sos.toim. lupasi käsitellä asian ja toimittaa maksusitoumuksen meille. Myönnetystä maksusitoumuksesta saimme tiedon vasta Teiltä tiedusteltuanne poikanne laseja. Lasithan tulivat ja valmistuivat heti seuraavana päivänä Teidän ilmoituksenne jälkeen.
      Tänä päivänä valmistusajat ovat pidentyneet kaikkialla, linssit valmistetaan muualla keskitetysti. Meillä hionta tapahtuu paikan päällä, joten outokumpulaiset saavat lasinsa keskimääräistä nopeammin.
      Tervetuloa edelleenkin asioimaan liikkeeseemme jos poikanne lasit painavat, valuvat tai tarvitsevat muutoin huoltoa. Huoltohan on liikkeessämme maksutonta.
      Sosiaalitoimisto on suhtautunut erittäin ymmärtäväisesti kun olemme joutuneet selvittämään asiakkaiden hintavaihtoehtoja erikoistapauksissa. Kiitos heille siitä.
      Ystävällisin terveisin Outokummun Lääkäri- ja Silmäasema

      • meillä

        Me olemme ainakin joutuneet maksamaan aina lasien huollosta ja vieläpä melko korkeaa hintaa...


      • Okun SA
        meillä kirjoitti:

        Me olemme ainakin joutuneet maksamaan aina lasien huollosta ja vieläpä melko korkeaa hintaa...

        Hyvä nimimerkki " Ei maksutonta ". Silmälasien huolto on ollut meillä aina maksutonta mikäli laseihin ei ole tarvinnut vaihtaa varaosia. Silmäasemilta ostettujen silmälasien muotoontaivuttelu ja ruuvien kiristys ja tarkistus suoritetaan liikkeessämme aina veloituksetta.
        Syysterveisin Outokummun Silmäasema


      • "hyvää" palvelua

        Kyllä on siinä liikkeessä maailman huonoin palvelu. Kun asiakas astuu ovesta sisään, niin vaikka ovelta kuuluu kilahdus, niin "asiakaspalvelija" ei nosta katsettakaan, kun on niin tärkeää tuo lehden luku. Ja "palvelu" on sitten sellaista nenäänsä pitkin katsomista ja ei asiakaspalvelua lähelläkään. Olisin uudet lasit ostanut, mutta kun oli suoraan sanoen niin "hyvää" palvelua, niin enpäs sieltä voinut ostaa. Kyllä jos pahan mielen haluaa, niin voin suositella tuonne menemistä! Vaikka olisi miten hyvä päivä, niin kyllä ilo katoaa kun tuolla käy.

        On se kumma kun ei oman paikkakunnan yrityksille raha kelpaa. Sitten puhutaan, että pitäisi suosia oman paikkakunnan palveluja. Kyllä vaikka muualla on lomautuksia, niin heillä taitaa olla niin varma työpaikka, että on varaa kohdella asiakkaita alentavasti, v-mäisesti ja muutenkin erittäin epäystävällisesti. No, näköjään joillakin se palkka tulee ihan lehtien luvusta...

        Ja tuo että täällä netissä tämä liike kommentoi yksityistä tapausta noin tarkasti, niin minusta tällaisellakin liikkeellä on tietynlainen vaitiolovelvollisuus, että kuullostaa aika omituiselta. Kyllä saisivat peiliin katsoa nuo "asiakaspalvelijat". Tiedän monia jotka eivät liikkeessä asioi, tämän "hyvän palvelun" takia. Herää kyllä kysymys, miten teillä on varaa olla noin "ystävällisiä"?


    • Oletko eksynyt?

      Silmäasema on Sepänkadulla, ei netissä. Miksi sinä tänne valitat?

      • valittajia

        ...ja ihan tyhjänpäiväisistä asioista. Joten älä urputa "Hei haloo!"


      • entinen okulainen kaaaaauka...

        lehtien "lukijan kynästä" -palstoilla, nykyään netissä - herää vain tälle vuosituhannelle.


      • jetta 5656
        entinen okulainen kaaaaauka... kirjoitti:

        lehtien "lukijan kynästä" -palstoilla, nykyään netissä - herää vain tälle vuosituhannelle.

        On siellä ainakin yksi tosi hyvän näköinen muija töissä.


      • <<<<
        jetta 5656 kirjoitti:

        On siellä ainakin yksi tosi hyvän näköinen muija töissä.

        Lasini sieltä mistä saa hyvät ja halvat. Myyjän ulkonäkö ei ole ratkaiseva.
        Ei joensuussakaan aina palvelu pelaa, on kokemusta!
        Kaivoseläkeläisen leski


    • olen saanut

      tuolta asiallista ja hyvää palvelua.

    • tyytyväinen potilas

      Ihan hyvin on pelittänyt, ei mitään valittamisen aihetta. Aikoja esim
      lääkärille saa jopa viikonlopuksi, sillonhan terkkakeskus on kiinni.
      Ei tarvia lähteä ajelemaan Joensuuhun asti.
      Toki hinnat on korkeammat mutta palveluun nähden ihan kohtuulliset.
      Käykääs tsekkaamassa vaikka ITE:llä tai Suinuussa.

    • ziluman

      No meidän kolmihenkinen perhe on saanut Okun silmäasemalta aivan erinomaista palvelua. Onhan ne lasit esim: Joensuussa halvempia, itse ostin specsaversilta kahdet yhden hinnalla, toiset hajosivat ja varaosia ei saa. Olen korjauttanut hajonneet Okun silmäasemalla. Enää en halpoihin kopioihin sorru!

    • ;)

      Olen itsekin lasini ostanut Okun Silmäasemalta ja muitakin sen talon palveluja käyttänyt, joten en ymmärrä miksi pitää valittaa. Asiakaspalvelua parhaimmillaan eikä siellä katsota onko lompakko täynnä vai tyhjä, asiakkaat asiakkaina. Joten kiitos ja hyvää jatkoa eteenpäin!

    • Vannoutunut

      En osta koskaan silmälaseja Outokummun Ailmäasemalta, sillä henkilökuntaan kuuluu eräs ei- toivottu henkilö.

      • vannoutunut33

        kirjoitusvirhe , pitäisi olla " Silmäasemalta"


      • no voi

        kamala. Mie yritän kestää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

      Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1423
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

      Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1390
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

      Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1115
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

      Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      975
    6. j miehelle

      Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    7. Me emme...

      Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      942
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

      Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      885
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

      Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      68
      866
    10. Korjaamo Kiesifix

      Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe