paraneeko se koskaan?,, olen 25 v mies ja polttanut tupakkaa 12 vuotiaasta asti enemmän tai vähemmän, ja ollut lakossa monta kertaa, pisin yli 9kk, ja nyt kohta 6kk lakkoa,ton 9 kuukauden lakko ei auttanu mitää...
niin että paraneeko se koskaan
krooninen keuhkoputken tulehdus
8
1676
Vastaukset
- samma här
"Krooninen keuhkoputkentulehdus (bronchitis chronica)
Krooninen bronkiitti tarkoittaa keuhkoputkien limakalvon pitkittynyttä tulehdusta. Kliiniseen diagnoosiin vaaditaan pitkäkestoisuuden lisäksi yskään liittyvä voimakas limaneritys.
Makroskooppisesti muutokset painottuvat pienempiin bronkuksiin ja bronkioleihin, mutta myös suuremmat bronkukset vaurioituvat. Bronkusten limakalvo on punoittava, paksuuntunut ja juosteinen. Siihen on tarttunut kiinni jyväistä limaneritettä. Pitkään jatkuneisiin tapauksiin liittyy lähes säännönmukaisesti emfyseema (ilmapöhö). Krooninen bronkiitti luetaankin ns. kroonisiin obstruktiivisiin keuhkosairauksiin. (COPD = Chronic Obstructive Pulmonary Disease)."
http://www.solunetti.fi/fi/patologia/krooninen_bronkiitti/ - Mulla kanssa
mut kyl sen kanssa pärjää! En ole tupakoinut kuin joskus -80-luvulla vähän. Joten ei se siitä johdu. Astma mulla kyllä on. Yritä "räkiä" sitä limaa ylos rykäsemällä ja syö terveellisesti ja harrasta liikuntaa, minkä voit. Kyl sen kanssa pärjää!
- bakteerien pitempiaikaista
syöntiä!!
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Maitohappobakteeri
...
Lueppa nuo jutut-
Opettavainen tarina allergiasta ja astmasta:
Kaksi lainausta allaolevan linkin tekstistä:
1.Lainaus alkaa-
""Kerrompa laktoosi'intoleranssi migreeni-jutun.
Toisin kuin on luultu, laktoosi'intoleranssi ei olekaan periytyvä!
Iso'isälläni oli mahaoireita, jota ei tuolloin oltu diagnosoitu. Isälläni oli joku diagnoosi, en vaan muista mikä, mutta isäni söi närästykseen ruokasoodaa, joka siihen aikaan oli yleistä. Minulle diagnosoitiin laktoosi'intoleranssi ja myöhemmin vielä migreeni! Ja tietysti kaiken huipuksi pojallani samat vaivat! Olen puurtanut näiden po ongelmien/bakteerien parissa jo vuosia ja kuinka ollakaan v.2006 keksin mistä nämä po vatsa'ongelmat todellisuudessa johtuvat! Olen aina ensin itse koekaniinina ja jos/kun homma toimii, niin sitten laajempi koeryhmä. Rupesin syömään tuota xxxxxxxxxxxxxxxx tuotetta, joka sisältää nuo kaikki kolme tärkeätä bakteeria
ja 9/2006 rupesin syömään noita bakteereja jatkuvasti. Ja tämän vuoden puolella ei
ole ollut laktoosi'ongelmia, eikä migreeniä!!! Lääkärien-Duodecim on kanssa heräämässä tähän, joka sinänsä on uskomatonta!
Tuo laktoosi'intoleranssiin, migreeniin ja hiivaan vaikuttava tärkein bakteeri on
Lactobacillus asidophilus!!!""
-lainaus päättyy.
2.Lainaus alkaa-
""Kerronpa sinulle tyttärestäni. Hänellä diagnosoitiin astma 9-vuotiaana ja määrättiin astmalääkkeet. Samalla kun itse olin hyvin sairas ja muutin ruokavalioni, muuttui tyttärenikin ruokavalio, eli vain luomuruokaa, makeat pois, tilalle vitamiinit ja maitohappbakteerit. Aina kun hänellä oli maha kipeä, migreeni ja oksensi hän tahtoi minulta mhb.ta. Pikkuhiljaa migreeni alkoi helpottamaan ja 2 vuotta sitten astmalääkkeen sai jättää pois. Nykyään 13v hän jaksaa esim pelata jääkiekkoa poikien joukkuueessa ja kesät pelaa jalkapalloa tyttöjoukkueessa. Hengenahdistusta
ei enää ole ollut. Hänellä kyllä on ollut IgE koholla(ainakin pari vuotta sitten).
Mutta aina kun hän tuntee olonsa vetämättömäksi hän ottaa itse mhb:ta. Hänellä on todettu maitoallergia.
Nuorempi tyttäreni (10V) on kans laktoosi-int. Mutta aina kun on mennyt syömään jotain väärää ja tulee maha kipeäksi hän haluaa mhb:ta. Eikä reissuunkaan lähde ilman mhb.ta, ne pitää aina muistaa ottaa mukaan.
Ja sen olen huomannut nuoremman tyttäreni kohdalla että kun hänellä on yskä, maitohappobakteerilla yskiminen loppuu kuin seinään. Se on meidän yskänlääke. Eli monet
taudit johtuvat mahan huonosta kunnosta ja kun maha saadaan kuntoon alkaa muutkin oireet helpottamaan. Molemmilla lapsilla on keliakia paketissa joku osa koholla,
mutta ei kuulemma ole vielä keliakiaa. Ja siksikin olen syöttänyt heille mhb.ta,
jospa maha rauhoittuisi eikä tulisikaan mitään.
Olen sinun kanssasi aivan samaa mieltä maitohappobakteereiden tärkeydestä.Ja kuinka
tärkeä on ruokavalio.""
-lainaus päättyy.
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Opettavainen_tarina.txt
...................................
Seuraavan löysin netistä-
Uskon että
Kirjoittanut: monet eivät 25.8.2007 klo 20.57
usko ruokavalioon ja maitohappobakt.omalta kohdaltani voinsanoa että muutaman päivän ,viikon kokeilu ei johda mihinkään.Se on otettava elintavaksi!!Näin ainakin minulla.Nyt usean vuoden jälkeen alkaa näkymään tulokset,kun jatkoin vain "sinnillä".Olen parantumassa astmasta,allergiasta ym oireista.Maitohappobakteereilla ja ruokavaliolla on USKOMATON TEHO.Lääkkeet olen jo saanut jättää pois.Mutta tämä on pitkällisen prosessin tulos.
Sinunkin kannattaa aloittaa heti tänään.Saat elämäsi takaisin ja se on jo paljon se!!!
______________________________________________ - Akkapaha
... jos lopetat tupakanpolton. Jos jatkat, riski sairastua keuhkoahtaumatautiin on suuri.Mieti sitä.
- nimetön,..
eli oon nyt siis aika tarkalleen ollu 6kk polttamatta ku maaliskuun eka päivä alotin,
ja halun todellakin olla savuton loppuelämäni
ja noi bakteerit mitä luin tosta linkistä oli aika kalliita,, se 2 lääke makso 10€ per päivä, mulla ei oo varaa siihe :( - bookyn
tekstiltä? Vai onko teitä jo kaksi kansanparantajaa liikenteessä?
- Akkapaha
nimetön,.. kirjoitti:
eli oon nyt siis aika tarkalleen ollu 6kk polttamatta ku maaliskuun eka päivä alotin,
ja halun todellakin olla savuton loppuelämäni
ja noi bakteerit mitä luin tosta linkistä oli aika kalliita,, se 2 lääke makso 10€ per päivä, mulla ei oo varaa siihe :(... "lääkkeistä" mutta auttaa jos lopetat tupakanpolton. Sen ainakijn tiedän.
- Akkapaha
bookyn kirjoitti:
tekstiltä? Vai onko teitä jo kaksi kansanparantajaa liikenteessä?
No tansskko nää vaikka kansantansseja noin niin ko esmes ;-).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232