Papillon/Phalene

lsdfjoåasf

Paljonko maksaisi noin 1-vuotias papillon tai phalene?

5

651

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkup..

Haluaisin kuulla miten te teette koiranne kanssa eri asiat. Kuinka usein teillä pestään papillon? Föönaatko kuivaksi? Onko tuottanut ongelmia =)?
      Monestiko päivässä ruokit aikuisen koirasi? Ja minkälaisella ruoalla?
      Voiko papillonilla pitää talvella koirien toppatakkeja jne?
      Kiitos!

• onhan niitä tyyli kuteit ;)

Itselläni on Chihun/papilonin (perhoskoiran) sekoitus narttu ja itse pidän hällä vaatteita talvella,kovat pakkaset ovat hyytäviä niin isoille kuin pienille koirille mutta meidän koiralla itse olen pitänyt sen mukaisia kuteita mitä ilma pitää,joten eikähän phalenea chihuahuaa ja papilonia voi pukea :) ;)

• Huitelo
        onhan niitä tyyli kuteit ;) kirjoitti:

Itselläni on Chihun/papilonin (perhoskoiran) sekoitus narttu ja itse pidän hällä vaatteita talvella,kovat pakkaset ovat hyytäviä niin isoille kuin pienille koirille mutta meidän koiralla itse olen pitänyt sen mukaisia kuteita mitä ilma pitää,joten eikähän phalenea chihuahuaa ja papilonia voi pukea :) ;)

Minultakin löytyy chihu/papilon(perhoskoira) sekoitus vauva. Itse käytän kylmillä ilmoilla vaatteita esim takkia. Iltasin kun on kylmät ilmat takki on varmasti päällä.

Sinä jolla tämä sama yhdistelmä,mistä olet koirasi ostanut? (jos vaikka sisaruksia löytyisi) =)

• perhostytta

..aina pesun jälkeen jos ei halua kiharakarvaista koiraa. Meillä phalene pestään kuon on likainen ja ennen näyttelyä. Se, että pitäisi pestä kerran kuukaudessa on täyttä puppua.

• papiloniih

mä ostin mun papilonin mun kummilta noin 1500eur et jotain päälle 500-1500?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4288
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      136
      2989
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2332
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      42
      2196
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1873
    6. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      90
      1773
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1576
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1529
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      147
      1367
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      32
      1200
    Aihe