Rapunainen ja Oinasmies

Lavenderry

Joo, eli tällainen tapaus. Itse olen rapunainen ja Oinasmies on kohteena. sanotaan vaikka näin; molemmat sanonu toisillee tykkeeväsä ja mietitty yhdessä seurustellaanko mut se on nyt jäänyt tässä vähän vähemmälle. aattelin kysellä, et onko yleistä teille oinasmiehille et teillä on paljon kavereina tyttöjä? Sillä tein huomion et oinasmiehillä ois. Mutta, en osaa tietenkään tulkita oinasmiestäni tämän takia, pitääkö hän vai ei pidä. Hän kyllä sanoo kaikenlaista ja tekee kaikenlaista miulle mutta en sitten varma ole.

3

1123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pupuorvokki

      Sehän on selvä, että oinasmies ei koskaan halua olla muualla kuin "parrasvaloissa", joten rapunainen on hyvä kumppani hänelle siinä mielessä. Oinasmies tarvitsee ympärilleen paljon naisia, jotta hän tuntisi itsensä mieheksi. Rapunaiselta vaaditaankin paljon kärsivällisyyttä ja tunteittensa hallintaa, että suhde toimisi. Oinaalta ei kannata sitä odottaa. Oinas on intensiivinen ja tulinen merkki, joten hän ei siedä minkäänlaista kahlitsemista eikä muutakaan, minkä hän kokee rajoittavan vapauttansa. Rakastajana hän on upea ja pitää huolta "omasta tytöstään" kynsin ja hampain, välillä mustasukkaisena "tyttönsä" huomiosta.

    • justiina

      Oinas-varmaan tähtimerkeistä kaikkein hankalin.Kaikki menee hyvin jos olet kaikista asioista samaa mieltä,ajattelet kuin hän,passaat,varot sanojasi,kirjalimellisesti olet tossun alla.Minulla on "onni" omistaa tällainen kumppani,yhdessä oltu viisi vuotta.Hän itse saa loukata ja huutaa ja tehdä sitä mitä itse haluaa,kumppani ei missään tapauksessa.Eilen illalla sanoin hänelle aivan rauhallisesti,että pitääkö aina ääni korottaa-muuta ei tarvittu silloin alkoi minua haukkumaan ja mollaamaan.Tänä iltanakin suuttui,kun olin sanonut että en ehdi jotakin asiaa tekemään.Yksinkertaisesti en tiedä miten häneen pitäisi suhtautua,alistua vai antaako takaisin,mutta vaikka oinas on valmis toista mollaamaan,sitä hän itse ei missään tapauksessa siedä.HÄNEN KANSSAAN EI SAA OLLA ERI MIELTÄ.Toisaalta hän on huolehtiva,ja kova työihminen ja siisteys on hänelle ykkösasia.Tämän illan kina johtui juuri siivouksesta.Tänä iltana oli tosi lähellä etten sanonut hänelle,että tuossa on ovi ala kävellä. Kertokaa hyvät ihmiset miten oinaan kanssa voi pärjätä.

      • Neuvoja kaipaisin

        minäkin.. Tuntuu kyllä niin helkkarin tutulta tuo kertomuksesi. Hän haluaa olla luomakunnan ykkönen, mutta ei halua tehdä sen eteen mitään. Kaikki asiat ovat toisen syytä, itsessä ei ole mitään vikaa. Nyt täällä ihmettelen miksi jaksan katsella tuota itsekästä miestä...Oletko huomannut muuten, että oinaiden tapa on ainoa oikea? "keskusteltiin" tuossa männä iltana, kun olin käyttänyt auton lämpöpuhaltimia väärin.. auta armias.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe