40e tunti näyttäs

olevan keskimäärin..

eli rahastuksesta lienee paljolti kyse niin tietysti ... Onko akupunktiota mahdollista harjoittaa itse omaan kehoonsa jos ostaa jonkun oppaan ja neulat?

3

833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On tietennii!

      Juu, kyllä on mahdollista, mutta mitä ihmettä siitä hyötyisit, että pistelisit itsesi kipeeksi ja mustelmille tietämättä m i t ä teet. Ei akupunktio tai kiinalainen lääketiede ole mikään tartuntatauti, joka vain tarttuu sopivassa seurassa. Hohohohoh.
      Opettelisitko myös punkteeraamaan nenäontelosi, niin ei tarvis tilata aikaa koulutuksen saaneelle hoitohenkilölle?

    • rahastukselta

      jos siitä saa apua.

      erikoislääkäri ottaa 70-90 €/ 15-20 min, eikä välttämättä edes tee mitään.

      jos yrittäjä haluaa normaalin (tulojen mukaisen) eläkkeen ja toimeentuloturvan sairaus tapauksissa, hänen tulee maksaa 20% YEL:llää ja jos haluais joskus lomaa pitää...ja tauoista ei kukaan maksa mitään...

      ja koulutukset on monesti yksityisiä, jotka maksaa maltaita, eikä kukaan takaa, että asiakkaita riittää tasaisen paljon...


      lähes mikä tahansa palvelu (vaikkaa kampaaja) veloittaa saman verran (vähintään) tunnista, eikä kovin moni rahoissa kieriskele....hintojen alentaminenkaan ei takaa asiakasvirtaa...

    • ei rahastusta

      Hmmm.. mitenköhän ensimmäinen kirjoittaja nyt mahtaa raahstuksen laskea.... Itse käyn Turussa akupunktiossa, mikä maksaa 50€/h (vrt kampaaja 70€/h, hammaslääkäri n.150€/h), eikä ole mielestäni paljon. Lääkärilläni on useamman vuoden koulutus akupunktioon, hänellä on sekä kiinalainen että suomalainen lääkärinkoulutus jne. Tuttavani ovat saaneet häneltä apua selkävaivoihin, stressiin, krooniseen masennukseen, sylkirauhasten toimimattomuuteen, kiputiloihin, kuukautiskiertoon, korvatulehduskierteeseen jne... Länsimaalaisella lääketieteellä hoidettaessa olisi tarvittu iso kasa kehoa sekoittavaa (kallista!!!!) lääkitystä, leikkauksia (kallista!!) , psykoterapiaa (kallista!!) jne... Joten voin suositella avoimin mielein kokeilemaan muutakin kuin pilleripurkkia vaivoihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      145
      10494
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3003
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2819
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1626
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1398
    Aihe