Huomasin eräänä aamuna oudon näköisen perhosen ruohikolla,siivet levällään.Nostin sen turvaan puupinon päälle räystään alle(kuvasin tietty ensin).Isokokoinen harmahtava alasiivissä poikkiraitoja ja ruumiissa punertavia ja vaaleita poikkiraitoja,yläpuolella 2 nystyrää ja niiden alapuolelle ikäänkuin punertavat korvat.Olisiko ollut Kiertokiitäjä?
Vastaukset 3
- Keräilijä1
Hei.
Löytämäsi perhonen oli tosiaankin kiertokiitäjä noiden kuvauksiesi perusteella. Onneksi olkoon hyvästä havainnostasi..
T:Pasi...- ollut
Tutkiessani kuvia kyseisestä kiitäjästä olen itsekin sitä mieltä että on kyseinen kiitäjä.Minnekkähän havainnon vois ilmoittaa helposti?
- Njalla
ollut kirjoitti:
Tutkiessani kuvia kyseisestä kiitäjästä olen itsekin sitä mieltä että on kyseinen kiitäjä.Minnekkähän havainnon vois ilmoittaa helposti?
LTKM:n sivulle http://www.hatikka.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911497
- 831032
- 67927
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t172853- 92783
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63566
- 36531
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128507