8 neitsyttä

ja kaikki

sairaan pihejä ja nuukia,itsekkin sanoneet,ainakin osa.

14

2632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :) :) :)

      Mitäs sä niltä oot vailla? Eiks sulla oo rahaa?

      • maksaisivat

        velkansa.. ja eivätkä elätättäisi itseään muilla..((


      • .........
        maksaisivat kirjoitti:

        velkansa.. ja eivätkä elätättäisi itseään muilla..((

        No sulleppa on osunut elätettäviä neitsyitä. Mikä oot ite horoskoopissa ja ootko mies vai nainen?

        Pihi minäkin olen, mutta velat maksan aina takaisin ajallaan. Tosin nykyään ei tarvitse lainata rahaa keneltäkään. Itseni ja lapseni elätän. Miehen heitin pihalle, kun siitä aiheutui vaan kuluja :):):)


      • yrittävät
        ......... kirjoitti:

        No sulleppa on osunut elätettäviä neitsyitä. Mikä oot ite horoskoopissa ja ootko mies vai nainen?

        Pihi minäkin olen, mutta velat maksan aina takaisin ajallaan. Tosin nykyään ei tarvitse lainata rahaa keneltäkään. Itseni ja lapseni elätän. Miehen heitin pihalle, kun siitä aiheutui vaan kuluja :):):)

        elää siivellä mokomat pihit.


      • ihan yksiin
        maksaisivat kirjoitti:

        velkansa.. ja eivätkä elätättäisi itseään muilla..((

        Ovat pihejä, mutta elättävät itsensä muilla eivätkä maksa velkojaan.Itsekin kyllä olen pihi, mutta senpä takia en ole muille velkaakaan saati kehtaisin maksattaa omia kulujani muilla.Toisekseen, itse olen valmis tarjoamaan ystävilleni ilman takaisinperintää tiettyjä asioita ihan sen takia, että ovat ystäviäni.Mikähän on sinun laitasi tämän ystävyyden suhteen?Vai pitäisikö hyötyä jokaisesta ihmisestä jotenkin?!


      • käääntele
        ihan yksiin kirjoitti:

        Ovat pihejä, mutta elättävät itsensä muilla eivätkä maksa velkojaan.Itsekin kyllä olen pihi, mutta senpä takia en ole muille velkaakaan saati kehtaisin maksattaa omia kulujani muilla.Toisekseen, itse olen valmis tarjoamaan ystävilleni ilman takaisinperintää tiettyjä asioita ihan sen takia, että ovat ystäviäni.Mikähän on sinun laitasi tämän ystävyyden suhteen?Vai pitäisikö hyötyä jokaisesta ihmisestä jotenkin?!

        asioita, siis olen tarjonnut ja ollut hyväsydäminen mutta se on kääntynyt toisinpäin eli nämä neitsyet yrittävät edelleen käyttää hyväksi vain..eli he haluavat hyötyä minusta kun nähneet anteliaisuuteni..


      • Miksi sitten
        käääntele kirjoitti:

        asioita, siis olen tarjonnut ja ollut hyväsydäminen mutta se on kääntynyt toisinpäin eli nämä neitsyet yrittävät edelleen käyttää hyväksi vain..eli he haluavat hyötyä minusta kun nähneet anteliaisuuteni..

        olet antelijas? Oletko antelijas muillekin kuin neitsyille? Miten muut merkit reakoivat anteliaisuuteesi?


      • merkit
        Miksi sitten kirjoitti:

        olet antelijas? Oletko antelijas muillekin kuin neitsyille? Miten muut merkit reakoivat anteliaisuuteesi?

        muistavat joskus takaisin, neitsyet eivät koskaan..


      • sweet...
        merkit kirjoitti:

        muistavat joskus takaisin, neitsyet eivät koskaan..

        Kylläpä sulle on käyny kurja kohtalo! 8 neitsyttä sua piinaa ja kaikki ovat vielä aivan samalla muotilla tehtyjä.KAIKKI muut merkit muistavat joskus takaisin, mutta nämä karmeat neitsyet eivät koskaan.Jos 8 ihmistä merkistä huolimatta käyttävät sinua järkiään hyväksi niin silloin täytyy olla jo hyväksikäytetyssäkin jotain vikaa.Miksi annat näin tapahtua kerta toisensa jälkeen?! Ja toisekseen katsohan välillä peiliinkin...


    • plex.i

      ...hyväksikäyttäjä. Mitä noitten neitsyiden olis pitäny sulle maksaa???

      Eiks kaikissa merkeissä oo huonot puolensa? Jos sä takerrut siihen, et neitsyt on pihi niin ei teidän ystävyydestä ainakaan mitään tuu. Ystävät sallii ystävilleen myös niitä huonoja puolia.

      • ja omat

        ruokansa!


      • suorastaan paskaaaaa.
        ja omat kirjoitti:

        ruokansa!

        Ensinnäkäään en usko että sulla on niin monta neitsyt "ystävää"kun en usko edes siihen että sulla olis edes niin monta muutakaan ystävää.Tunnut olevan aika sairas mieleltäsi?Minä neitsyt naisena tiedän kyllä mistä tuuli nyt puhaltaa,mut anna vaan palaa???Tunnen itseni useinkin Otto automaatiksi,koska autan ihmisiä heidän väliaikaisissa RAHAPULASSAAN.jotka kyllä valitetettavan usein jatkuu vuosiakin.Mutta ei nyt tulis mieleenkään että nettiin tulisin sitä valittamaan,ja se kyl täyttä valhetta ettei neitsyt hoida asioitaan liiankin pikkutarkasti,on vaan tainnut joku sua pikkusen opettaa elämän realiteetteja kun noin katkera ja"köyhä"olet joka suhteessa.ter.avulias aatu,tule tänne tääl saat leipää..


      • CariDa
        suorastaan paskaaaaa. kirjoitti:

        Ensinnäkäään en usko että sulla on niin monta neitsyt "ystävää"kun en usko edes siihen että sulla olis edes niin monta muutakaan ystävää.Tunnut olevan aika sairas mieleltäsi?Minä neitsyt naisena tiedän kyllä mistä tuuli nyt puhaltaa,mut anna vaan palaa???Tunnen itseni useinkin Otto automaatiksi,koska autan ihmisiä heidän väliaikaisissa RAHAPULASSAAN.jotka kyllä valitetettavan usein jatkuu vuosiakin.Mutta ei nyt tulis mieleenkään että nettiin tulisin sitä valittamaan,ja se kyl täyttä valhetta ettei neitsyt hoida asioitaan liiankin pikkutarkasti,on vaan tainnut joku sua pikkusen opettaa elämän realiteetteja kun noin katkera ja"köyhä"olet joka suhteessa.ter.avulias aatu,tule tänne tääl saat leipää..

        hauskaa seurattavaa tää keskustelu=) tunnen kyl suurta myötätuntoa tätä ihmistä kohtaan ketä on käytetty ja voin jopa aistia sen vitutuksen mikä sieltä viestien lomasta tulee. älä siis anna jos ei anneta sullekkaan. mut joo tästä neitsyitten ahneudesta tai pihiydestä sen verran et mun paras ystävä on neitsyt ja hän on tosi sydämellinen ihminen ja tosi ystävä johon voi aina luottaa!raha-asioissa se on tosiaan pirun tarkka eikä tykkää pahemmin lainailla rahaa ja jos lainaa ni on siitä tarkka et kaikki maksetaan takasin, mikä on kyl ihan järkevä piirre ihmisessä vaik se tarkkuus ottaa mua aina joskus päähän. mut tosiaan hän tarjoaa mulle tosi usein viiniä kotonansa ja tarjoilee mulle baarissa juomia vaikka mä en oman rahatilanteeni takia pysty oikeen koskaan tarjoomaan mitään takasin...eipä mulla sitten muuta.pärjäilkää älkääkä ny vittuilko toisillenne.


      • tarjolla sullekkin.
        ja omat kirjoitti:

        ruokansa!

        On meinaan synttärit,nyt tarjöilu pelaa,mitä sulle sais olla,ekä maksa mitään,voisin kuittailla sulle toistenkin "velkoja".ter.no tietysti se"avulias aatu".


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2204
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      159
      1436
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1045
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1019
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe