Kuulin että Apulannalta ilmestyy pian uusi livelevy, jossa mukana myös vähän vanhempaa matskua. Tulee kuulemma digipackin muodossa ja sisältää myös Eikä vielä ole edes ilta-albumin. En malta odottaa!!
Apikselta uusi livelevy!!!
4
793
Vastaukset
- ath-lon
Mistäs tuon kuulit/luit?
Asia on varmistettu Apulannan netti sivuilta
www.apulanta.fi
Näinhän siellä lukee
anteeksi suorakopiointi
Eikä vieläkään ole edes ilta - 2 CD:n live-levy kaupoissa 19.9.2007!
15 biisin live-levy, 20-sivuinen studiopäiväkirja sekä EVOEI-studiolevy Digipak-pakattuna.
Liveltä maistiaisina "Kaivo-biisi" osoitteessa http://www.myspace.com/jamesbenner.
Live-levyn biisit: 1.) Intro, 2.) Viisaus ei asu meissä, 3.) Karman laina, 4.) Ei yhtään todistajaa, 5.) Trauma, 6.) Väistö, 7.) Koneeseen kadonnut, 8.) Ylijäämävalumaa, 9.) Unenkansa, 10.) Odotus, 11.) Tornion kevät, 12.) Kalamiehen toveri, 13.) Minä olen voittaja, 14.) Näytelmä, 15.) Kaivo
"Trauma"-video alkaa pyöriä tämän julkaisun ilmestymisen aikoihin.
Tätä odottaen =)
Unen kansaa ainakin odottelen miltä kuulostanut livenä Näitä vanhoja on kuultu muita kyllä livenä niinkun kalamiehen toveri Joensuun Ilosaarirokissa suloklubilla.
nauratti kyllä biisin aikana eräs asia :D- ath-lon
loistava levy! Kuuntelin ton läpi ja akustiset olivat mahtavia! Studiopäiväkirjaa oli mukava lukea! Ulkoasultaan hieno levy. Loistavaa!
- k0ira
1. Intro
-Intro mikä intro. Aika kiva tämmönen 'kauhu'musiikki.
Kiva alotus levylle jota tulee
kuunneltua paljon keskellä
yötä ennen nukkumaan menoa.
2. Viisaus ei asu meissä
-Tää on hyvä! Paitsi että
mä en oikeen diggaa VEAMista,
niin siinä suhteessa hyvä.
Parempi ku se EL-konsertin
veto. Kyllä laulattaa.
Wo-oo-o-ou Wo-oo-o-u!
3. Karman laina
-Alkuvingutukset on vähän
outoja, mutta kai se kuuluu
asiaan. Jotenkin mulle
tulee tästä vähän lattea
phiilinki alussa, mutta kyllä
se sitte ekan kertsin jälkeen
nappailee. Tonin äänen muuntelut
on hauskoja.
4.Ei yhtään todistajaa
-Ja kunnon äplöödit heti alkuunsa.
Tää on kokonaisuudessaan aika,
ei, vaan tosi hyvä. Levyn
parhaimmistoa, mun mielestä.
Tykkään kyllä muutenkin kyseisestä
veisusta. Jee-je-jee-jee!
5. Trauma
- Trauma, EVOEIn parhaimmistoa.
Hyvin poijjat vetävät. Ei
mitään erikoista kommenttia.
Paitsi että Tonilla tulee vissiin
pikku laulelovirhe. Sitä sattuu.
6. Väistö
- Alku on ainakin ihan
rasittavan pitkä. Ja kun piisi
alkaa niin... no, vois mennä
paremminkin. Lauluvirhe! Mutta Toni naurahtaa/hymähtää siinä
hellusen kuulosesti.
7. Koneeseen kadonnut
-Tää oli akustinen. KoKa on
kyllä yks EVOEIn ehdottomasti
huonoimpia kappaleita, mutta
tää on ihana, kaunis ja upea.
Helmi! Tulee tippa linssiin kun
tätä kuuntelee... Sydäntä raastavaa
ulinaa (hyvällä tavalla). Tätä
tekis mieli laulaa mukana oikeen
phiiliksissä.
8. Ylijäämävaluma
-Acoustic. Tämä on kyllä ihan liian
iloinen ja IHAN liian joulu!!!
Sipekin taitaa vähän laulahtaa
tuola välissä.
9. Unenkansa
- Lisää akustikkia. JEE!
Nätti. Nätimpi kun styydiö
verse. Styydiö verse on
tylsähkö, tämä ei. Itkettääkin
vähän. Mutta mitä Kauko-setä tuola
laulaa? "niin monta SANNAA niin
tyhjää sanaa"? Voi olla että kuulen harhoja. Piisi on muuten pitkä kun synti.
10. Odotus
-Acoustic vol.4. Nämä
kustiset on ihania. Ne on
niin...niin herkkiä.
Surullinen. Parempi kun
orginal. Mutta akustiset
on usein. Ihan fiilistelyks
menee tänki kansha. *gyynel
simmussa* Toni soittaa väärin,
mutta sitä ei edes huomais,
jos äijä ite ei menis
sitä kailottamaan.
11. Tornion kevät
- Terveet kädet-cover. Sipe pääsee
irti. Ja Toni pakottaa Sipen "laulamaan".
Hihii! Tää on parasta. Jotain ihan
muuta. Whää!!!
12. Kalamiehen toveri
-PASKAA!!! Tää on ihan syvältä.
Sanoista saa selvää, eikä armahin
Töyni karju yhtään. Ja mä kun
tätä nimen omaista piisiä oikeen
innolla odotin. Karvas pettymys.
13. Minä olen voittaja
-JESJESJES! Hianoa pojat! Tätä
lissää! Vii vant moor! Vii
vant moor!
14. Näytelmä
- Alku on tuttu! Ty-dy-dy-dy-dy-dy.
Laulut heittelee välissä vähän hullusti,
mutta mitäs pienistä. Eipä tässä
mitään ihmeempiä.
15. Kaivo
- Parin kuutelun jälkeen paskasta
tulee helmi. No ei ihan helmeä,
mutta käpy nyt ainakin.
Kävyt on kivoja. Lauletaanko
tuola "tämä vaimo on pimeä vaimo"
tai jotain vastaavaa?
Kokonaisuudessaan hyvä levy. Suosittelen. Kivasti välispiikkejä, plussaa siittä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483