Kalamiehelle Skorpioninainen?

piikikäs

Onko kokemuksia tai mielipiteitä? Saako skorpionin luonteella otetta Kalamiehestä? Tunnistatteko Kalamiehet itsestänne käsimättömän, helposti hermostuvat suutahtajan? Olen törmännyt sellaiseen. Kun skorpionina räiskyn vielä enemmän ja useammin niin mitenhän tästä selvitään? Kuinka toimia kun Kalani kukkoilee?

15

3447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällekin skopulle

      Veit sanat suustani: sanot mitä vain niin vastaus kuuluu: "ai miten niin? Mitäs toi nyt tarkotti?"

      Eikä kello ole kuusi aamulla tahi kukkoni tunkiolla..!

      • naimisissa yli 22v.

        Skorpionin kanssa on siis oltu yhdessä kohta 23 v.
        Oltiin tavatessa lähellä 30v. nuoruusriennot siis kummallakin takana.

        Osatkos lakea hiljaa mielessäsi 20:een ?


      • tiedustella
        naimisissa yli 22v. kirjoitti:

        Skorpionin kanssa on siis oltu yhdessä kohta 23 v.
        Oltiin tavatessa lähellä 30v. nuoruusriennot siis kummallakin takana.

        Osatkos lakea hiljaa mielessäsi 20:een ?

        kalamieheltä, miten on avioliitto sujunut? En halua mennä liian henkilökohtaisuuksiin, mutta onko vannottu uskollisuus pysynyt kunnossa? Entä rakkaus, on hellyyttä, romantiikka jne? Miten siis ylipäätään menee teillä?

        Tv. Itsekin aikuinen skorpioniNainen, joka on hiljaa menettänyt sydämensä kokonaan kalatMiehelle, joka ei asiasta edes tiedä :')


      • uskollisesti
        tiedustella kirjoitti:

        kalamieheltä, miten on avioliitto sujunut? En halua mennä liian henkilökohtaisuuksiin, mutta onko vannottu uskollisuus pysynyt kunnossa? Entä rakkaus, on hellyyttä, romantiikka jne? Miten siis ylipäätään menee teillä?

        Tv. Itsekin aikuinen skorpioniNainen, joka on hiljaa menettänyt sydämensä kokonaan kalatMiehelle, joka ei asiasta edes tiedä :')

        Riidan alut on olleet silloin, kun taloudellisesti on oltu tiukoilla, ja niinä hetkinä vielä väsyneitä.
        Uskollisia on oltu, katselen kauniiden naisten perään (ja edestäkin), se on akkujen lataamista. Sitten oman rakkaan kanssa riittää energiaa...

        2 tytärtä on kasvatettu, kohta muuttanevat pois kotoa. Hyvät keskusteluvälit molempiin.

        Minä pyöritän arkitaloutta, siis pyykinpesut astianpesut, ruokaostokset ym.

        Huomioin vaimoni pusuin, halauksin.

        Seksi on hyvää, siihen ei aikaa tahdo olla riittävästi.

        Itseäni ärsyttävät asiat olen oppinut ottamaan huumorilla, ja sanomaan niistä rauhallisesti, yritän olla ärsyttämättä muita.


      • skorppariN
        uskollisesti kirjoitti:

        Riidan alut on olleet silloin, kun taloudellisesti on oltu tiukoilla, ja niinä hetkinä vielä väsyneitä.
        Uskollisia on oltu, katselen kauniiden naisten perään (ja edestäkin), se on akkujen lataamista. Sitten oman rakkaan kanssa riittää energiaa...

        2 tytärtä on kasvatettu, kohta muuttanevat pois kotoa. Hyvät keskusteluvälit molempiin.

        Minä pyöritän arkitaloutta, siis pyykinpesut astianpesut, ruokaostokset ym.

        Huomioin vaimoni pusuin, halauksin.

        Seksi on hyvää, siihen ei aikaa tahdo olla riittävästi.

        Itseäni ärsyttävät asiat olen oppinut ottamaan huumorilla, ja sanomaan niistä rauhallisesti, yritän olla ärsyttämättä muita.

        tosi kiva kuulla!

        oonki muutenki ymmärtäny että skorppari ja kalat on molemmat samoista maailmoista ;))
        kiva kuulla että avioelämässä menee hyvin ja toivottavasti menee jatkossakin! :)


      • kalamies on
        skorppariN kirjoitti:

        tosi kiva kuulla!

        oonki muutenki ymmärtäny että skorppari ja kalat on molemmat samoista maailmoista ;))
        kiva kuulla että avioelämässä menee hyvin ja toivottavasti menee jatkossakin! :)

        viihtynyt skoputtaren kanssa jo 20 vuotta. 4 lastakin on aikaansaatu ja sillai.


    • kokemus...

      Olin naimisissa kalamiehen kanssa, petti minua koko ajan kaikkien kanssa jolla oli pulssi, hakkasi ja vähätteli. Ei kiitos enää. SkopuN

      • itsekin skorpioni

        no jo on sulla ollut paska mies ! kaikella kunnioituksella sua kohtaan, et sinä mitään väärää ole tehnyt!

        milloin tämä sun kalamiehes oli syntynyt (pvm)?


      • ruoto jäi käteen
        itsekin skorpioni kirjoitti:

        no jo on sulla ollut paska mies ! kaikella kunnioituksella sua kohtaan, et sinä mitään väärää ole tehnyt!

        milloin tämä sun kalamiehes oli syntynyt (pvm)?

        Mulla on ollut kaksi kalamiestä.Molemmat petti ja moneen kertaan.


      • lukea...
        ruoto jäi käteen kirjoitti:

        Mulla on ollut kaksi kalamiestä.Molemmat petti ja moneen kertaan.

        noita tekstejä, kun itelläni sattuu just tällä hetkellä olemaan kalatmies. ei tietenkään voi satavarmaan väittää että hänkin pettäisi, on syntynyt 5.3. millon nää teidän oli syntyneet?


      • niinpä niinpä
        lukea... kirjoitti:

        noita tekstejä, kun itelläni sattuu just tällä hetkellä olemaan kalatmies. ei tietenkään voi satavarmaan väittää että hänkin pettäisi, on syntynyt 5.3. millon nää teidän oli syntyneet?

        siis näähän on vain yleistyksiä,mutta oletko varma ettei katsele muita,Vastaus kysymykseen 8.3


      • ex-vaimo
        niinpä niinpä kirjoitti:

        siis näähän on vain yleistyksiä,mutta oletko varma ettei katsele muita,Vastaus kysymykseen 8.3

        on syntynyt 9.3 ja naisia pyöri ympärillä kun herhiläisiä, on niin komea ja ah niin ihana. Eikä ne naiset olleet kavereita vaan rakastajattaria ja yhden yön tähdenlentoja...


      • Suomuhauki

        Niin voise skorpparinainenkin olla pettävä osapuoli... Toistakymmentä vuotta oltiin yhdessä, enkä koskaan pettänyt naistani, enkä pettäisi. Kalamieskin VOI olla uskollinen :o)

        Mutta muuten täytyy sanoa että kyllä skorpparinainen on sitten ihana!


      • uskollisuus
        ex-vaimo kirjoitti:

        on syntynyt 9.3 ja naisia pyöri ympärillä kun herhiläisiä, on niin komea ja ah niin ihana. Eikä ne naiset olleet kavereita vaan rakastajattaria ja yhden yön tähdenlentoja...

        perustuukin siihen, että hän on ujo eikäole rohkeutta iskeä vieraita.Ole onnellinen, että olet onnistunut pääsemään hänen kuorensa sisälle, saavuttanut aidon herkkyyden ja hellien tunteiden harmonian.


    • sonja84

      oma tosi rakkauteni on kalat.mutta haluan unohtaa..oltiin eri elämänvaiheissa. Parhaita kavereita kalamiehen kanssa monta vuotta,kunnes tajusin rakastavani...sielunkumppanini hän tulee aina olemaan..olen itse skorppioni ja kalamies jotenkin rauhoitti tulista luonnettani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3115
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2502
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2326
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2035
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe