Minä ostin myös Tarot-kortit jo ajat sitten. Luin opaskirjaa, kokeilin ja yritin ymmärtää. Mutta en minä ymmärtänyt. Lopulta luovutin (olenhan niin älyttömän lyhytjännitteinen). Jotenkin odotin jotain oivallusta. Ikäänkuin, että osaisin "kuulostella" mitä kortit tahtovat sanoa. Mutta en minä kuullut mitään. Eli vissiinkin en osaa tai minulla ei liene riittäviä lahjoja tulkita yhtään mitään. Kuinka Te toiset? Onko kaikki vain "loksahtanut" paikoilleen jossain vaiheessa? Vai missä vika?
Oikea tulkitsija
Tuntematonpotilas
3
1210
Vastaukset
- minäkin,
mutta pikkuhiljaa kortista/korteista 'oivaltaa' sen sanoman.
- oppimista
joka päivä! Sitkeesti vaan harjoittelet!
- my90
Minulla ei oikein ollut niiden kanssa mitään vaikeuksia kunhan olin eka tutkinut kortit ja selannut kirjaa. Olen myös aina tehnyt muistiinpanoja että pystyisin jälkeen päin lukemaan mitä on/oli tullut eteen. Eihän se kaikkien juttu ollenkaan oo etten ihmettele jos et ole saanut tolkkua niistä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi265681- 883794
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313593495- 2242890
- 612757
- 522695
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322520- 1532420
- 312005
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1211726