Minä ostin myös Tarot-kortit jo ajat sitten. Luin opaskirjaa, kokeilin ja yritin ymmärtää. Mutta en minä ymmärtänyt. Lopulta luovutin (olenhan niin älyttömän lyhytjännitteinen). Jotenkin odotin jotain oivallusta. Ikäänkuin, että osaisin "kuulostella" mitä kortit tahtovat sanoa. Mutta en minä kuullut mitään. Eli vissiinkin en osaa tai minulla ei liene riittäviä lahjoja tulkita yhtään mitään. Kuinka Te toiset? Onko kaikki vain "loksahtanut" paikoilleen jossain vaiheessa? Vai missä vika?
Oikea tulkitsija
Tuntematonpotilas
3
1198
Vastaukset
- minäkin,
mutta pikkuhiljaa kortista/korteista 'oivaltaa' sen sanoman.
- oppimista
joka päivä! Sitkeesti vaan harjoittelet!
- my90
Minulla ei oikein ollut niiden kanssa mitään vaikeuksia kunhan olin eka tutkinut kortit ja selannut kirjaa. Olen myös aina tehnyt muistiinpanoja että pystyisin jälkeen päin lukemaan mitä on/oli tullut eteen. Eihän se kaikkien juttu ollenkaan oo etten ihmettele jos et ole saanut tolkkua niistä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142