Onko teillä kylymä

mua palelee

hirveästi.
Onko kesää vielä jäljellä, tuleeko vielä kauniita päiviä...... trrrrrrrrrr.

12

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • namisuku

      että piti laittaa villasukat jalkaan ja aamulla kun heräs piti ottaa kuuma suihku kylmän sijaan:(

    • eiliseen asti

      on ollut ikkunoita auki läpi vuorokauden. Tänään suljin ne.

    • niitä..

    • jäljellä. Vielä tulee kauniita päiviä. Villahousut takasin vintille.

      • soppana

        äskeinen pitkä säätiedotus luvannut tälle viikolle viikonvaihteineen kun hallaa ja yöpakkasta ja pohjoisen viimaa....


      • Suttura
        soppana kirjoitti:

        äskeinen pitkä säätiedotus luvannut tälle viikolle viikonvaihteineen kun hallaa ja yöpakkasta ja pohjoisen viimaa....

        Tänne taas on luvassa: 11, 14, 14, 15, 14.
        Tiistaista lauantaihin. Sataa ja taas välillä ei.

        Tiedä häntä onko kesä vai syksy? :)


    • mikhaildenisov

      lämmintä,lähden marraskuussa kk ajaks Thaimaahan

    • yks kottarainen

      Hyvin tarkenee istuksia parvekkeella paitahihasillaan vaikka mittari näyttää vain 12 astetta.
      Pieni vinkki paleleville: Osta sellaiset hierovat sandaalit jossa sisäpohjassa nystyrät (esim. Scholl). Olen sellaisia pitänyt kotikenkinä jo yli 20 vuotta ja hyvin on auttaneet paleluun. Ei ole sen koommin olleet sormet eikä varpaat kylmät, eikä vilunväreet vaivaa hartioissakaan. :)

      • Akaton mies

        Joo on ollu kylymää ja sateesta, tuuli vielä sellaanen ottava. Nua pajaanovet oli aamupäivän auki ja tuntuu notta oikeen hampahat kalisoo. Syömäs ku kävin päivällä täs kotona niin vaihroon koipihini pitkälahkeeset aluuskalsarit, sitten meni mukavammasti. Laittaa vaatetta päälle niin tarkenoo. Tuas tuvaas on puuhella, illansuus ku tuliin kotihin laitoon hellahan valakian ja siinähän saa sitten köksäällä ruokaa samoolla lämpöösillä ittelensä. Täällä on ny ihan lämmin. Aina tuas syys-lokakuun vaihtehes sitten laitan oikeen ehtoosin takkahan valakian. Ei viitti vielä elokuulla kuitenkaan ku soon pikkuusen niinkuun jäähyvääset kesälle. Ja siitä tuloo viälä aurinkoosiakin päiviä, monasti syyskuus on kovastiki lämmintä keliä pitäny. Näin ny ainakin toivotahan. terv. seppä ja hyvin tarkeneva pieni Tiitu-kani pohojanmaalta.


    • ibiza

      että:

      "Onko sulla kylmä, älä lennä pois".

      Silti kylmäisimmät lentävät pois!!!!!

      • Akaton mies

        Joo nua arempi hipiääset lähtöö siivillensä pois pakkaasia karkuhun niinkuun ny pääskyyset ja menöö sinne rehellinen kurkiki. Vanha ja viisas variis kans mukamas mennä rähäjäsi sakkineen muuttomatkalla, mennessään vain huusi notta: jos mua ei marianpäivään mennes näy niin sano miestä menneeksi. No kaikkihan ne palaa taas ku uusi kevät koittaa ja päivä on päreenä. terv. seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani pohojanmaalta.


      • ibiza
        Akaton mies kirjoitti:

        Joo nua arempi hipiääset lähtöö siivillensä pois pakkaasia karkuhun niinkuun ny pääskyyset ja menöö sinne rehellinen kurkiki. Vanha ja viisas variis kans mukamas mennä rähäjäsi sakkineen muuttomatkalla, mennessään vain huusi notta: jos mua ei marianpäivään mennes näy niin sano miestä menneeksi. No kaikkihan ne palaa taas ku uusi kevät koittaa ja päivä on päreenä. terv. seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani pohojanmaalta.

        sitä minä en ymmärrä kun noi siivettömätkin, ne viluisimmat lentävät noilla "keinosiivillä" jotka alunprinkään tähän käyttöön ole tarkoitettu. No, tulevathan ne, ja pröystäilevät meille ( vaikka silmämunat ovat vielä punaset "talven vietosta", ja maksa läpättää ) kuinka hauskaa oli. Ja tietenkin siellä taskun perällä alimmaisena on se astmapiippu jota naukkaillaan sitä kun ei niitä pölyn aiheuttamia juttuja kerrota.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      24
      447
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe