Heips!
Tietääkö joku milloin liput HIMin uuden vuoden keikalle Tavastialle tulevat myyntiin?
Mun on pakko päästä!!
Kiitos.
TAVASTIA!!!
7
932
Vastaukset
- bel
Kysyisin vielä, että kuinka nopeasti liput myydään loppuun?
Onko mulla mitään mahdollisuuksia saada lippuja...?- on ikäraja...
18-V
Vaikka suurin osa HIM faneista onkin alle 16-v, niin ikävä kyllä tavastialle on todellakin tuo maaginen 18-v ikärajana. - bel
on ikäraja... kirjoitti:
18-V
Vaikka suurin osa HIM faneista onkin alle 16-v, niin ikävä kyllä tavastialle on todellakin tuo maaginen 18-v ikärajana.Olen ylittänyt tämän maagisen rajan.
- ¤¤¤¤¤¤
Jos menet tikettiin paikanpäälle aamusta hakemaan lippua saat sen melkovarmasti.
Ite soittelin sinne kun en päässyt paikanpäälle, meni reilu tunti ja HIM illan liput myytiin 20 minuutissa joten jouduin ostamaan 100e 3 illan lipun.
ja liput tulee myyntiin joskus syksymmällä. - profiilisi
bel kirjoitti:
Olen ylittänyt tämän maagisen rajan.
.............................
- bel
¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:
Jos menet tikettiin paikanpäälle aamusta hakemaan lippua saat sen melkovarmasti.
Ite soittelin sinne kun en päässyt paikanpäälle, meni reilu tunti ja HIM illan liput myytiin 20 minuutissa joten jouduin ostamaan 100e 3 illan lipun.
ja liput tulee myyntiin joskus syksymmällä.Kiitos vastauksestasi.
Voi kauhia, eihän mulla mitään mahollisuuksia sinne paikan päälle oo mennä.
Pitää hulluna vaan koittaa soittaa sinne ja toivoa parasta...!
- morpheysx
Tavastian liput tulee ilmeisesti tässä kuussa myyntiin, mitään ei ole vielä sovittu joten odotellaan et se ville kotiutuu suomeen ja sitten vaan odotellaan. Varmaan kannattaa mennä Tiketin ovelle jonottomaan tarpeeksi aikasin ni aika hyvät mahdollisuudet saada se lippu :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682857
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.622243- 2032159
- 711786
- 951703
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91581- 921343
- 811100
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2061080- 951059