http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1429776
Air Finlandin lento myöhästyi 13 tuntia
28.8.2007 19:58
Pahasti myöhästynyt Air Finlandin Bulgarian-lento pääsi vihdoin lähtemään Helsinki-Vantaan lentoasemalta kello 19.30. Lähtö myöhästyi teknisen vian vuoksi peräti 13 tuntia. Lomalennon piti alunperin startata Bulgarian Bourgasiin aamulla kello 6.20.
Boeing 757 -koneen paineistuksen säätöjärjestelmässä havaittiin aamulla häiriö, ja kapteeni teki päätöksen palata lähtöasemalle.
Lentoasemalla paineistusjärjestelmän toinen ohjausyksikkö vaihdettiin, mutta vika uusiutui toisen lentoonlähdön jälkeen, ja kone palasi Helsinki-Vantaalle korjattavaksi.
Kone kuljetti 211:tä matkustajaa. Matkustajat viettivät korjausajan hotellissa.
Air Finlandian
lento myöhästyi 13 tuntia
1
684
Vastaukset
- Pakkoloma
oli odotusaika 9.8. illalla Primera Airin lennolle
Varnaan, joka ei sitten koskaan toteutunut,
vaan Air Finland hoiti kyseisen lennon seuraavana
aamuna. Itse jouduimme viettämään Bulgarian päässä
ylimääräisen yön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428