Onnistuuko pidemmän päälle.
Kauris (M) & Skorpioni (N)
5
1655
Vastaukset
- scorpioness
Kyllä mitä parhain yhdistelmä, mä (skorppari-N) ja kaurismieheni ollaan oltu onnellisesti yhessä reilut 2 vuotta ja hyvin menee :)
- Kike69
Meillä merkit toisteppäin ja toimii niinkin! Mitä parhain yhdistelmä, meillä riidatonta liittoa takana kohta 20 vuotta ja edelleen onnellisia! Suosittelen lämpimästi! :)
- kaurisMIES
Itselläni ei ole kokemusta skorpioninaisista pitkässä suhteessa, mutta yleisesti ottaen kaurista ja skorpionia pidetään voimakkaana yhdistelmänä.
Olen aina tullut skorpionityttöjen kanssa mahtavasti toimeen. Samanlainen huumorintaju, samanlaisia elämänarvoja, yhteisiä intressejä, paljon mukavia ja jopa syvällisiä juttutuokioita sekä tietenkin käsinkosketeltavaa seksuaalista jännitettä.
Skorpioninaiset ovat mielenkiintoisia ja sensuelleja. Ihana enkeli ja syntinen paholainen samassa paketissa. Skorpioninaiset yleensä aina erottuvat edukseen. He ovat äärettömän naisellisia, mutta eivät kuitenkaan mitään rasittavia pikkuprinsessoja. Heissä on särmää ja "munaa". Skorpioninaiset ovat yleensä päällisin puolin hyvin rauhallisia ja tyylikkäitä, mutta aina silloin tällöin he väläyttävät ikään kuin vahingossa sitä äärettömän intohimoista ja temperamenttista puoltaan.
Eli ainakin tämä kaurismies on ehdottomasti skorpioninaisten suuri puolestapuhuja.- valtameri
kiva kuulla, ettéi tarvitse vain luulla...ainoa mikä näin skorpionina arveluttaa, onko skorpioni kuitenkin liian"tunneladattu"pakkaus sitten pidemmänpäälle,..kauris kun on niin ihanaaan tasainen.. näin ensihuumaan energiat tuntuvat ainakin vain mukavasti tasoittuvan ja kuten kerroit paljon yhteistä ja Kauriilla aivan mahtava kyky ymmärtää skorpionin syvällisyys itse siihen uppoamatta...
- Tiedän
Oon ollut 6kk yhdessä. Itse olen skorppiooni mies ja tyttöystäväni kauris.
Tiedän omat heikkouteni,että elän vaikeimman kautta niinkuin skorppiooni yleensä,mutta kauris on ihanan rauhallinen,mutta rakastava ja luotettava kumppani,joka antaa tilaa minulle.
Vaikeuksia on ollut,mutta ero ei ole näkyvissä, pääosin vaikudet itsestä lähtöisin.
Kannatta kokeilla!
Tämä yhdistelmä skorppari kauris loppuelämän kestävä,jos sitä todella haluaa!:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605768- 1154980
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4042947Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s961435Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401129- 65971
- 29968
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46886Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109867Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839