Kauris (M) & Skorpioni (N)

Me and Mr Bogart

Onnistuuko pidemmän päälle.

5

1690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scorpioness

Kyllä mitä parhain yhdistelmä, mä (skorppari-N) ja kaurismieheni ollaan oltu onnellisesti yhessä reilut 2 vuotta ja hyvin menee :)

• Kike69

Meillä merkit toisteppäin ja toimii niinkin! Mitä parhain yhdistelmä, meillä riidatonta liittoa takana kohta 20 vuotta ja edelleen onnellisia! Suosittelen lämpimästi! :)

• kaurisMIES

Itselläni ei ole kokemusta skorpioninaisista pitkässä suhteessa, mutta yleisesti ottaen kaurista ja skorpionia pidetään voimakkaana yhdistelmänä.

Olen aina tullut skorpionityttöjen kanssa mahtavasti toimeen. Samanlainen huumorintaju, samanlaisia elämänarvoja, yhteisiä intressejä, paljon mukavia ja jopa syvällisiä juttutuokioita sekä tietenkin käsinkosketeltavaa seksuaalista jännitettä.

Skorpioninaiset ovat mielenkiintoisia ja sensuelleja. Ihana enkeli ja syntinen paholainen samassa paketissa. Skorpioninaiset yleensä aina erottuvat edukseen. He ovat äärettömän naisellisia, mutta eivät kuitenkaan mitään rasittavia pikkuprinsessoja. Heissä on särmää ja "munaa". Skorpioninaiset ovat yleensä päällisin puolin hyvin rauhallisia ja tyylikkäitä, mutta aina silloin tällöin he väläyttävät ikään kuin vahingossa sitä äärettömän intohimoista ja temperamenttista puoltaan.

Eli ainakin tämä kaurismies on ehdottomasti skorpioninaisten suuri puolestapuhuja.

• valtameri

kiva kuulla, ettéi tarvitse vain luulla...ainoa mikä näin skorpionina arveluttaa, onko skorpioni kuitenkin liian"tunneladattu"pakkaus sitten pidemmänpäälle,..kauris kun on niin ihanaaan tasainen.. näin ensihuumaan energiat tuntuvat ainakin vain mukavasti tasoittuvan ja kuten kerroit paljon yhteistä ja Kauriilla aivan mahtava kyky ymmärtää skorpionin syvällisyys itse siihen uppoamatta...

• Tiedän

Oon ollut 6kk yhdessä. Itse olen skorppiooni mies ja tyttöystäväni kauris.
      Tiedän omat heikkouteni,että elän vaikeimman kautta niinkuin skorppiooni yleensä,mutta kauris on ihanan rauhallinen,mutta rakastava ja luotettava kumppani,joka antaa tilaa minulle.
      Vaikeuksia on ollut,mutta ero ei ole näkyvissä, pääosin vaikudet itsestä lähtöisin.
      Kannatta kokeilla!
      Tämä yhdistelmä skorppari kauris loppuelämän kestävä,jos sitä todella haluaa!:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2049
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1510
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1289
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      236
      1150
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1150
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      87
      1064
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      1018
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      243
      962
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      916
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      891
    Aihe