Eli tietääkö kukaan miten pitkä on Jumalainen Ola Salo? Siis oikeesti.
On vähän vaikea arvioida moista , kun katselee ylös lavalle, eikä ole ollut kunnia kyseistä herraa muuten tavata.
Kuinka pitkä Ola On?
7
1592
Vastaukset
- prayer for the ark
joo vaikee on sanoo, ku mäkin oon vain nähny sen lavalla..aika normaalipituselta ola vaikuttaa..mut sen voin sanoo että ola on ihanaaa
- Verjnuarmu on paska!!!
Ola on 181 cm pitkä. Mutta ihan sama koska The Ark kopiobändi jota kukaan ei muista enää 30 vuoden kuluttua. Tai saattaa muistaa historian suurinpana ideanryöstöyhtyeenä...
- ola in ihnaaaa
Verjnuarmu on paska!!! kirjoitti:
Ola on 181 cm pitkä. Mutta ihan sama koska The Ark kopiobändi jota kukaan ei muista enää 30 vuoden kuluttua. Tai saattaa muistaa historian suurinpana ideanryöstöyhtyeenä...
kuules nytten the ark ei ole kopio bändi se ottaa vaa vaikutteit 70-luvulta että niin ja kyllä ark muistetaan 30-vuoden päästä ja se muistetaan ihanana ja hyvänä ja kylhän jotkut saattaa ottaa arkista vaikkutteit 30-vuoden päästä että niin ja muutenki ola on norm. pitunen ehkä joku 180 varmaaa
- minäheimoi
Muistaakseni 178 tai 179..jotai semmosta. Taidettii mainita jossai Arkrecources. Sovitaan vaikka, että 178,5 XDD
- minäheimoi
..sielä sanotaan että se on 179 ;)
- prayer for the ark
ok, kiva tietää, et minkä pitunen ola on
- olan pituus<3
prayer for the ark kirjoitti:
ok, kiva tietää, et minkä pitunen ola on
Ajattelin nytten sanoo vielä, että ola 179cm pitkä, kuin täällä oli muutamia eri arvauksia..meenkää vaikka itse lukemaan arkin sivuilta...ja jos joku vielä haluaisi tietää, niin jepson on myös 179cm, ja martin 188cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099