Piipputupakat

Nimetön

Kaksi kysymystä uutena piiputtelijana.

1. Pidän makeasta ja olen yrittänyt ostella Suomesta saatavia piipputupakoita muka sieltä makeammasta päästä, mutta eipä ole vielä sattunut. Esim. aloittelijoille usein suositeltu Amphora Full Aroma ei sinne päinkään, MacBaren Vanilla Cream vähän löysää makeutta, Peterson Sweet Killarney jo vähän hakee. Jonkin verran sikareita poltelleena pidän erityisesti Backwoodsin Sweet Aromaticista eli jos piipputupakoista löytyisi jotakin sinne päin, laitelkaa vastauksia. Tai jos olette törmänneet tyrmäävän makeisiin dubangeihin.

2. Amerikkalaisilta nettisivuilta löytyy paljon mielenkiintoisia tuotteita ja edullisilla hinnoilla, mutta onko kukaan tilannut muutamia pakkauksia piipputupakkaa meren takaa? Lähinnä kiinnostaa tulli ja siitä aiheutuvat lisäkulut.

11

7852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ASDAD

EU:n ulkopuolelta tulli valmistevero (40%/ovh ALV vero/kg)=kalliiksi tulee. Koita Ashtonin tupangeja Sikaritalo.fi:stä

ootkos kokeillu kiltaa? ihan hyvän makusta on, mut makeudesta en tie X) mistä muuten piippuja voi ostaa?

• Hyvvee

Itse olen ostellut ns. merkkipiippuja E-baysta lähinnä sieltä ja täältä päin maailmaa. Mutta täytyypi sanoa, että R-kioskin maissipiippujen hinta/laatusuhde savujen suhteen on ihan loistava!

• Hyvvee kirjoitti:

Itse olen ostellut ns. merkkipiippuja E-baysta lähinnä sieltä ja täältä päin maailmaa. Mutta täytyypi sanoa, että R-kioskin maissipiippujen hinta/laatusuhde savujen suhteen on ihan loistava!

mutta filttereitä ei ärrältä maissipiippuihin saa,ainakaan Hgistä. Vaik piippuja jotkut ärrät myyvät

• nämä

Mac baren: original choice,löytyy R-kioskilta,ja Rattray`s:charles mixture,löytyy sikaritalosta,ja kannattaa lueskella sikaritalon keskustelusivuja,sieltä saattaa löytyä muitakin makeita.

• Josse

Hankipa käsiisi Von Eickenin Private Club CLASSIC, täyteläistä makeutta, keskivahvaa ja moniaromista mausteisuutta, huumaava tuoksu ja erinomainen tupakka kaikin puolin. Tänään juuri ostin saman valmistajan vanilja tupakkaa ja petyin aivan julmetusti. Joten huolehdi, että ostat varmasti tuon Classicin.

• ,tupakka

mitä olen polttanut oli Caravelle,en vaan ole enää löytänyt sitä mistään..

• macbaren

saa caravellea ainakin Espoonlahdessa...

• no filter

Itse pidän macbaren original choisesta.Todella miellyttävän hyvä maku pulin ja toisin.Ei jää kitkerää makua suuhun kun malttaa poltella rauhallisesti.

• Anonyymi

Mgbaren orginalcoice on pois suomen myynisstä ja amphora myös ja Magbarenglssig.

• Anonyymi

Pitää tilata ulkomailta, oli saatan kielletty tai ei

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2525
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      40
      1664
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      143
      1305
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      297
      1121
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      315
      1075
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      1032
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      22
      1020
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      936
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      843
    10. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      12
      835
    Aihe