Piipputupakat

Nimetön

Kaksi kysymystä uutena piiputtelijana.

1. Pidän makeasta ja olen yrittänyt ostella Suomesta saatavia piipputupakoita muka sieltä makeammasta päästä, mutta eipä ole vielä sattunut. Esim. aloittelijoille usein suositeltu Amphora Full Aroma ei sinne päinkään, MacBaren Vanilla Cream vähän löysää makeutta, Peterson Sweet Killarney jo vähän hakee. Jonkin verran sikareita poltelleena pidän erityisesti Backwoodsin Sweet Aromaticista eli jos piipputupakoista löytyisi jotakin sinne päin, laitelkaa vastauksia. Tai jos olette törmänneet tyrmäävän makeisiin dubangeihin.

2. Amerikkalaisilta nettisivuilta löytyy paljon mielenkiintoisia tuotteita ja edullisilla hinnoilla, mutta onko kukaan tilannut muutamia pakkauksia piipputupakkaa meren takaa? Lähinnä kiinnostaa tulli ja siitä aiheutuvat lisäkulut.

11

7256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ASDAD

EU:n ulkopuolelta tulli valmistevero (40%/ovh ALV vero/kg)=kalliiksi tulee. Koita Ashtonin tupangeja Sikaritalo.fi:stä

ootkos kokeillu kiltaa? ihan hyvän makusta on, mut makeudesta en tie X) mistä muuten piippuja voi ostaa?

• Hyvvee

Itse olen ostellut ns. merkkipiippuja E-baysta lähinnä sieltä ja täältä päin maailmaa. Mutta täytyypi sanoa, että R-kioskin maissipiippujen hinta/laatusuhde savujen suhteen on ihan loistava!

• Hyvvee kirjoitti:

Itse olen ostellut ns. merkkipiippuja E-baysta lähinnä sieltä ja täältä päin maailmaa. Mutta täytyypi sanoa, että R-kioskin maissipiippujen hinta/laatusuhde savujen suhteen on ihan loistava!

mutta filttereitä ei ärrältä maissipiippuihin saa,ainakaan Hgistä. Vaik piippuja jotkut ärrät myyvät

• nämä

Mac baren: original choice,löytyy R-kioskilta,ja Rattray`s:charles mixture,löytyy sikaritalosta,ja kannattaa lueskella sikaritalon keskustelusivuja,sieltä saattaa löytyä muitakin makeita.

• Josse

Hankipa käsiisi Von Eickenin Private Club CLASSIC, täyteläistä makeutta, keskivahvaa ja moniaromista mausteisuutta, huumaava tuoksu ja erinomainen tupakka kaikin puolin. Tänään juuri ostin saman valmistajan vanilja tupakkaa ja petyin aivan julmetusti. Joten huolehdi, että ostat varmasti tuon Classicin.

• ,tupakka

mitä olen polttanut oli Caravelle,en vaan ole enää löytänyt sitä mistään..

• macbaren

saa caravellea ainakin Espoonlahdessa...

• no filter

Itse pidän macbaren original choisesta.Todella miellyttävän hyvä maku pulin ja toisin.Ei jää kitkerää makua suuhun kun malttaa poltella rauhallisesti.

• Anonyymi

Mgbaren orginalcoice on pois suomen myynisstä ja amphora myös ja Magbarenglssig.

• Anonyymi

Pitää tilata ulkomailta, oli saatan kielletty tai ei

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      413
      2316
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2150
    3. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      98
      1852
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      447
      1796
    5. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      114
      1463
    6. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      7
      1454
    7. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      227
      1066
    8. Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!

Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      956
    9. Jos totta puhutaan niin haluan mies että

N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭
      Ikävä
      78
      941
    10. Tiedäthän?

Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k
      Ikävä
      41
      852
    Aihe