Piipputupakat

Nimetön

Kaksi kysymystä uutena piiputtelijana.

1. Pidän makeasta ja olen yrittänyt ostella Suomesta saatavia piipputupakoita muka sieltä makeammasta päästä, mutta eipä ole vielä sattunut. Esim. aloittelijoille usein suositeltu Amphora Full Aroma ei sinne päinkään, MacBaren Vanilla Cream vähän löysää makeutta, Peterson Sweet Killarney jo vähän hakee. Jonkin verran sikareita poltelleena pidän erityisesti Backwoodsin Sweet Aromaticista eli jos piipputupakoista löytyisi jotakin sinne päin, laitelkaa vastauksia. Tai jos olette törmänneet tyrmäävän makeisiin dubangeihin.

2. Amerikkalaisilta nettisivuilta löytyy paljon mielenkiintoisia tuotteita ja edullisilla hinnoilla, mutta onko kukaan tilannut muutamia pakkauksia piipputupakkaa meren takaa? Lähinnä kiinnostaa tulli ja siitä aiheutuvat lisäkulut.

11

6763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ASDAD

      EU:n ulkopuolelta tulli valmistevero (40%/ovh ALV vero/kg)=kalliiksi tulee. Koita Ashtonin tupangeja Sikaritalo.fi:stä

    • *****

      ootkos kokeillu kiltaa? ihan hyvän makusta on, mut makeudesta en tie X) mistä muuten piippuja voi ostaa?

      • Hyvvee

        Itse olen ostellut ns. merkkipiippuja E-baysta lähinnä sieltä ja täältä päin maailmaa. Mutta täytyypi sanoa, että R-kioskin maissipiippujen hinta/laatusuhde savujen suhteen on ihan loistava!


      • Hyvvee kirjoitti:

        Itse olen ostellut ns. merkkipiippuja E-baysta lähinnä sieltä ja täältä päin maailmaa. Mutta täytyypi sanoa, että R-kioskin maissipiippujen hinta/laatusuhde savujen suhteen on ihan loistava!

        mutta filttereitä ei ärrältä maissipiippuihin saa,ainakaan Hgistä. Vaik piippuja jotkut ärrät myyvät


    • nämä

      Mac baren: original choice,löytyy R-kioskilta,ja Rattray`s:charles mixture,löytyy sikaritalosta,ja kannattaa lueskella sikaritalon keskustelusivuja,sieltä saattaa löytyä muitakin makeita.

    • Josse

      Hankipa käsiisi Von Eickenin Private Club CLASSIC, täyteläistä makeutta, keskivahvaa ja moniaromista mausteisuutta, huumaava tuoksu ja erinomainen tupakka kaikin puolin. Tänään juuri ostin saman valmistajan vanilja tupakkaa ja petyin aivan julmetusti. Joten huolehdi, että ostat varmasti tuon Classicin.

    • ,tupakka

      mitä olen polttanut oli Caravelle,en vaan ole enää löytänyt sitä mistään..

      • macbaren

        saa caravellea ainakin Espoonlahdessa...


    • no filter

      Itse pidän macbaren original choisesta.Todella miellyttävän hyvä maku pulin ja toisin.Ei jää kitkerää makua suuhun kun malttaa poltella rauhallisesti.

    • Anonyymi

      Mgbaren orginalcoice on pois suomen myynisstä ja amphora myös ja Magbarenglssig.

    • Anonyymi

      Pitää tilata ulkomailta, oli saatan kielletty tai ei

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe