Piipputupakat

Nimetön

Kaksi kysymystä uutena piiputtelijana.

1. Pidän makeasta ja olen yrittänyt ostella Suomesta saatavia piipputupakoita muka sieltä makeammasta päästä, mutta eipä ole vielä sattunut. Esim. aloittelijoille usein suositeltu Amphora Full Aroma ei sinne päinkään, MacBaren Vanilla Cream vähän löysää makeutta, Peterson Sweet Killarney jo vähän hakee. Jonkin verran sikareita poltelleena pidän erityisesti Backwoodsin Sweet Aromaticista eli jos piipputupakoista löytyisi jotakin sinne päin, laitelkaa vastauksia. Tai jos olette törmänneet tyrmäävän makeisiin dubangeihin.

2. Amerikkalaisilta nettisivuilta löytyy paljon mielenkiintoisia tuotteita ja edullisilla hinnoilla, mutta onko kukaan tilannut muutamia pakkauksia piipputupakkaa meren takaa? Lähinnä kiinnostaa tulli ja siitä aiheutuvat lisäkulut.

11

7490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ASDAD

EU:n ulkopuolelta tulli valmistevero (40%/ovh ALV vero/kg)=kalliiksi tulee. Koita Ashtonin tupangeja Sikaritalo.fi:stä

ootkos kokeillu kiltaa? ihan hyvän makusta on, mut makeudesta en tie X) mistä muuten piippuja voi ostaa?

• Hyvvee

Itse olen ostellut ns. merkkipiippuja E-baysta lähinnä sieltä ja täältä päin maailmaa. Mutta täytyypi sanoa, että R-kioskin maissipiippujen hinta/laatusuhde savujen suhteen on ihan loistava!

• Hyvvee kirjoitti:

Itse olen ostellut ns. merkkipiippuja E-baysta lähinnä sieltä ja täältä päin maailmaa. Mutta täytyypi sanoa, että R-kioskin maissipiippujen hinta/laatusuhde savujen suhteen on ihan loistava!

mutta filttereitä ei ärrältä maissipiippuihin saa,ainakaan Hgistä. Vaik piippuja jotkut ärrät myyvät

• nämä

Mac baren: original choice,löytyy R-kioskilta,ja Rattray`s:charles mixture,löytyy sikaritalosta,ja kannattaa lueskella sikaritalon keskustelusivuja,sieltä saattaa löytyä muitakin makeita.

• Josse

Hankipa käsiisi Von Eickenin Private Club CLASSIC, täyteläistä makeutta, keskivahvaa ja moniaromista mausteisuutta, huumaava tuoksu ja erinomainen tupakka kaikin puolin. Tänään juuri ostin saman valmistajan vanilja tupakkaa ja petyin aivan julmetusti. Joten huolehdi, että ostat varmasti tuon Classicin.

• ,tupakka

mitä olen polttanut oli Caravelle,en vaan ole enää löytänyt sitä mistään..

• macbaren

saa caravellea ainakin Espoonlahdessa...

• no filter

Itse pidän macbaren original choisesta.Todella miellyttävän hyvä maku pulin ja toisin.Ei jää kitkerää makua suuhun kun malttaa poltella rauhallisesti.

• Anonyymi

Mgbaren orginalcoice on pois suomen myynisstä ja amphora myös ja Magbarenglssig.

• Anonyymi

Pitää tilata ulkomailta, oli saatan kielletty tai ei

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1589
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      125
      1414
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      82
      1250
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1143
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1018
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      989
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      212
      791
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      763
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      120
      718
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      698
    Aihe