Jos ei halua ottaa taksia Riikan kentältä keskustaan, meneekö bussi, ilmesesti nro 22, jostain ovien edestä, jotta tietää mihin pysäkille menee sitä kentältä odottamaan? Ryanairin lentohan on vasta kymmenen jälkeen illalla Riikassa, meneekö silloin busseja? Maksetaanko kertalippuna suoraan kuljettajalle vai mitenkä?
Meillä vain käsimatkatavarat joten pystymme kyllä sinällään menemään bussillakin.
Entä mistä tietää missä jää pois ja kauanko bussilla kestää?
Hotelli on Multilux, ilmeisesti maksimissaan kilometri Vanhasta Kaupungista...? En ole ollut aiemmin Riikassa.
Lisäkysymys, ollaanko Ryanairilla tarkkoja käsimatkatavaroista, Finnairilla olen vain lentänyt, siellä olen aina mennyt selkärepun kanssa koneeseen ja ollut ok? Lisäksi minulla on aina ollut käsilaukku.
Ja vielä kysymys, onko Liettuassa eli naapurimaassa mitään kohdetta johon kannattaisi mennä käymään bussilla, päivämatka?
Jälleen kerran, kentältä keskustaan ym?
7
1672
Vastaukset
- Toisinaan täällä
Hotellit vastaavat varmaan yhteyksistä. Tuo bussi menee kaupungille, mutta pane viestiä vaikka hotellille.
Ryanairilla 15 kg raja. Ryanair on tarkka checkingin ym. kanssa. Älä mmyöhästy! - vastaa
Bussi, joka lähtee Ryanin lennon jälkeen keskustaan, koukkaa ensimmäiset matkustajat ilmeisesti jo ovelta, mutta koska en ole asiasta varma, niin olen kävellyt ulko-ovesta ulos ja vähän viistosti oikealle läpi parkkipaikan ja siellä on pysäkki, josta olemme päässeet bussin kyytiin. Siihen ehtii kyllä, kun ei jää kuppasemaan lentoasemalle turhan takia. Taksa on jotain hirveän vähän, muistaakseni vastaa n. 30 snt. Se tulee lentokentältä keskustaan Daugava-joen yli vanhaa kaupunkia liipaten ja itse kun asun keskustan hostellissa, niin jään Stockmanin pysäkillä pois. Silloinhan vanha kaupunki jää vasemmalle puolelle. Kun lähdet takaisin, niin muista tarkistaa pysäkistä, että pysähtyykö oikeannumeroinen bussi siinä, ne eivät pysähdy edes joka toisella pysäkillä.
No, sitten naapurimaista/kaupungeista. Vilnassa olen käynyt, mutta sinne ei kyllä kannata ja en tiedä voikokaan mennä päiväreissulle, sillä matkaan menee monta tuntia/suunta. Osta bussiasemalta lippu ja varaa vaikka hostelliyö ja tule seuraavana päivänä takaisin, niin ehdit jotain Vilnassa nähdäkin. Se on paikka, jossa ehdottomasti kannattaa käydä. Jos lähdet Viroon bussilla, niin sekin matka kestää monta tuntia, ensin on jaettu Valgan/Valkan kaupunki ja sitten esim. Pärnu tai Tartto (eri bussit tietenkin). Mutta Tarttoonkaan ei kannata päiväreissulle mennä, vaan yöpyä ainakin yksi yö. - justushh
bussi lähtee lentokentän oven läheltä, maksetaan
kuljettajalle lateissa, pienillä rahoilla
bussi menee rautatieaseman ohi jossa voi jäädä pois ja kävellä multiluxiin - justushh
päivässä et ehdi mitään, mutta latviassa voit käydä bauskassa rundalen palatsissa tai mennä dödällä siguldaan joka miellyttävä kohde
- Lokakuussa Riikaan.
Mietitään vielä hotellia ja tuo olis yks vaihtoehto..Edullinenkin vielä!
- voi katsoa
Lokakuussa Riikaan. kirjoitti:
Mietitään vielä hotellia ja tuo olis yks vaihtoehto..Edullinenkin vielä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882