Hei.
Mikä on autossani vialla?
Auto: Toyota Avensis, Diesel 2002
Auto ei ota heti kierroksia mutta hetken ajettua auto alkaa toimimaan. Päivisin ei ole tätä ongelmaa mutta aina aamuisin. Voisiko se johtua kosteudesta?
Vika valo alkaa myös aina palaa mutta kun koneen sammuttaa ja käynnistää uudelleen niin valo sammuu..
T: Laura
Ei ota kierroksia
2
2223
Vastaukset
- toyoota
..oli samaa vikaa -98 2.0 TD:ssä, ja vika oli kaasupolkimen asentoanturissa. makso purkaamolla itse purkaen 20 €eroo. Merkkiliikkeestä ei saanu pelkkää anturia, vaan olis pitäny ostaa koko kaasupoljin paketti... 400 €eroo!!!
- Ave -02
"Auto ei ota heti kierroksia mutta hetken ajettua auto alkaa toimimaan. Päivisin ei ole tätä ongelmaa mutta aina aamuisin. Voisiko se johtua kosteudesta?
Vika valo alkaa myös aina palaa mutta kun koneen sammuttaa ja käynnistää uudelleen niin valo sammuu.."
Sama riesa, joskin viikon temppuilun jälkeen pahempi. Tänään tunnin pysähdyksen jälkeen 40km ajoa ennenkuin alkoi toimimaan. Seuraavan stopin 4h ajoa 20km. Käynnistyminenkin on vaikeutunut, pitää startata hieman pidempään kuin ennen. Mikä piru tollasen vian aiheuttaa, tosi kiusallinen vika muuten hyvässä autossa.
ps. jos aamulla webasto ollut päällä 1/2-tuntia ei ole ollut mitään ongelmia???
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6092772- 1071462
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671446Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831370- 1381246
- 1121232
- 1001040
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1351023- 48940
- 47871