monella tuntuu olevan ongelmia kaapeli kaistan kanssa. onko monella myös käyttiksenä vista?
vista ja kaapeli
4
647
Vastaukset
- giga-antti
kaapeli nettiyhteys ei pätki vista koneissa jos käyttäjä osaa hallita konettansa oikein, väärät arvot kanavat ym. haittaavat tietysti netin käyttöä. on tasan kaksi vaihtoehtoa sillä vistaa et opi ikinä käyttämään oikein.
1. vaihda ADSL liittymään
2. vaihda vista pois koneelta.- vistaaaaaaaa
1. on ollut ADSL liittymä kahdella eri operaattorilla mutta sama juttu.
2. vista et voi vaihtaa koneesta packard bell - bryan malone
vistaaaaaaaa kirjoitti:
1. on ollut ADSL liittymä kahdella eri operaattorilla mutta sama juttu.
2. vista et voi vaihtaa koneesta packard belljos kerran on ollut pätkimistä myös ADSL puolella niin vikaa on sitten operaattorin laitteissa tai linjoissa.
packard bell koneisiin vistan voi vaihtaa pois kun vetää kiinni uuden kiintolevyn.
- voisky
sattumaako? minulla on kaapeli kaista ja windows vista ja kone on gigantista ostettu. so what what happend
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1496401
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253816Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282991- 412780
- 512776
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262126Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711958Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511888- 291686
- 351660