Onko kellään ollut B malli Vectran nopeusmittarissa sellaista vikaa että joskus
mittari ei toimi ollenkaan, kun ajaa taas muutaman kilometrin tai enemmän niin yht äkkiä se taas toimii.
Ongelma esiintyy lähinnä kostealla ilmalla.
Epäilisin jotain liitoksia mutta en tiedä mistä etsiä.
Mittaristo toimii muuten moitteetta.
Vectra B nopeusmitt. ongelma
3
1724
Vastaukset
- Lape
nopeusmittarin anturi saattaa viallinen.. se on muistaakseni vasemmassa eturenkaassa.
- Mittari
Mulla oli A-mallin Omegassa aikoinaan satunnaisesti samaa vikaa, joka sittemmin hävisi yhtä nopeasti kuin oli tullutkin eikä enää palannut. En tiedä liittyykö mitenkään asiaan, mutta moottorin ja rungon välisen maajohdon katkeaminen jätti auton täysin mykäksi eräällä ostosreissulla.
Maajohtojen liitokset ja kunto kannattais näköjään silloin tällöin tutkia. - hölmökustaa
Poikani Opeli Vectran nopeusmittari ei toimi,mallia -96 B kone 1,6L,en ole löytänyt sitä anturia että missä mahtaa olla,autossa on ABS anturit jo vaihdettu mutta oletan että jostain vaihdelaatikon puolelta pitäs löytää jokin anturi josta singnaali tulis nopeusmittarille,matkamittari yms. toimii kyllä.
Olisko jollakin vähän parempaa tietoa...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818