Kauris-mies

mitä piilee

sisimmässä?

Avoliitossa kauriin kanssa, ja harvoin saan hänet avautumaan saati kertomaan tunteistaan, ajatuksistaan, toiveistaan.
Välillä tuntuu kun olisin kauriin mielestä ärsyttävä ja liian tunkeva ihminen koska itse kaipaan kosketuksia ja hellyyttä, halauksia ja suukkoja. Niitä ei kauriilta oikein saa, on kuin hän pelkäisi näyttää kuinka paljon välittää. Mieluummin sulkeutuu telkan eteen tuijottamaan kuvaruutua kuin puhuisi kanssani. Jos pyydän häntä kävelylle kanssani, ei halua/jaksa... Jos johonkin tapahtumaan haluaisin mennä on hän ehdoton; tuonne minä en ainakaan mene, ei kiinnosta pätkääkään... kuitenkin odottaa että minä tulen mukaan tapahtumiin jotka ei oikeasti minua kiinnosta. Äh, turhauttaa.

Sillä välittäähän hän kuitenkin, tekee ja värkkää minun luona asioita, suunnittelee yhteistä tulevaisuutta yms.

7

2161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurisnainen

sanoit osuvasti kaurisnaisesta,,mutta osittain -hänellä on jokin esto ,miksi ei juuri sinulle avaudu,hän "askareilla" osoittaa rakkautensa.kauris on eläimenäkin arka ja pelokas,---mutta neuvo.... älä ole tunkeilevainen,silloin kauris vetäytyy "sarviensa" taakse,vaan rohkaise häntä..temppiä !!!!!!kyllä se siitä,,,,

• kokemusta tosta

Kaurismies on äärimmäisen pidättyväinen. Tämä ei sovi kaikille.

Pitäisi olla todella hyvä itsetunto, että jaksaisi uskoa kauriin välittämiseen yms. jotta jaksaisi eteenpäin kauriin kanssa. Häneltä kun ei heru hellyydenosoituksia tai kauniita sanoja.
        Sitä alkaa väkisin miettimään, että tykkääköhän se oikeesti ollenkaan.

Itse päädyin lähtemään. Ikävöin häntä paljon, mutta en varmaan koskaan saa tietää hänen todellisia tunteitaan, niin hyvin hän ne peittää, että mielummin elää yksin kuin antautuu kenellekään.

No, jokaisella on oikeus elää niin kuin haluaa.

• vaaka.

En tiedä mitä "vikaa" omassa kauriissani on,kun häneen ei sovi mikään näistä luonteenpiirteistä,ainakaan minun seurassani.Ikävöi joka päivä,kertoo rakastavansa,puhuu söpöjä,on herkkä,näyttää tunteensa,pitää mua kuin kukkaa kämmenellä,on uskollinen ym.
      Joten en oikein osaa neuvoa,kun omani kanssa ei ole ongelmia moisesta,ennemminkin se olen minä joka on vähän pidättäytyväisempi/viileä.

• on ilmiselvästi

kauriille harvinainen sattuma eli umpirakastuminen. ;))

• ...

minunkin kaurismieheni käyttäytyy :) ei voisi herkempää ja romanttisempaa miestä löytää. Rakastunut kaurismies näkee vain omansa.

• harri82hki

Itse olen ihan toisenlainen kuin miehesi. Tykkään keskustella asioista ja hellyys on ihanaa:)

• sitten

et tee niin kuin lupaat.

nimim. klo 11

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      233
      4159
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      112
      2624
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2355
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1426
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      115
      1406
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1169
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1087
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      953
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      936
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      921
    Aihe