Kauris-mies

mitä piilee

sisimmässä?

Avoliitossa kauriin kanssa, ja harvoin saan hänet avautumaan saati kertomaan tunteistaan, ajatuksistaan, toiveistaan.
Välillä tuntuu kun olisin kauriin mielestä ärsyttävä ja liian tunkeva ihminen koska itse kaipaan kosketuksia ja hellyyttä, halauksia ja suukkoja. Niitä ei kauriilta oikein saa, on kuin hän pelkäisi näyttää kuinka paljon välittää. Mieluummin sulkeutuu telkan eteen tuijottamaan kuvaruutua kuin puhuisi kanssani. Jos pyydän häntä kävelylle kanssani, ei halua/jaksa... Jos johonkin tapahtumaan haluaisin mennä on hän ehdoton; tuonne minä en ainakaan mene, ei kiinnosta pätkääkään... kuitenkin odottaa että minä tulen mukaan tapahtumiin jotka ei oikeasti minua kiinnosta. Äh, turhauttaa.

Sillä välittäähän hän kuitenkin, tekee ja värkkää minun luona asioita, suunnittelee yhteistä tulevaisuutta yms.

7

2079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurisnainen

      sanoit osuvasti kaurisnaisesta,,mutta osittain -hänellä on jokin esto ,miksi ei juuri sinulle avaudu,hän "askareilla" osoittaa rakkautensa.kauris on eläimenäkin arka ja pelokas,---mutta neuvo.... älä ole tunkeilevainen,silloin kauris vetäytyy "sarviensa" taakse,vaan rohkaise häntä..temppiä !!!!!!kyllä se siitä,,,,

      • kokemusta tosta

        Kaurismies on äärimmäisen pidättyväinen. Tämä ei sovi kaikille.

        Pitäisi olla todella hyvä itsetunto, että jaksaisi uskoa kauriin välittämiseen yms. jotta jaksaisi eteenpäin kauriin kanssa. Häneltä kun ei heru hellyydenosoituksia tai kauniita sanoja.
        Sitä alkaa väkisin miettimään, että tykkääköhän se oikeesti ollenkaan.

        Itse päädyin lähtemään. Ikävöin häntä paljon, mutta en varmaan koskaan saa tietää hänen todellisia tunteitaan, niin hyvin hän ne peittää, että mielummin elää yksin kuin antautuu kenellekään.

        No, jokaisella on oikeus elää niin kuin haluaa.


    • vaaka.

      En tiedä mitä "vikaa" omassa kauriissani on,kun häneen ei sovi mikään näistä luonteenpiirteistä,ainakaan minun seurassani.Ikävöi joka päivä,kertoo rakastavansa,puhuu söpöjä,on herkkä,näyttää tunteensa,pitää mua kuin kukkaa kämmenellä,on uskollinen ym.
      Joten en oikein osaa neuvoa,kun omani kanssa ei ole ongelmia moisesta,ennemminkin se olen minä joka on vähän pidättäytyväisempi/viileä.

      • on ilmiselvästi

        kauriille harvinainen sattuma eli umpirakastuminen. ;))


      • ...

        minunkin kaurismieheni käyttäytyy :) ei voisi herkempää ja romanttisempaa miestä löytää. Rakastunut kaurismies näkee vain omansa.


    • harri82hki

      Itse olen ihan toisenlainen kuin miehesi. Tykkään keskustella asioista ja hellyys on ihanaa:)

      • sitten

        et tee niin kuin lupaat.

        nimim. klo 11


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2730
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      209
      1753
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1465
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1221
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      943
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      826
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe