Kauris-mies

mitä piilee

sisimmässä?

Avoliitossa kauriin kanssa, ja harvoin saan hänet avautumaan saati kertomaan tunteistaan, ajatuksistaan, toiveistaan.
Välillä tuntuu kun olisin kauriin mielestä ärsyttävä ja liian tunkeva ihminen koska itse kaipaan kosketuksia ja hellyyttä, halauksia ja suukkoja. Niitä ei kauriilta oikein saa, on kuin hän pelkäisi näyttää kuinka paljon välittää. Mieluummin sulkeutuu telkan eteen tuijottamaan kuvaruutua kuin puhuisi kanssani. Jos pyydän häntä kävelylle kanssani, ei halua/jaksa... Jos johonkin tapahtumaan haluaisin mennä on hän ehdoton; tuonne minä en ainakaan mene, ei kiinnosta pätkääkään... kuitenkin odottaa että minä tulen mukaan tapahtumiin jotka ei oikeasti minua kiinnosta. Äh, turhauttaa.

Sillä välittäähän hän kuitenkin, tekee ja värkkää minun luona asioita, suunnittelee yhteistä tulevaisuutta yms.

7

2155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurisnainen

sanoit osuvasti kaurisnaisesta,,mutta osittain -hänellä on jokin esto ,miksi ei juuri sinulle avaudu,hän "askareilla" osoittaa rakkautensa.kauris on eläimenäkin arka ja pelokas,---mutta neuvo.... älä ole tunkeilevainen,silloin kauris vetäytyy "sarviensa" taakse,vaan rohkaise häntä..temppiä !!!!!!kyllä se siitä,,,,

• kokemusta tosta

Kaurismies on äärimmäisen pidättyväinen. Tämä ei sovi kaikille.

Pitäisi olla todella hyvä itsetunto, että jaksaisi uskoa kauriin välittämiseen yms. jotta jaksaisi eteenpäin kauriin kanssa. Häneltä kun ei heru hellyydenosoituksia tai kauniita sanoja.
        Sitä alkaa väkisin miettimään, että tykkääköhän se oikeesti ollenkaan.

Itse päädyin lähtemään. Ikävöin häntä paljon, mutta en varmaan koskaan saa tietää hänen todellisia tunteitaan, niin hyvin hän ne peittää, että mielummin elää yksin kuin antautuu kenellekään.

No, jokaisella on oikeus elää niin kuin haluaa.

• vaaka.

En tiedä mitä "vikaa" omassa kauriissani on,kun häneen ei sovi mikään näistä luonteenpiirteistä,ainakaan minun seurassani.Ikävöi joka päivä,kertoo rakastavansa,puhuu söpöjä,on herkkä,näyttää tunteensa,pitää mua kuin kukkaa kämmenellä,on uskollinen ym.
      Joten en oikein osaa neuvoa,kun omani kanssa ei ole ongelmia moisesta,ennemminkin se olen minä joka on vähän pidättäytyväisempi/viileä.

• on ilmiselvästi

kauriille harvinainen sattuma eli umpirakastuminen. ;))

• ...

minunkin kaurismieheni käyttäytyy :) ei voisi herkempää ja romanttisempaa miestä löytää. Rakastunut kaurismies näkee vain omansa.

• harri82hki

Itse olen ihan toisenlainen kuin miehesi. Tykkään keskustella asioista ja hellyys on ihanaa:)

• sitten

et tee niin kuin lupaat.

nimim. klo 11

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      85
      8050
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      89
      6063
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      87
      5557
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      67
      5486
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      113
      4720
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      123
      2478
    7. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      31
      2189
    8. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      5
      1339
    9. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1334
    10. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      43
      1174
    Aihe